in

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Ο κριτικός κινηματογράφου Στράτος Κερσανίδης γράφει κάθε εβδομάδα για το alterthess τις νέες ταινίες που κάνουν  πρεμιέρα στις κινηματογραφίκές αίθουσες.

ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ
DEVIL’S KNOT

Σκηνοθεσία: Ατόμ Εγκογιάν
Πρωταγωνιστούν: Ρις Γουίδερσπουν, Κόλιν Φερθ, Ντέιν Νε Χαν, Μιρέιγ Ένος, Ελίας Κοτέας, Κολέτ Γουλφ, Ρεξ Λιν, Κέβιν Ντουράντ, Μάρτιν Χέντερσον, Στίβεν Μόγιερ

Στις 5 Μαΐου 1993, τρία 8χρονα αγοράκια, που έκαναν βόλτα με τα ποδήλατά τους, εξαφανίστηκαν στο Γουέστ Μέμφις του Αρκάνσας. Την επόμενη μέρα βρέθηκαν δολοφονημένα σε ένα ρυάκι, όχι μακριά από τα σπίτια τους. Η αστυνομία ξεκίνησε τις έρευνές της και μετά από ένα μήνα συνελλήφθησαν τρεις νεαροί ως ύποπτοι για τους φόνους. Ο ένας μάλιστα, ο οποίος ήταν διανοητικά καθυστερημένος, ήταν εκείνος ο οποίος ομολόγησε. Στη δίκη και ενώ τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν ήσαν ελλιπή, οι τρεις νεαροί καταδικάστηκαν. Ο ένας σε θάνατο και άλλοι δύο σε ισόβια. Οι τρεις καταδικασμένοι ήταν τα ιδανικά θύματα για την μικρή, κλειστή και συντηρητική κοινωνία του Γουέστ Μέμφις. Ντυνόταν παράξενα, άκουγαν χέβι μέταλ και διάβαζαν βιβλία σχετικά με μαγεία. Επάνω σε αυτά βασίστηκε όλο το κατηγορητήριο το οποίο πολύ εύκολα υιοθετήθηκε από τη φανατικά θρησκευόμενη κοινότητα, όπως ακριβώς το επεδίωξε η τοπική αστυνομία η οποία έκανε το παν για να κλείσει την υπόθεση. Ένας ανεξάρτητος ερευνητής, και πολέμιος της θανατικής ποινής, προσπάθησε να αποκαλύψει την πλεκτάνη αλλά δεν τα κατάφερε. Μερικά χρόνια μετά έρχονται στην επιφάνεια κάποια νέα στοιχεία τα οποία αμφισβητούν τη δικαστική απόφαση περί της ενοχής των τριών νεαρών.

Ο Ατόμ Εγκογιάν σκηνοθετεί, εμπνεόμενος από το άλυτο μυστήριο αλλά και από τη μαζική ψύχωση της συντηρητικής κοινότητας και φτιάχνει μια ταινία – καθρέφτη του χώρου και του χρόνου. Καθώς οι έρευνες της αστυνομίας και η όλη δράση της ταινίας, διακόπτονται από τα κηρύγματα ενός ιερωμένου, ο οποίος κατηγορεί τη χέβι μέταλ μουσική συνδέοντας τη με το σατανισμό, φαίνεται η πρόθεση του σκηνοθέτη να καταδείξει το πώς μπορεί να ξεκινήσει ένα κυνήγι μαγισσών. Για το πώς μπορεί να εφευρεθεί η ύπαρξη σατανιστικής οργάνωσης εκεί που δεν υπάρχει και για το πώς μπορεί να ενοχοποιηθεί η διαφορετικότητα στο ντύσιμο και τη συμπεριφορά.

Ο Καναδός –με αρμενικές ρίζες- σκηνοθετεί με το γνωστό αργό, υποβλητικό, ατμοσφαιρικό στιλ που τον χαρακτηρίζει. Μόνο που αυτή τη φορά δε προσφέρει λύση, αφού και η πραγματική ιστορία που αφηγείται παραμένει μετέωρη, χωρίς τέλος. Η ταινία σχοινοβατεί διαρκώς επάνω σε ερωτηματικά για οποία δίνονται μισές απαντήσεις ή παραμένουν σε επίπεδα υποψίας. Ένα διαρκές μυστήριο καλύπτει την υπόθεση το οποίο, όσο πλησιάζουμε στο φινάλε, γίνεται όλο και πιο πυκνό αντί να ξεκαθαρίζει.

