in

«Κανένας μαθητής εκτός της ενισχυτικής διδασκαλίας» ζητά η Ένωση Συλλόγων Γονέων Κορδελιού-Ευόσμου

Κοροϊδία η λύση που προτείνει το Υπουργείο

Μετά από την πίεση που άσκησε η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Κορδελιού-Ευόσμου «Αριστοτέλης» για την μη εφαρμογή της ενισχυτικής διδασκαλίας στα 3 Γυμνάσια του Κορδελιού, η απάντηση του ΥπουργείουΠαιδείας ήταν να απορροφήσει μερικές δεκάδες μαθητών από τους 343 που αιτήθηκαν αρχικά να ενταχθούν στην ενισχυτική διδασκαλία και μάλιστα με κριτήριο ένταξής τους το μεγαλύτερο μαθησιακό πρόβλημα…

Αυτό δηλώνει η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Ευόσμου-Κορδελιού «Αριστοτέλης» τονίζοντας πως «αυτό που επισημάναμε έγκαιρα ως Ένωση Γονέων ήταν ότι εκτός από τα κενά που έχει δημιουργήσει σε όλους τους μαθητές ο τρόπος λειτουργείας της εκπαίδευσης στα 3 χρόνια της πανδημίας, υπάρχει επιπλέον και η οικονομική δυσκολία που όλο και μεγαλώνει δημιουργώντας αδυναμία σε μια οικογένεια να στείλει τα παιδιά της στο φροντιστήριο αφού το Κορδελιό είναι καθαρά εργατική συνοικία».

Οι γονείς εξέφρασαν πριν από μία εβδομάδα με σχετική ανακοίνωση την αγανάκτηση τους σχετικά με τη μη εφαρμογή προγράμματος ενισχυτικής διδασκαλίας σε 343 μαθητές-τριες Γυμνασίου και Λυκείου λόγω έλλειψης διαθέσιμων εκπαιδευτικών υπευθύνων για την λειτουργεία του Κέντρου Διδασκαλίας για το απόγευμα.

Η λύση που προτείνεται από το Υπουργείο και θέλουν να την εφαρμόσουν από τη Δευτέρα, είναι να απορροφηθούν μερικές δεκάδες μαθητών στο 2ο Γυμνάσιο Εύοσμου, το οποίο είναι Κέντρο Ενισχυτικής Διδασκαλίας των επτά Γυμνασίων του Ευόσμου και είναι ήδη υπέρογκα επιβαρυμένο.

Οι γονείς κάνουν λόγο για προκλητική αδιαφορία εκ μέρους του Υπουργείου για τους μαθητές και τους γονείς τους, «γιατί με ψίχουλα και με κοφτές προσπαθεί να λύσει ένα πρόβλημα που το δημιούργησε το ίδιο το υπουργείο». «Η ενισχυτική διδασκαλία πρέπει να καλύψει όχι μόνο τους 343 μαθητές αλλά το σύνολο των κενών που έχει δημιουργήσει η ίδια η κυβέρνηση και το υπουργείο όλο το προηγούμενο διάστημα» δηλώνουν καλώντας το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, «όταν έρχεται στον Δήμο μας, να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα όπως αυτό της ενισχυτικής διδασκαλίας και όχι με το πώς θα συστεγάσει 2 σχολεία σε ένα καινούργιο σχολικό κτήριο καταργώντας όλες τις βοηθητικές αίθουσες και καθιστώντας αυτό το σχολείο απαράδεκτο, όπως είναι και τα γειτονικά σ’ αυτό σχολεία.»

Ζητούν τέλος την πλήρη εφαρμογή της ενισχυτικής διδασκαλίας στο επίπεδο κάλυψης των αναγκών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κονσόλες, Χειριστήρια και Ταξική Πάλη. Του Χρήστου Λάσκου

ΑΠΘ: «Δεν νιώθουμε καμία ασφάλεια, πέφτουμε από τα παράθυρα»