in ,

Απίστευτη ταλαιπωρία για επιβάτες στο λιμάνι της Καβάλας με ευθύνη της Sea Jets

Καταγγελία στο alterthess

Πολύωρη ταλαιπωρία έζησαν εκατοντάδες επιβάτες στο λιμάνι της Καβάλας, περιμένοντας να αναχωρήσουν για το νησί της Λήμνου. Χρειάστηκε να αλλάξουν πλοίο, έχοντας καθυστερήσει ήδη τουλάχιστον τρεις ώρες.

Όπως κατήγγειλαν επιβάτες στο alterthess.gr, το δρομολόγιο του πλοίου Aqua Star, ιδιοκτησίας της εταιρείας Sea Jets, ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει από το λιμάνι της Καβάλας στις 16:00 το μεσημέρι της Παρασκευής 20/8. Ωστόσο, όπως ανακοινώθηκε λόγω αναμονής φορτηγού το πλοίο θα αναχωρούσε με δύο ώρες καθυστέρηση, δηλαδή στις 18:00.

Σύμφωνα με την καταγγελία, φορτηγό δεν φάνηκε ποτέ, ωστόσο το καράβι έλυσε από το λιμάνι λίγο μετά τις 18:00 το απόγευμα. Λίγα λεπτά αργότερα και πριν προλάβει να απομακρυνθεί το πλήρωμα ανακοίνωσε από τα μεγάφωνα ότι λόγω βλάβης το πλοίο θα επιστρέψει στο λιμάνι της Καβάλας, και οι επιβάτες θα επιβιβαστούν σε πλοίο άλλης εταιρείας (Blue Star Ferries), το οποίο ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 19:00 και το οποίο αναχώρησε λίγο πριν τις 20:00.

Έτσι, ενώ αρχικά ήταν προγραμματισμένο το πλοίο να φτάσει στη Λήμνο λίγο μετά τις 20:00 το απόγευμα, αναμένεται να φτάσει μετά τα μεσάνυχτα.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία Sea Jets είχε ενημερώσει τους επιβάτες που είχαν κλείσει τα εισιτήρια τους ότι το πλοίο με το όνομα Aqua Blue χάλασε και θα αντικατασταθεί από τις 12/8 με το Aqua Star. Δηλαδή εν μέσω τουριστικής σεζόν δύο πλοία μεγάλης ακτοπλοϊκής εταιρείας χάλασαν, προκαλώντας απίστευτη ταλαιπωρία σε εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, επιβάτες.

Μάλιστα, όπως έγραψαν τις προηγούμενες ημέρες τοπικά μέσα ενημέρωσης της Λήμνου, λόγω των επαναλαμβανόμενων βλαβών, επιβάτες που είχαν κλείσει εισιτήρια για επιστροφή τους από τη Λήμνο στην Καβάλα αναγκάστηκαν να πάρουν το πλοίο για… Αλεξανδρούπολη!

Είναι τουλάχιστον προκλητικό μεγάλες εταιρείες με τεράστιους τζίρους ετησίως να μην συντηρούν επαρκώς τον στόλο τους. Το υπουργείο Ναυτιλίας και το υπουργείο Τουρισμού παρακολουθούν άραγε τις παλινωδίες εις βάρος των επιβατών; Θα υπάρξει άραγε κάποια ποινή σε βάρος της εταιρείας; Πώς θα αποζημιωθούν επιβάτες που ενδεχομένως έχασαν επόμενα δρομολόγια πλοίων ή αεροπορικές πτήσεις;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα: Όλοι-ες στο συλλαλητήριο του Σαββάτου στην Εύβοια

Αύξηση των ανέργων τον Ιούλιο-Κυριαρχούν οι γυναίκες, ελάχιστοι παίρνουν επίδομα