Μεγάλη ήταν η χθεσινή κινητοποίηση των κατοίκων της Δυτικής Μακεδονίας και περιοχών της Κεντρικής Μακεδονίας ενάντια στην κατάργηση της σιδηροδρομικής σύνδεσης Φλώρινας-Θεσσαλονίκης. Απο το πρωί μέλη της Πρωτοβουλίας Θεσσαλονίκης για την κοινωνική υπεράσπιση του σιδηροδρόμου, πολιτικές οργανώσεις, ο σύνδεσμος σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος με την Πανελλήνια Ένωση Μηχανοδηγών “ΠΕΠΕ”, οι Επιβάτες Θεσσαλονίκης κ.α. συγκεντρώθηκαν στον προαύλιο χώρο του ΟΣΕ φωνάζοντας συνθήματα και ενημερώνοντας τους επιβάτες για τις καταστροφικές συνέπειες της κατάργησης των σιδηροδρομικών δρομολογίων και της αύξησης των εισιτηρίων του ΟΣΕ. Στη συνέχεια οι διαδηλωτές ανέβηκαν στις γραμμές επιβίβασης περιμένωντας το τρένο που είχαν μισθώσει τα σωματεία του ΟΣΕ και το οποίο μετέφερε τους κατοίκους της Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας που θα συμμετείχαν στην κινητοποίηση. Μετά την άφιξη των κατοίκων ακολούθησε πορεία μέχρι το άγαλμα του Βενιζέλου, όπου υπήρχε μικροφωνική ενημερωτική εκδήλωση για τους Θεσσαλονικείς πολίτες.
Όλες οι οργανώσεις που συμμετείχαν στην κινητοποίηση όσο και οι κάτοικοι των περιοχών που αναγκάζονται πλέον σε συγκοινωνιακή απομόνωση δήλωσαν ότι το τρένο και οι συγκοινωνίες είναι δημόσιο αγαθό και όχι εμπόρευμα που μπορούν να το καταργούν όποτε θέλουν οι ιδιωτικές εταιρείες με τη σύμπραξη του κράτους. “Την ώρα που αλλεπάληλα μέτρα της κυβέρνησης του Μνημονίοπυ αφανίζουν το ήδη παράλυτο κοινωνικό κράτος και όσα αγαθά απέμειναν από αυτό: Ο σιδηρόδρομος αποτελεί μια πολύτιμη διέξοδο απέναντι στην απειλητική αύξηση των καυσίμων, τα υψηλά διόδια και τη μείωση των εισοδημάτων” ΄δηλωσαν. Επίσης στις ανακοινώσεις τους τόνισαν ότι ο σιδηρόδρομος ως το μέσο που ρυπαίνει πολύ λιγότερο και εξυπηρετεί την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση και τις μετακινήσεις ανθρώπων και εμπορευμάτων μπορεί να συμβάλει στην κοινωνική και περιφερειακή ανάπτυξη”
Ολες οι πρωτοβουλίες που συγκεντρώθηκαν στην διαμρτυρία αυτή απαιτούν
Την επαναλειτουργία των σιδηροδρομικών δρομολογίων Θεσσαλονίκης- Έδεσσας- Άρνισας- Φλώρινας και Κοζάνης.
Την ουσιαστική μείωση των εισιτηρίων που υπερδιπλασιάστηκαν
Την προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης-Έδεσσας- Αριδαίας- μέσω Γιαννιτσών και επέκταση της ηλεκτροκίνησης στη Δυτικη Μακεδονίας
Την υπεράσπιση του Δημόσιου και Κοινωνικού χαρακτήρα του σιδηροδρόμου