Περισσότερες από 400 εταιρείες, ανάμεσά τους η Coca-Cola και η Starbucks, αποφάσισαν να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από την Τετάρτη από το Facebook διαμαρτυρόμενες για την αποτυχία του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης να περιορίσει το λόγο μίσους στην πλατφόρμα του.
Oργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων ζήτησαν τη βοήθεια πολυεθνικών εταιρειών προκειμένου α ασκήσουν πιέσεις στο Facebook για να λάβει συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου και του λόγου μίσους μετά τον θάνατο από ασφυξία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ κατά τη βίαιη προσαγωγή του από λευκούς αστυνομικούς.
Αμερικανικές οργανώσεις, όπως η Anti-Defamation League, NAACP και η Color of Change ξεκίνησαν την εκστρατεία «Stop Hate for Profit» μετά το φόνο του Φλόιντ. Οι οργανώσεις υπέβαλαν 10 αιτήματα προς το Facebook, ανάμεσα στα οποία να μπορεί να μιλά με κάποιον εργαζόμενο όποιος χρήστης γίνεται στόχος σοβαρής παρενόχλησης και να δίνεται αποζημίωση στις εταιρείες οι διαφημίσεις των οποίων εμφανίζονται δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο το οποίο αργότερα αποσύρεται.
Υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας συναντήθηκαν την Τρίτη με διαφημιστές λίγες ώρες πριν την έναρξη του μποϊκοτάζ που αναμένεται να διαρκέσει ένα μήνα, σύμφωνα με πηγές. Όμως τα στελέχη δεν προσέφεραν περισσότερες διευκρινίσεις για το πώς θα αντιμετωπίσουν τη διάδοση του λόγου μίσους στο Facebook.