Βέβαια, μπορεί η ταινία να μην προσφέρει λύση αλλά είναι σαφείς οι προθέσεις της. Γιατί τελικά αυτό που έχει ενδιαφέρον, δεν είναι τόσο η απάντηση στο ερώτημα «ποιος σκότωσε τα παιδάκια;», αλλά ο τρόπος που κατασκευάζονται ένοχοι, που ανακαλύπτονται εξιλαστήρια θύματα. Εύκολοι στόχοι οι οποίοι επιλέγονται ανάμεσα σε εκείνους τους ανθρώπους οι οποίοι ξεφεύγουν από τις κοινωνικές νόρμες, δεν πληρούν τις προδιαγραφές μιας προκαθορισμένης συμπεριφοράς, παρεκκλίνουν από τους κανόνες της «καλής» συμπεριφοράς. Ο ένας είναι καθυστερημένος, οι άλλοι δυο είναι χεβιμεταλάδες κι απόμακροι, δεν παρακολουθούν τα κηρύγματα του ιερέα, διαβάζουν κακά βιβλία, ντύνονται σα φρικιά. Και η δικαιοσύνη αποδεικνύει πως δεν είναι και τόσο τυφλή όσο θέλουν να υποστηρίζουν οι θεματοφύλακές της.

Η υπόθεση στην οποία βασίζεται η ταινία είναι γνωστή ως «Οι τρεις του Δυτικού Μέμφις» (West Memphis three) και στο παρελθόν έχει παρουσιαστεί μέσα από μια σειρά ντοκιμαντέρ με τίτλο «Χαμένος παράδεισος» (Paradise lost), σε σκηνοθεσία των Τζο Μπέρλιτζερ και Μπρους Σινόφσκι.

 

ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ;
THAT UNCERTAIN FEELING

Σκηνοθεσία: Έρνστ Λιούμπιτς
Πρωταγωνιστούν: Μερλ Όμπερον, Μέλβιν Ντάγκλας, Μπέρτζες Μέρεντιθ, Άλαν Μόουμπρεϊ, Όλιβ Μπλάκνεϊ

Κωμωδία του 1941, σκηνοθετημένη από τον Ερνστ Λιούμπιτς και βασισμένη σε ένα γαλλικό θεατρικό έργο του 19ου αιώνα, που έγραψαν οι Βικτοριέν Σαρντού και Εμίλ Ντε Ναγιάκ. 

Ο Λιούμπιτς, ο οποίος συνέδεσε το όνομά του με τη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ. γεννήθηκε στο Βερολίνο το 1892 από ρωσοεβραίους γονείς. Το 1922 μετέβη στις ΗΠΑ για να σκηνοθετήσει και παρέμεινε εκεί αφού το 1935 οι ναζί του αφαίρεσαν τη γερμανική υπηκοότητα.

Η Τζιλ Μπέικερ βασανίζεται από έναν επίμονο λόξυγκα και ύστερα από τη συμβουλή ενός φίλου της επισκέπτεται τον ψυχαναλυτή δρ. Βενγκάρ. Κι αν ο λόξυγκας είναι κάτι που εμφανίζεται όταν η Τζιλ είναι στρεσαρισμένη, ο γιατρός την οδηγεί σε κάποιες ανεξερεύνητες περιοχές της ψυχής της. Έτσι σύντομα θα αμφισβητήσει το κατά πόσο ο γάμος της με το Λάρι είναι ευτυχισμένος. Μια μέρα, ενώ η Τζιλ περιμένει στην αίθυουσα αναμονής του ιατρείου, γνωρίζεται με τον Αλεξάντερ Σεμπάστιαν, έναν περίεργο πιανίστα. Ο Αλεξάντερ θεωρεί πως είναι ο καλύτερος πιανίστας του κόσμου αλλά μόνον όταν παίζει μπροστά σε έναν θεατή! Όταν παίζει μπροστά σε κοινό, αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα. Τελικά η Τζιλ προσκαλεί τον Σεμπάστιαν σε δείπνο και εκεί, ο Λάρι συνειδητοποιεί πως η γυναίκα του θαυμάζει απεριόριστα τον πιανίστα. Κι έτσι ξεκινούν τα προβλήματα. 

Το βασικό δίδαγμα της ταινίας του Ερνστ Λιούμπιτς είναι πως «όταν ο σύζυγος δεν προσέχει αρκετά τη γυναίκα του, κάποιος άλλος θα βρεθεί να το κάνει». Ο σκηνοθέτης καταπιάνεται με το θέμα με τη σατιρική και ανάλαφρη ματιά που τον διακρίνει, υπονοώντας σαφώς ότι η αιτία που η Τζιλ, βασανίζεται από επίμονους λόξυγκες, οι οποίοι την οδηγούν στον ψυχαναλυτή, είναι ο άντρας της, ο Λάρι, ο οποίος κατασταλαγμένος στην οικογενειακή ζωή, αμελεί τα πιο ρομαντικά καθήκοντα ενός συζύγου. Τόσο απλό και τόσο συνηθισμένο, τόσο διαχρονικό και τόσο επαναλαμβανόμενο. Και τελικά, τόσο καλό θέμα για μια κωμωδία η οποία προσφέρει γέλιο μέσα από καταστάσεις που οι ίδιοι δημιουργούμε!

Με ανάλαφρη διάθεση και σατιρικό, αυτή η ρομαντική κωμωδία «παίζει» με τα διλήμματα και τα μπερδέματα των παντρεμένων ζευγαριών και τις λύσεις τους, εφόσον υπάρχουν.

 

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΣΤΕΡΙ
THE FAULT IN OUR STARS

Σκηνοθεσία: Τζος Μπουν
Πρωταγωνιστούν: Σεϊλίν Γούντλεϊ, Άνσελ Έλγκορτ, Νατ Γουλφ, Γουίλεμ Νταφόε, Λάουρα Ντερν, Λότε Βέρμπεκ, Σαμ Τράμελ, Μάικ Μπιρμπίλια

Δραματική ταινία βασισμένη στους χαρακτήρες της Χέιζελ και του Γκας.  Δυο έξυπνων και αντισυμβατικών νέων παιδιών.Τα δύο αυτά παιδιά δίνουν μεγάλη ενέργεια το ένα στο άλλο. Έχουν χιούμορ και γελούν όταν ο Γκας αστειεύεται με το τεχνητό του πόδι. Τα δυο παιδιά γνωρίστηκαν και ερωτεύτηκαν σε μια ομάδα υποστήριξης καρκινοπαθών. Μια συγκινητική ρομαντική κομεντί, βασισμένη στο ομώνυμο μπεστ σέλερ του Τζον Γκριν.

 

ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ
OUT OF THE FURNACE

Σκηνοθεσία: Σκοτ Κούπερ
Πρωταγωνιστούν: Κρίστιαν Μπέιλ, Γούντι Χάρελσον, Κέισι Άφλεκ, Φόρσετ Γουίτακερ, Γουίλεμ Νταφόε, Ζόι Σαλντάνα, Σαμ Σέπαρντ

Ο Ράσελ κι ο Ροντι, δύο αδέλφια που ζουν σε μια υποβαθμισμένη περιοχή, ονειρεύονται μια καλύτερη ζωή. Αντ’ αυτής, όμως ο Ράσελ, ο οποίος εργάζεται στο τοπικό εργοστάσιο χάλυβα θα καταλήξει στη φυλακή. Ο Ρόντνι, ο οποίος μόλις επέστρεψε από τη θητεία του στο Ιράκ, θα μπλέξει με μια εγκληματική συμμορία. Όταν ο Ράσελ αποφυλακίζεται, προσπαθεί να σώσει το μικρό του αδελφό από τα πλοκάμια της Μαφίας. Ο Ρόντι εξαφανίζεται μυστηριωδώς και η αστυνομία δεν μπορεί να βρει τα ίχνη του. Τότε ο Ράσελ, ο οποίος αγωνίζεται να βγάλει τα προς το ζην για να ζήσει την κοπέλα του και τον βαριά άρρωστο πατέρα του, παίρνει την υπόθεση στα χέρια του για να βρει δικαιοσύνη.

 

ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑΜΕ;
QU’EST-CE QU’ON A FAIT AU BON DIEU?

Σκηνοθεσία: Φιλίπ Ντε Σοβερόν
Πρωταγωνιστούν: Κριστιάν Κλαβιέ, Σαντάλ Λομπί, Άρι Αμπιτάν, Μέντι Σαντούν, Ελοντί Φοντάν, Φρεντρίκ Μπελ

Η Μαρί κι ο Κλοντ Βερνέιγ έχουν τέσσερις κόρες. Η Ιζαμπέλ, η Οντίλ και η Σεγκολέν έχουν παντρευτεί έναν Άραβα, έναν Εβραίο και έναν Κινέζο. Τώρα που η Λορτ ανακξοινώνει πως ο δικός της μέλλοντας σύζυγος ονομάζεται Σαρλα, οι Βερνέιγ είναι τρισευτυχισμένοι που θα κάνουν έναν γαλλικό παραδοσιακό γάμο. Κι αυτό μέχρι να ανακαλύψουν πως ο Σαρλ είναι μαύρος και να τα βάψουν… μαύρα!

Η ταινία αποτελεί την πιο επιτυχημένη ταινία της χρονιάς, στη Γαλλία, και κατάφερε, μέχρι σήμερα, να συγκεντρώσει περισσότερα από 8 εκατομμύρια εισιτήρια στις γαλλικές αίθουσες. Ωστόσο το πιο σημαντικό και σπουδαίο επίτευγμά της – εκείνο που την καθιστά ταινία φαινόμενο για τη Γαλλία – είναι ότι έχει καταφέρει να αυξήσει, από εβδομάδα σε εβδομάδα, τον αριθμό των θεατών που σπεύδουν στα σινεμά για να παρακολουθήσουν την ταινία-έκπληξη.

 

ΙΒ ΣΕΝ ΛΟΡΑΝ
YVES SAINT LAURENT

Σκηνοθεσία: Τζαλίλ Λεσπέρ
Πρωταγωνιστούν: Πιερ Νινέι, Γκιγιόμ Γκαλιέν, Σαρλότ Λε Μπον, Λάουρα Σμετ, Μαρί Ντε Βιλεπίν, Νικολάι Κίνσκι, Ρούμπεν Άλβες, Άστριντ Γουέτνολ

Το 1957, στο Παρίσι, ο μόλις 21 ετών Ιβ Σεν Λοράν, κάνει τα πρώτα του βήματα στον οίκο μόδας Κριστιάν Ντιόρ. Μέσα σε τρία μόλις χρόνια, δημιουργεί μια μεγάλη αυτοκρατορία στο χώρο της μόδας, αλλά ο ευφυής αυτός άνθρωπος βασανίζεται από τους δαίμονές του. Παράλληλα βλέπουμε τη σχέση του με τον Πιέρ Μπερζέ, έρωτα της ζωής του και σύντροφό του. Δραματική βιογραφική ταινία για τη ζωή του διάσημου σχεδιαστή ρούχων.

 

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ
THE CONGRESS

Σκηνοθεσία: Άρι Φόλμαν
Πρωταγωνιστούν: Ρόμπιν Ράιτ, Χάρβεϋ Καϊτέλ, Τζον Χαμ, Πολ Τζιαμάτι

Η Ρόμπιν Ράιτ, υποδύεται τον εαυτό της. Ως τέτοια δέχεται μια δελεαστική προσφορά. Να πουλήσει την κινηματογραφική της ιδιότητα, έτσι ώστε να τη σκανάρουν και να την αποτυπώσουν ψηφιακά. Κι αυτό για να μπορούν οι ρέπλικές της να πρωταγωνιστούν σε όποια ταινία αποφασίσει η εταιρία η οποία την αγόρασε. Το ποσό αστρονομικό, το συμβόλαιο 20ετές. Τεράστιο δίλημμα.

Η ταινία είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα «The futurogical congress», του Στανισλάβ Λεμ.

Ο σκηνοθέτης, λέει: «Την πρώτη φορά που διάβασα το μυθιστόρημα του Λεμ, ήμουν 16 χρονών, και το ερωτεύτηκα. Το ξαναδιάβασα ενώ σπούδαζα σκηνοθεσία, και τότε αποφάσισα ότι θα ήθελα να του δώσω εικόνα. (…)  Όταν μεταφέρεις στη μεγάλη οθόνη ένα κλασικό μυθιστόρημα, θα πρέπει να νοιώθεις αρκετά γενναίος, ώστε να είσαι ελεύθερος και να μη σε παγιδεύει το κείμενο. Έψαχνα μια νέα διάσταση στο κείμενο, η αλληγορία της κομμουνιστικής περιόδου έπρεπε να απεικονιστεί στο παρόν, ενώ η χημική δικτατορία, μετατράπηκε στην ταινία στην κινηματογραφική βιομηχανία. Το θέμα μιας ηθοποιού που μεγαλώνει και χάνει την αίγλη της, ήταν απλά θέμα διαδικασίας». 

 

ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
EDGE OF TOMORROW / ALL YOU NEED IS KILL

Σκηνοθεσία: Νταγκ Λάιμαν
Πρωταγωνιστούν: Τομ Κρουζ, Έμιλι Μπλαντ, Μπιλ Πάξτον, Τζέρεμι Πίβεν, Νόα Τέιλορ, Σαρλότ Ρίλεϊ, Τζόνας Άρμστρονγκ, Μαριάν Ζαν Μπατίστ

Η επική δράση της ταινίας εκτυλίσσεται σε ένα κοντινό μέλλον στο οποίο μία εξωγήινη φυλή έχει καταλάβει τη Γη, και είναι αδύνατον να νικηθεί από οποιαδήποτε ανθρώπινη στρατιωτική δύναμη. Ταινία επιστημονικής φαντασίας, με τον Τομ Κρουζ, βασισμένη στο Ιαπωνικό κόμικς επιστημονικής φαντασίας, «Αυτό που χρειάζεσαι είναι να σκοτώνεις», του Χιρόσι Σακουράζακα.

 

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Από Πέμπτη 5 Ιουνίου έως Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΘΕΡΙΝΟΙ

ΑΛΕΞ (τηλ. 2310-265-884, 2310 269-403) 2 μέρες στη Νέα Υόρκη (Προβολές: 21.00) / Non stop (Προβολές: 22.45)

ΑΥΡΑ (τηλ. 2310-454-525 Πλαζ Αρετσους, Καλαμαριά Τό μυστικό τής Μέϊζι (Προβολές: 21.00 – 23.00)

ΕΛΛΗΝΙΣ (τηλ. 2310-292-304 Λεωφ. Στρατού. Δίπλα στο Βελλίδειο): Σκουριασμένη πόλη (Προβολές: 21.00 – 23.00 )

ΝΑΤΑΛΙ (2310-829-457 Λεωφ. Μεγάλου Αλεξάνδρου 3):  Θεέ μου, τι σου κάναμε;  (Προβολές: 21.00 – 23.00 )

ΣΙΝΕ ΠΑΝΟΡΑΜΑ (τηλ. 2310-346-720, 1ο χιλιομ. Οδου Πανοράματος Θέρμης Θεέ μου, τι σου κάναμε; (Προβολές: 21.15 – 23.00)

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ

 

ΒΑΚΟΥΡΑ (τηλ. 2310-233-665. Dolby Digital EX):

Αιθουσα 1: Ξενοδοχείο Grand Budapest (Προβολές: 19.00 – 20.45) / Snowpiercer (Προβολές:  22.30)

Αιθουσα 2: Γερμανός γιατρός (Προβολές: 19.00 – 20.45 – 22.15 ) 

VILLAGE CENTRE (τηλεφωνικο κέντρο 2310 – 499999, Εμπορικο Κεντρο MEDITERRANEAN COSMOS):

Αίθουσα 1. ING (D.T.S.) Ρίο 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές: Σάββατο 17.10) / Τα δεσμά του διαβόλου (Προβολές: 19.50 – 22.10 – 00.30)

Αίθουσα 2. (Dolby Digital ΓΕΡΜΑΝΟΣ Ρίο 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.20 / Godzilla (Προβολές: 20.50) / Brick mansions (Προβολές: 23.20)

