in

Αλλαγές και ανατροπές στο τηλεοπτικό σκηνικό

Αλλαγές και ανατροπές στο τηλεοπτικό σκηνικό

Αμέσως μετά τις βουλευτικές εκλογές στο τηλεοπτικό τοπίο εντοπίζονται… ανατροπές. Την ώρα που στη Βουλή συζητείται το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας κι ενώ τα κανάλια ρίχνουν σιγά σιγά τα όπλα τους στη μάχη της τηλεθέασης, τα ποσοστά φαίνεται να αλλάζουν τα δεδομένα των προηγούμενων τηλεοπτικών σεζόν.

Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen για την περίοδο 21/9-12/10/2015, στο σύνολο του προγράμματος την κορυφή πλέον έχει κατακτήσει ο ALPHA, που καταφέρνει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να καθηλώνει κατά μέσον όρο καθημερινά 273.000 τηλεθεατές.

Δηλαδή 27.000 περισσότερους σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα πέρυσι, έχοντας αυξήσει το τηλεμερίδιό του από 14% σε 14,6%. Τα στελέχη του καναλιού της Κάντζας μάλιστα συνεχίζουν να «φορτώνουν» με δυνατά χαρτιά το πρόγραμμα του καναλιού, επιχειρώντας με αυτόν τον τρόπο να χτίσουν μια ισχυρή σχέση με το τηλεοπτικό κοινό.

Στη δεύτερη θέση παρέμεινε ο ΑΝΤ1, χάνοντας από πέρυσι περί τους 6.000 τηλεθεατές και με το μερίδιό του να μειώνεται από το 14,8% που είχε πέρυσι, την περίοδο 21/9-12/10/2014, στο 13,6% που καταγράφει το αντίστοιχο διάστημα φέτος.

Τα στελέχη του καναλιού του Αμαρουσίου δείχνουν πάντως να μη βιάζονται να εφοδιάσουν με «φρέσκες» παραγωγές το πρόγραμμα, αν και σήμερα ρίχνουν στη μάχη της τηλεθέασης τα νέα επεισόδια της επιτυχημένης από πέρυσι ελληνικής σειράς «Ταμάμ» (κάθε Πέμπτη 22.15).

Μεγάλος χαμένος στην εκκίνηση αυτής της τηλεοπτικής σεζόν φαίνεται να είναι το MEGA. Πέρυσι το συγκεκριμένο διάστημα βρισκόταν στην κορυφή με μέσο μερίδιο 17,9% και 316.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν κατά μέσον όρο ημερησίως το σύνολο του προγράμματός του.

Το αντίστοιχο διάστημα φέτος όμως το κανάλι της Μεσογείων έχει χάσει 75.000 άτομα, καθώς το σύνολο του ημερήσιου προγράμματός του παρακολουθούν κατά μέσον όρο 241.000 τηλεθεατές. Το μέσο τηλεμερίδιό του έχει κατρακυλήσει στο 12,9%, καταγράφει δηλαδή απώλεια πέντε ποσοστιαίων μονάδων από πέρυσι.

Τηλεθεατές χάνει και το STAR, περίπου 14.000 λιγότερα άτομα τον παρακολουθούν από πέρυσι, αλλά το κανάλι της Κηφισίας παραμένει στην τέταρτη θέση του πίνακα της Nielsen και τα στελέχη του ετοιμάζονται να τονώσουν το πρόγραμμα και με άλλη μία ελληνική σειρά. Αντίθετα, την ανοδική πορεία του φαίνεται να συνεχίζει ο ΣΚΑΪ έχοντας αυξήσει το κοινό του από πέρυσι με άλλους 21.000 τηλεθεατές.

Σε ανοδική πορεία βρίσκονται επίσης τόσο το E TV –που από τους 90.000 τηλεθεατές πέρυσι το συγκεκριμένο διάστημα που εξετάζουμε φτάνει φέτος τους 142.000–, όσο και η ΕΡΤ1, που έχει φθάσει φέτος τους 127.000 τηλεθεατές, ενώ πέρυσι η ΝΕΡΙΤ είχε 42.000 λιγότερους.

Ακόμα βέβαια βρισκόμαστε μόλις στην αρχή της νέας τηλεοπτικής σεζόν. Τα κανάλια διαθέτουν κάποιες παραγωγές που θα αρχίσουν να ξεδιπλώνουν κυρίως από τον Νοέμβριο και μετά. Και αυτή η τηλεοπτική σεζόν θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον όχι μόνο από πλευράς παραγωγών και ανταγωνισμού αλλά και διότι αναμένονται εξελίξεις, καθώς το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των καναλιών βρίσκεται ήδη στη Βουλή και μεθαύριο ψηφίζεται…

Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

«Ένοχη Σιωπή» στο Θέατρο Αθήναιον

Δ. Κουτσούμπας: Τα μέτρα που έρχονται είναι πάρα πολύ σκληρά