in , ,

Ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση 43 λεωφορειακών γραμμών της Θεσσαλονίκης για 10+5 χρόνια

Την ιδιωτικοποίηση για 10+5 χρόνια 43 λεωφορειακών γραμμών των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης προβλέπει ο διεθνής διαγωνισμός που ανακοινώθηκε από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης.

Πρόκειται για τις λεωφορειακές γραμμές που σήμερα εκτελούν τα ιδιωτικά ΚΤΕΛ και οι οποίες πρόκειται να περάσουν στα χέρια ιδιώτη με την σύμβαση να εκτιμάται στα 646 εκατομμύρια ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο του αρμόδιου υπουργείου για τον «νέο ΟΑΣΘ», σύμφωνα με το οποίο ο νέος δημόσιος Οργανισμός εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου της Θεσσαλονίκης θα εκτελεί μόνο όσα δρομολόγια μπορεί, αφήνοντας έτσι ανοιχτό το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης περισσότερων λεωφορειακών γραμμών.

Διαβάστε επίσης: Προ των πυλών η ολική ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΣΕΘ:

«Δόθηκε επίσημα  από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) το «εναρκτήριο λάκτισμα» για τη διενέργεια ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης. Πρόκειται ουσιαστικά για την περιοχή που σήμερα εξυπηρετείται από σύμπραξη με επικεφαλής τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στην επίσημη πλατφόρμα του ΕΣΗΔΗΣ https://cerpp.eprocurement.gov.gr/deliberation/ και την ιστοσελίδα του ΟΣΕΘ  https://oseth.com.gr/category/προκηρύξεις/διαγωνισμοί εμφανίζεται ηλεκτρονικά η Διακήρυξη προς διαβούλευση για την Α΄ φάση του Διαγωνισμού με  σχετικό Αντικείμενο Υπηρεσιών, ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν με λεπτομέρειες όποιοι φορείς ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στην ανάληψη του έργου, εκτιμώμενης αξίας σύμβασης περίπου 646.800.000 € (χωρίς Φ.Π.Α.). Ο φιλόδοξος διαγωνισμός αφορά Ανταγωνιστικό Διάλογο, δηλαδή θα λάβει χώρα μια φάση προεπιλογής βάσει προσόντων και στη Β’ φάση θα κληθούν οι καταλληλότεροι υποψήφιοι ανάδοχοι προς τελική διαβούλευση και επιλογή.

Σημειώνουμε ότι ο διαγωνισμός αφορά σε έργο περίπου 22,5 εκ. οχηματοχιλιομέτρων ετησίως για 10 χρόνια. Θα υπάρχει δυνατότητα επέκτασης έως πέντε (5) χρόνια επιπλέον και γίνεται με όλους τους όρους του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 1370/2007 και με πρόβλεψη αύξησης του έργου έως 20%. Περιλαμβάνει μοναδιαίο κόστος χιλιομέτρου στα 2€ αλλά και κινητροδότηση του αναδόχου ανάλογα με την επιπλέον επιβατική κίνηση που θα ελκύσει. Αυτό θα είναι και ένα βασικό πλεονέκτημα της σύμβασης σε σύγκριση με τα αντίστοιχα της Αττικής.

Ο εκτιμώμενος αριθμός οχημάτων για το έργο θα ανέλθει έως (250) μαζί με τα εφεδρικά και θα καθοριστεί ο τύπος και η χωρητικότητά τους στη Β΄ φάση του Διαγωνισμού.

«Η αναδιάρθρωση και ποιοτική αναμόρφωση του συγκοινωνιακού έργου στην περιοχή ευθύνης μας, με την αμέριστη στήριξη της πολιτικής ιεραρχίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, θα ενοποιήσει και θα εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες και θα δώσει την ευκαιρία ώστε ισότροπα, οικονομικά και με ασφάλεια να παρέχουμε και να εποπτεύουμε ποιοτική αστική συγκοινωνία για τη Θεσσαλονίκη του 2030», ανέφεραν σε κοινή δήλωσή τους, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος του ΟΣΕΘ Γιάννης Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Τόσκας»».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Με χαρακτήρα διαμαρτυρίας κατά του flyover ο 11ος Δρόμος Σέϊχ Σου, την Κυριακή 12 Μαΐου

Μετανάστες διώκονται και φυλακίζονται άδικα στην Ελλάδα ως διακινητές–Η εμβληματική ιστορία του Χομαγιούν Σαμπετάρα