in ,

Στο φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή – Φωνές της Πόλης ο Ορέστης από τη θεατρική ομάδα kunst

Στο φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή – Φωνές της Πόλης ο Ορέστης από τη θεατρική ομάδα kunst

Η θεατρική ομάδα Kunst  παρουσιάζει την παραγωγή ‘’Ορέστης’’ του Ευριπίδη, σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά , σκηνοθεσία  Μιχάλη Σιώνα και μουσική Δημήτρη Μαρωνίδη, στο φεστιβάλ Ανοιχτή Σκηνή- Φωνές της Πόλης, του Δήμου Θεσ/νίκης (διεύθυνση πολιτισμού-τουρισμού).

Πρωταγωνιστούν: Διαμαντής Αδαμαντίδης, Κατερίνα Λύκου, Τάσος Ροδοβίτης, Άννα Σωτηρούδη, Αλέξανδρος Τσακίρης.

Οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στις 16 και 17 Μαρτίου 2015,στο θέατρο Άνετον, στις 21.00 με τιμές εισητηρίου 8€ και 5€. Προπώληση εισητηρίων στο εκδοτήριο της Αριστοτέλους και στο θέατρο Άνετον στις 15/3/2015.

Email : [email protected]
Fb:  www.facebook.com/KunstTheatrikeOmada

Περίληψη κειμένου και σκηνοθετική πρόταση.

Ο γιός του Βασιλιά Αγαμέμνωνα Ορέστης και η αδελφή του Ηλέκτρα, υπακούοντας σε χρησμό του θεού Απόλλωνα, σκοτώνουν την μητέρα τους Κλυταιμνήστρα. Οι πολίτες του Άργους τους καταδικάζουν για την πράξη τους αυτή σε θάνατο. Οι δύο πρωταγωνιστές παλεύουν για την επιβίωση τους με κάθε τρόπο.

Ο ‘’Ορέστης’’ διδάχθηκε το 408 π.χ. λίγο πριν ο Ευριπίδης εγκαταλείψει την Αθήνα και εγκατασταθεί στη Μακεδονία.

Το πολιτικό αυτό κείμενο του Ευριπίδη θίγει μεταξύ άλλων, αξίες όπως η ορθότητα της γνώμης και η αίσθηση του δικαίου. Έχοντας βιώσει τα ολέθρια αποτελέσματα των αποφάσεων των αρχόντων, το πλήθος εξακολουθεί να αποπροσανατολίζεται και να αποφασίζει για τη μοίρα του, όχι σκεπτόμενο τις ανθρώπινες αξίες, αλλά ακολουθώντας τυφλά τον καλό ρήτορα. Σε έναν κόσμο ανασφάλειας και παρακμής, ο αγώνας για τα ιδανικά έχει μετατραπεί σε αγώνα επιβίωσης.

Ο σκηνικός χώρος αποτελείται από έναν μοναστηριακό πάγκο, πίσω από ένα σκάμμα χώματος 16 τ.μ. Οι πέντε ηθοποιοί, παρόντες καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης στον σκηνικό χώρο, ερμηνεύουν όλα τα πρόσωπα του δράματος, χωρίς κανένα στοιχείο μεταμφίεσης από ρόλο σε ρόλο.

Τα μέρη του Χορού δεν αρθρώνονται ποτέ, επιτρέποντας στους ήρωες να αφηγηθούν τη δράση και τις συγκρούσεις με έναν πιο άμεσο και καταιγιστικό ρυθμό.

Η σκηνοθεσία στοχεύει στην ανάδειξη του λόγου, ποιητή και μεταφραστή, μένοντας μακριά από σκηνοθετικά τεχνάσματα και έμμεσες αναγωγές στο σήμερα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Η χειραφέτηση του «μνημείου». Tης Κατέ Καζάντη

Μετά τις εκλογές: Η Αριστερά στην κυβέρνηση και τα κοινωνικά κινήματα