«Στη ζωή σου γίνε champ, όχι chaμπας». Έτσι τιτλοφορείται η νέα διαφημιστική καμπάνια του σε εκκαθάριση εν λειτουργία Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, στην οποία πρωταγωνιστούν πέντε αθλητές της Θεσσαλονίκης και που στόχο έχει να πείσει τους πολίτες, και ιδιαίτερα τους νέους, να κάνουν σωστή χρήση των αστικών συγκοινωνιών.
Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Σκόδρας, «ο ΟΑΣΘ και ο αθλητισμός μας ενώνουν. Πρέπει να μας ενώνουν για να μην ξεχνάμε. Με το σποτ θέλαμε να στοχεύσουμε στους νέους. Από την πανδημία και έπειτα προσπαθούμε να ξανά συστηθούμε στην πόλη. Στόχος μας είναι να εμπεδωθεί το αίσθημα στήριξης του οργανισμού από όλους, ιδιαίτερα τους νέους ανθρώπους».
Την ώρα που τα αστικά λεωφορεία είναι ασφυκτικά γεμάτα καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, σε μια πόλη που δεν έχει κανένα εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, η διοίκηση του Οργανισμού προσπαθεί να δημιουργήσει κλίμα κοινωνικού αυτοματισμού στη Θεσσαλονίκη, ισχυριζόμενη ότι το πρόβλημα του ΟΑΣΘ είναι ότι οι νέοι δεν κόβουν εισιτήριο, και όχι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν αρκετά λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει όμως και η χρονική συγκυρία κατά την οποία η γαλάζια διοίκηση του ΟΑΣΘ ξεκινά την καμπάνια ενάντια στους… τζαμπατζήδες. Το τεράστιο κύμα ακρίβειας πλήττει την συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών, με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ στα ύψη και τις ανατιμήσεις στα βασικά είδη επιβίωσης καθημερινές.
Φυσικά η διοργάνωση μιας τέτοιας καμπάνιας είναι πρώτης τάξεως ευκαιρία για σύσφιξη των σχέσεων της διοίκησης του ΟΑΣΘ με ορισμένα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
ΥΓ. Άραγε, εκείνη η εκκαθάριση εν λειτουργία, πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί;
Δείτε το σποτ που δημιούργησε ο ΟΑΣΘ, την ώρα που λεωφορεία και οδηγοί δεν επαρκούν: