Συνέντευξη τύπου παραχώρησε την Τετάρτη η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας για την υποστήριξη της κατασκευής του Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμάτων στην Ευκαρπία, έργο στο οποίο αντιδρά η τοπική κοινωνία.
Οι διοργανωτές μαζί με τον Σύνδεσμο ΟΤΑ Ν. Θεσσαλονίκης έχουν ξεκινήσει το τελευταίο διάστημα τεράστια επικοινωνιακή προπαγάνδα -λέγε με διάλογο και διαβούλευση- στην τοπική κοινωνία υπέρ του έργου με το σύνθημα «μάθε και αποφάσισε» και «κερδίζεις εσύ, κερδίζουμε όλοι».
Την Τετάρτη το πρωί, μία μόλις μέρα μετά την συνέντευξη τύπου, επειδή διάβούλευση και επικοινωνιακή καταιγίδα δεν απέδωσαν τα επιθυμητά αποτελέσματα, οι κάτοικοι συνάντησαν διμοιρίες των ΜΑΤ στον χώρο που προορίζεται για την κατασκευή του έργου προκειμένου να ξεκινήσουν οι εργασίες. Το μήνυμα ήταν σαφές: Όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος.
Τοπική κοινωνία και δημοτικό συμβούλιο του Δ. Παύλου Μελά έχουν βέβαια ήδη «μάθει και αποφασίσει» μετά από διάλογο και διαβούλευση και τοποθετηθεί κατά του έργου τονίζοντας την μεγάλη επιβάρυνση που θα υποστεί η περιοχή από ένα τόσης μεγάλης έκτασης έργο το οποίο θα καλύπτει μεγάλο κομμάτι των απορριμμάτων πολλών περιοχών της πόλης.
«Κερδίζεις εσύ, κερδίζουμε όλοι» είναι και το επιχείρημα των κατοίκων που πραγματοποιουν εδώ και αρκετούς μήνες έναν μεγάλο αγώνα στον οποίο συμμετέχουν περιβαλλοντικές, πολιτιστικές, αθλητικές ομάδες, εμπορικοί σύλλογοι και σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων από όλη τη δυτική Θεσσαλονίκη. ‘Ομως το “όλοι” σε αυτήν την περίπτωση αφορά την τοπική κοινωνία που σύσσωμη αντιδρά. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.
Δεν μπορούμε ακόμη να μην σχολιάσουμε πως μας έκανε εντύπωση πως παρευρεθήκαμε σε μια από τις πιο καλοστημένες, με όρους επικοινωνιακού παιχνιδιού, συνεντεύξεις τύπου.
Συμμετείχαν εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων όπως του ΤΕΕ, του Ιατρικού και Φαρμακευτικού Συλλόγου, Δήμαρχοι οι οποίοι δήλωσαν την στήριξη τους στην κατασκευή του έργου. Άραγε μένει κανείς τους στην ήδη επιβεβαρυμμένη περιβαλλοντικά περιοχή;
Στους παρευρισκόμενους μάλιστα δόθηκε φάκελος με πληθώρα ενημερωτικού υλικού, μεταξύ αυτών αποφάσεις, δελτία τύπου, δηλώσεις δημάρχων αλλά και καλοσχεδιασμένο προπαγανδιστικό υλικό υπέρ του έργου.
Ενδιαφέρον βέβαια θα είχε να ξέραμε και το κόστος της καμπάνιας που διοργανώνει ο Σύνδεσμος ΟΤΑ Ν. Θεσσαλονίκης με την κατασκευή ιστοσελίδας, καταχωρήσεων στον τύπο, παραγωγή και διανομή έντυπου υλικού στις γειτονιές της Ευκαρπίας, panels σε στάσεις λεωφορείων του ΟΑΣΘ, την ώρα που η αυτοδιοίκηση στερείται πόρων για βασικές της ανάγκες.
Κ.Μ