in , , , ,

Υπουργείο Παιδείας: Η «Διάδοση της ομοφυλοφιλίας» είναι παράγοντας που επηρεάζει τη συχνότητα των Σεξουαλικώς Μεταδιδομένων Νοσημάτων

Νίκη Κεραμέως EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Με θέματα που προάγουν τον διαχωρισμό και τον ρατσισμό εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ στο μάθημα της Υγιεινής. Πιο συγκεκριμένα, στο μάθημα Υγιεινή του τομέα Υγεία και Πρόνοια, τέθηκε μεταξύ άλλων ερωτημάτων, το υποερώτημα «Να αναφέρεται επτά παράγοντες που επηρεάζουν τη συχνότητα εμφάνισης των σεξουαλικώς μεταδιδόμενων νοσημάτων», ενώ σύμφωνα με την διατύπωση στο εγχειρίδιο Υγιεινή- Μικροβιολογία της Γ’ Λυκείου των ΕΠΑΛ περιλαμβανόταν και ο παράγοντας «Διάδοση της ομοφυλοφιλίας».

Όπως αναφέρει το alfavita.gr ο εν λόγω παράγοντας είχε εντοπιστεί από μαθητές κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας, όπου ζητήθηκε από τον υπεύθυνο καθηγητή-τρια να θέσει το ζήτημα στην επιτροπή σχολικών βιβλίων, χωρίς ωστόσο να γίνουν βήματα ως προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως καταγγέλλεται, «όχι μόνο δεν ασχολήθηκε κανείς με το ζήτημα, όχι μόνο η επιτροπή θεμάτων δεν ευαισθητοποιήθηκε, έστω προς συγκάλυψη του, αλλά το ανέδειξε κιόλας ακόμη περισσότερο, επιλέγοντας το ως θέμα στις πανελλαδικές εξετάσεις». Μάλιστα σε γραπτή παρέμβαση επί του θέματος, η απάντηση που έλαβε τηλεφωνικά ο διευθυντής του ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης ήταν «ουδέν σχόλιον».

Όπως αναφέρεται στην καταγγελία, «το ζήτημα δεν είναι πρωτίστως η πολιτική ορθότητα, αλλά η ουσία των συνειδήσεων των μελλοντικών πολιτών, που διαμορφώνει η εκπαίδευση- ο δάσκαλος και το σχολικό βιβλίο, έχει νόημα να σταθεί κανείς σε μια τέτοια -φαινομενικά- λεπτομέρεια, που όμως με μεγάλη ισχύ, προάγει τον διαχωρισμό, τη μισαλλοδοξία, και τον ρατσισμό. Που αντιμετωπίζει την ομοφυλοφιλία σαν αρρώστια, κοινωνικό πρόβλημα, μόδα, συνήθεια ή φήμη που «διαδίδεται».

Η Ομάδα Λοατκι+ Συριζα Προοδευτική Συμμαχία σημειώνει σε ανακοίνωσή της:

«Κυρία Κεραμέως έτσι θα γίνει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Με κακοποιητικούς ισχυρισμούς για τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα;

Όσο κι αν θέλουν στο Υπουργείο Παιδείας να μας πείσουν ότι στοχεύουν σε ένα συμπεριληπτικό σχολείο, πολύ γρήγορα και εύκολα πέφτουν οι μάσκες και αποκαλύπτονται. Φορώντας το «προοδευτικό» φιλελεύθερο προσωπείο τους, εισάγουν τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες από τον Σεπτέμβριο, που οι ίδιοι κατήργησαν. Και αναρτούν στη σελίδα του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) συμπεριληπτικό υλικό για τα ΛΟΑΤΚΙ+ υποκείμενα, αλλά φευ τους είχε προλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ και το Πολύχρωμο Σχολείο. Στην περίπτωση, όμως, των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ φάνηκε πόσο κόπτονται για την παιδεία και τη συμπερίληψη των ΛΟΑΤΚΙ+.

Το σχολικό εγχειρίδιο «Υγιεινή Μικροβιολογία» στο κεφάλαιο 4.5.4. Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα κάτω από την κεφαλίδα «Οι παράγοντες που επηρεάζουν τη συχνότητα των Σεξουαλικώς Μεταδιδομένων Νοσημάτων:» εκτός άλλων παραγόντων περιλαμβάνει και τον παράγοντα «Διάδοση της ομοφυλοφιλίας». Ένας ισχυρισμός απολύτως ομοφοβικός, παραπλανητικός, αντιεπιστημονικός και, βέβαια, κακοποιητικός για τα μέλη της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, που ανήκουν στον μαθητικό πληθυσμό.
Έτσι για μια ακόμα σχολική χρονιά σε όλα τα ΕΠΑΛ οι μαθητές /τριες της συγκεκριμένης κατεύθυνσης έμαθαν ότι για τη μετάδοση των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων φταίει και η «διάδοση της ομοφυλοφιλίας». Και σα να μην έφτανε αυτό, στοχοποιούνται οι μετανάστες και οι κλάδοι του τουρισμου και της σεξεργασίας. Καθως παρουσιάζονται οι ανθρωποι που εργάζονται ειδικά σε αυτους τους κλάδους ως οι μοναδικά υπεύθυνοι/ες/α για την κακή κατάσταση της δημόσιας υγείας και αθωώνοντας τους πελάτες αυτών των υπηρεσιών, όπως επιτάσσει το αφήγημα της πατριαρχίας. Και για να είναι σίγουροι εκεί στο υπουργείο ότι το εμπέδωσαν καλά οι μαθητές/τριες των ΕΠΑΛ το έβαλαν και ως θέμα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Μέχρι τώρα ανησυχούσαμε ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση όπως έχει εισαχθεί ως μάθημα επιλογής, ενέχει τον σοβαρό κίνδυνο να μη διδαχθεί σε αρκετά σχολεία ή να μη διδαχθεί επαρκώς λόγω έλλειψης ωρών. Τώρα αυτή την ανησυχία μας έρχεται να επισκιάσει ο φόβος μας για το τι θα διδαχθεί τελικά σε αυτές τις ώρες, από ποιους και με τι περιεχόμενο.

Έτσι θα γίνει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση; Παρουσιάζοντας την ομοφυλοφιλία ως “ασθένεια” που «διαδίδεται», αν και εδώ και χρόνια ο σεξουαλικός προσανατολισμός και η ταυτότητα φύλου δεν υπάρχουν πλέον στους επίσημους καταλόγους των ψυχιατρικών διαταραχών των Διεθνών Φορέων Υγείας και Ψυχικής Υγείας; Έτσι θα εξαλείψουμε τον ομοφοβικό, τρανσφοβικό και ιντερφοβικό λόγο, θεωρώντας την ετεροφυλοφιλία ως τη μόνη «νομιμοποιημένη» μορφή σεξουαλικότητας; Ενισχύοντας στρεβλές απόψεις, στερεότυπα και προκαταλήψεις που οδηγούν στην περιθωριοποίηση και τον στιγματισμό των ΛΟΑΤΚΙ+ μελών του μαθητικού πληθυσμού; Έτσι θα εξαλείψουμε τον σχολικό εκφοβισμό;

Καλά θα κάνει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας – που ταχύτατα εκπονεί και καταθέτει νομοσχέδια που καταστρέφουν το δωρεάν δημόσιο σχολείο – να εξετάσει άμεσα όλα τα σχολικά εγχειρίδια και να προχωρήσει στις αναγκαίες αλλαγές χθες! Σε αντίθετη περίπτωση μας μένει μόνο η ελπίδα να μην ασχοληθούν οι «άριστοι» με τη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, γιατί οι συνέπειες της ενασχόλησής τους θα είναι καταστροφικές για την επόμενη γενιά πολιτών».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ελληνοτουρκικός ανταγωνισμός και Κυπριακό: υπάρχει διέξοδος ειρήνης και αλληλεγγύης των λαών;

«Εξώσεις & Νέοι Αγώνες για την Στέγη» από την Πρωτοβουλία Γειτονιάς της Αλεξάνδρου Σβώλου