in ,

Γιατί άργησε τόσο το Μετρό Θεσσαλονίκης και ποιος κέρδιζε από αυτό; (βίντεο)

Η Θεσσαλονίκη βιώνει τις πρώτες της ημέρες με εν λειτουργία την βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Τις τελευταίες ημέρες αν κάποιος παρακολουθήσει τα κυρίαρχα ΜΜΕ και την ΕΡΤ θα νομίσει ότι όλα στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι καλώς καμωμένα και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας επιτάχυνε την κατασκευή του έργου. Τίποτα όμως δεν απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα, αν αναλογιστεί κανείς τις ευθύνες που υπάρχουν από το 1976 μέχρι σήμερα.

Το Guerilla Media και ο Χρήστος Αβραμίδης επιχειρούν να ξετυλίξουν το κουβάρι για τις καθυστερήσεις στην κατασκευή του Μετρό και τη ζημιά του Δημοσίου συμφέροντος. Πρόκειται για ζημιά που φαινομενικά, έπληξε τους πάντες, όμως όπως αναλύεται στο βίντεο από αυτούς τους πάντες εξαιρούνται κάποια μεγάλα οικονομικά συμφέροντα που πλούτιζαν ακόμα περισσότερο από τις παχυλές αποζημιώσεις.

Στο βίντεο πραγματοποιείται μια ιστορική αναδρομή και στη συνέχεια αναλύονται κυρίως οι καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από την επίσημη δημοπράτηση του έργου μέχρι σήμερα. Αναφέρονται οι απίστευτες καθυστερήσεις των πρώτων ετών όπου το 2012 αντί για ολόκληρο το έργο, όπως προβλεπόταν, είχε παραδοθεί μόλις το 18%, ενώ στη συνέχεια αναφέρεται η πτώχευση της κύριας εργολαβικής εταιρείας, τα Αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, οι παλινωδίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη και φυσικά: το χρυσοπληρωμένο λογότυπο που θυμίζει κακή απομίμηση της ταμπέλας μιας ψαροταβέρνας. Αυτά και άλλα πολλά μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.

Βιντεογραφία: Αλέξανδρος Γαστεράτος

Post-production: Βασίλης Βήττας

Δείτε το βίντεο:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Γονείς 89ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης: «Περισσότερα και καλύτερα σχολεία και όχι λουκέτα και συγχωνεύσεις»

Οι χαμένες χειρουργικές επεμβάσεις στο ΕΣΥ και τα «δωρεάν» απογευματινά χειρουργεία του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας