in

Λύση της τελευταίας στιγμής αναζητά η ΠΚΜ για την μεταφορά των μαθητών

Λύση της τελευταίας στιγμής αναζητά η ΠΚΜ για την μεταφορά των μαθητών

Στο ίδιο έργο θεατές  κινδυνεύουν να γίνουν και φέτος οι μαθητές της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς λίγο πριν από την έναξρη της νέας σχολικής χρονιάς δεν έχει ρυθμιστεί το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία.

Αδιάθετο παραμένει το μεγαλύτερο μέρους του έργου με τα μεγαλύτερα προβλήματα να εντοπίζονται στις Περιφερειακές Ενότητες Κιλκίς, Ημαθίας, Πέλλα, Σέρρες, Πιερία και Χαλκιδική. Στην Θεσσαλονίκη αδιάθετο παραμένει το 50% των δρομολογίων των μαθητών με την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας να αναζητά λύσεις της τελευταίας στιγμής .

Σήμερα ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Φ. Παππάς επισκέφτηκε το Υπουργείο Εσωτερικών το οποίο σύμφωνα με τον ίδιο έκανε δεκτό το σύνολο των προτάσεων. Αυτές αφορούν την παράταση των συμβάσεων του έργου που παραμένει αδιάθετο που έληξαν στις 30 Ιουνίου.” Κάθε χρόνο ζητάμε τα ίδια πράγματα” τονίζει μιλώντας στο alterthess αναφέροντας το πρόβλημα που παρουσιάζεται και φέτος στις μεταφορές. Σύμφωνα με τον ίδιο τα προβλήματα εντοπίζονται στην ίδια την διαδικασία ενώ όπως προσθέτει και οι δημοπρασίες αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω των capital controls.

Πρόταση της Περιφέρειας είναι ακόμη να παραταθεί ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός για τις 28 Φεβρουαρίου αλλά και να ξεκινήσει η διαδικασία της διαπραγμάτευσης, χωρίς δηλαδή τον ηλεκτρονικό διαγωνισμό καθώς προκάλεσε πολλά προβλήματα με αποτέλεσμα το μεγαλύτερο μέρος των προσφορών να απορριφθούν για τυπικούς λόγους και πολλοί από αυτούς τους διαγωνισμούς να αποβούν άκαρποι.   

“Ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός, που διεξήχθη τον Αύγουστο, για το 50% των δρομολογίων συνολικά βγήκε άγονος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στον Δήμο Θέρμης, με αδιάθετα δρομολόγια στο 100% και στον Δήμο Λαγκαδά με αδιάθετο το 80-85% των δρομολογίων” τόνισε στο  ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πρακτόρων Τουρισμού Μακεδονίας – Θράκης, Μιχάλης Πεζίκογλου.

Να σημειωθεί ότι στο Κιλκίς, όπου υπήρχε σύμβαση με τα ΚΤΕΛ έληξε, έγινε διαγωνισμός, αλλά δεν προσήλθαν ενδιαφερόμενο. Προβλήματα τυπικού χαρακτήρα παρουσιάστηκαν και στον ηλεκτρονικό διαγωνισμό  για τα δρομολόγια στην Ημαθία και την Πέλλα. Επιπλέον στην Θεσσαλονίκη έχει ακυρωθεί η προσφορά για τα ειδικά οχήματα για μαθητές και όλο το έργο είναι στον αέρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΑΝΤΑΡΣΥΑ: Στο “μυαλό” του Μεϊμαράκη χρήσιμοι οι “Κένταυροι”, άχρηστοι οι εργαζόμενοι

ΙΝΕ ΓΣΕΕ: Οι πολιτικές λιτότητας καταστρέφουν την Ελλάδα