Αίθουσα 3. (Dolby Digital) – ΓΕΡΜΑΝΟΣ Ο κύριος Πίμποντι και ο Σέρμαν – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.10) / Στα όρια του αύριο (Προβολές: 20.10 – 22.30)

Αιθουσα 4. (Dolby Digital Ζαμπίζια: πουλιά στον αέρα – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο: 17.00 – 18.50, Κυριακή: 18.20) / Στα όρια του αύριο 3D (Προβολές: 18.20 – 20.40 – 23.00, Σάββατο και Κυριακή: 20.40 – 23.00)

Αίθουσα 5. (Dolby DigitalStereo) Ένας σκίουρος σούπερ-ήρωας – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.30) / Maleficient 3D (Προβολές: 20.20 – 22.40)

Αίθουσα 6. (Max screen Digital Sound D.T.) Η Τίνκερμπελ και οι πειρατές – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 17.50) / Στα όρια του αύριο (Προβολές: 19.30 – 22.00 – 00.20)

Αίθουσα 7. (Dolby Digital): X-Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος (Προβολές: 18.40 – 21.20 – 00.00)

Αίθουσα 8 Maleficient (Προβολές: 19.20 – 21.30 – 23.50, Σάββατο: 17.10 – 19.20 – 21.30 – 23.50)

Αιθουσα 9. (Comfort) Στα όρια του αύριο (Προβολές: 20.10 – 22.30)

Αίθουσα 10. Comfort (Digital. Sound) Maleficient (Προβολές: 19.20 – 21.30 – 23.50)

Αίθουσα 11. Θερινη: Στα όρια του αύριο (Προβολές: 21.10 – 23.30)

VILLAGE στο Λιμάνι Ο.Λ.Θ. Αποθήκη 1, Προβλήτα Νο1 (τηλ. 14 848 με χρέωση)

Αιθουσα 1: Dolby Digital Surround Maleficient (Προβολές: 20.00 – 22.00 – 00.00)

Αιθουσα 2: Dolby Digital Surround Στα όρια του αύριο (Προβολές: 19.00 – 21.30 – 23.45)

Αιθουσα 3: Dolby Digital Surround Ρίο 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή: 18.30) / X-Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος (Προβολές: 20.45 – 23.30)

Αιθουσα 4: Dolby Digital Surround X Στα όρια του αύριο (Προβολές: 20.00) / Στα όρια του αύριο 3D (Προβολές: 22.30)

ΘΕΑΝΩ ( τηλ. 2310-837-587 Κων/πόλεως 75 – Μπότσαρη):  2 ΣΕΞ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ (τηλ. 2310-834-996 Βασ.Όλγας 150 Dolby Digital — ΕΚΛΕΙΣΕ —-

ΛΑΪΚΟΝ (τηλ. 2310-513-880 Μοναστηρίου 2): 2 ΣΕΞ ΤΑΙΝΙΕΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ (τηλ. 2310-261-727 Φιλ. Εταιρίας – Δημ. Μαργαρίτη. Dolby Ζήτω η ελευθερία (Προβολές: 19.00) / Ο σωσίας (Προβολές: 20.45 – 22.30)

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ-ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (τηλ. 2310 508398 )

Αίθουσα ΤΑΚΗΣ ΚΑΝΕΛΟΠΟΥΛΟΣ: — ΕΚΛΕΙΣΕ —–

ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ (Πληροφορίες: τηλ. 2310-290-290, Κρατήσεις: τηλ. 14560, απο σταθ. 0,49 ευρω  & 0,98 ευρω απο κιν., on-line: www.odeon.gr & www.i-ticket.gr. Τσιμισκή 43):

Αιθουσα 1 (DTS-Dolby Στα όρια του αύριο (Προβολές: 18.00 – 20.30 – 23.00)

Αιθουσα 2 (Dolby Digital:) Ένας σκίουρος σούπερ-ήρωας – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.20) / Brick mansions (Προβολές: 20.10 – 22.20)

Αιθουσα 3 (Dolby Digital:) Ζαμπίζια: πουλιά στον αέρα – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή και Δευτέρα: 18.10) / Maleficient  3D (Προβολές: 20.00) / Στα όρια του αύριο 3D (Προβολές: 22.10)

Αιθουσα 4 (Dolby) Ρίο 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές Σάββατο και Κυριακή:  17.50) / Τα δεσμά του διαβόλου (Προβολές: 20.20 – 22.50)

Αιθουσα 5 (Dolby Digital JBL 5000 Digital Maleficient (Προβολές: 19.20 – 22.50)

Αιθουσα 6 (Dolby Digital): Η τριλογία της απόκλισης: Οι διαφορετικοί (Προβολές: 19.50) / Godzilla (Προβολές: 22.50)

Αιθουσα 7 (Dolby Digital Maleficient (Προβολές: 18.10 – 20.30 – 22.40)

Αιθουσα 8 (Dolby Digital): X-Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος (Προβολές: 19.10 – 22.00)

STER CINEMAS Μακεδονία (Tηλ: κρατήσεων από σταθερό: 801 801 7837 και απο κινητο: 210 8092690, Εμπορικο Κεντρο «Μακεδονία», Πυλαία) online buy: www.stercinemas.gr:

Αίθουσα 1. (Dolby Digital EX D. Maleficient 3D (Προβολές: 18.00 – 20.00 – 22.00 – 00.00, Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 14.00 – 16.00 – 18.00 – 20.00 – 22.00 – 00.00, Δευτέρα: 16.00 – 18.00 – 20.00 – 22.00 – 00.00)

Αίθουσα 2. (Dolby Digital D.T. Χ -Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος  (Προβολές: 19.20 – 22.20, Σάββατο και Κυριακή: 13.20 – 16.20 – 19.20 – 22.20, Δευτέρα: 16.20 – 19.20 – 22.20)

Αίθουσα 3. (Dolby Digital D.T.S.): Τα δεσμά του διαβόλου (Προβολές: 18.50 – 21.10 – 23.50, Σάββατο και Κυριακή: 13.40 – 16.10 – 18.50 – 21.10 – 23.50, Δευτέρα: 16.10 – 18.50 – 21.10 – 23.50)

Αίθουσα 4. (Dolby Digital D.T. ——– ΚΛΕΙΣΤΗ ———

Αίθουσα 5. (Dolby Digital D.Τ) Η Τίνκερμπελ και οι πειρατές – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 17.45 – 19.40, Σάββατο και Κυριακή: 13.50 – 15.45 – 17.45 – 19.40) / Brick mansions (Προβολές: 21.20 – 23.20)

Αίθουσα 6. (Dolby Digital D.T Maleficient (Προβολές: 17.30 – 19.30 – 21.30 – 23.30, Σάββατο και Κυριακή: 13.30 – 15.30 – 17.30 – 19.30 – 21.30 – 23.30)

Αίθουσα 7. (Dolby Digital D.T. Ρίο 2 – μεταγλωττισμένη (Προβολές: 18.40, Σάββατο και Κυριακή: 12.40 – 14.40 – 16.40 – 18.40, Δευτέρα: 16.40 – 18.40) / Χ -Men: Ημέρες ενός ξεχασμένου μέλλοντος (Προβολές: 20.40 – 23.40)

Αίθουσα 8. (Dolby Digital D.T.S) ————— ΚΛΕΙΣΤΗ —————-

Αίθουσα 9. ————— ΚΛΕΙΣΤΗ —————-

Αίθουσα 10. (Dolby Digital D.T.S.): Maleficient (Προβολές: 18.30 – 20.30 – 22.30, Σάββατο και Κυριακή: 12.30 – 14.30 – 16.30 – 18.30 – 20.30 – 22.30, Δευτέρα: 16.30 – 18.30 – 20.30 – 22.30)

Αίθουσα 11. (Dolby Digital EX, D.T.S.): Ζαμπίζια: πουλιά στον αέρα (Προβολές: 17.00 – 19.00, Σάββατο και Κυριακή: 13.00 – 15.00 – 17.00 – 19.00) / Maleficient  (Προβολές: 21.00 – 23.00)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

George Mouroutis: Χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει! Της Δώρας Αυγέρη

Σήμερα η 7η Διεθνής Γυμνή Ποδηλατοδρομία