in ,

«Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας» στην Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2022

Το αιρετικό και άκρως επίκαιρο έργο του Δημήτρη Δημητριάδη ο «Ευαγγελισμός της Κασσάνδρας» σε σκηνοθεσία Στέλιου Βραχνή, επιστρέφει στο Θέατρο Άνετον στο πλαίσιο της Ανοιχτής Θεατρικής Σκηνής της Πόλης 2022 για τρεις μόνο παραστάσεις από 10 έως 12 Μαΐου.   Μετά τη θερμή υποδοχή του κοινού και την ολοκλήρωση δυο κύκλων παραστάσεων στο Θέατρο Αμαλία και στο Μπενσουσάν χαν την περίοδο 2021-2022, ο ταλαντούχος σκηνοθέτης επιλέγει ένα κείμενο που απαντά στην εχθρότητα, στους περιορισμούς και στα «πρέπει» των ανθρώπων.

«Μισώ το πριν, όλο το πριν. Το πριν είναι γεμάτο από κενά, καθυστερήσεις, εκκρεμότητες και απαγορεύσεις, ρήγματα και χάσματα και απορρίψεις»

Ο Δημήτρης Δημητριάδης, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες συγγραφείς διεθνώς, αφορμάται από το μυθικό πρόσωπο της προφήτισσας Κασσάνδρας γράφοντας έναν φρενήρη μονόλογο, ένα ποιητικό σώμα στο οποίο η Κασσάνδρα καταρρίπτει όλες τις δεσμεύσεις του παρελθόντος αποκαλύπτοντας τες αποτυχημένες και διακηρύσσει την ολική επικράτηση και απόλυτη αποδοχή του ανθρώπινου πόθου στη ζωή όλων.

«Το σώμα όσες φορές κι αν το δεις, όσο κι αν το γνωρίζεις, ποτέ δεν το έχεις δει, ποτέ δεν το γνωρίζεις»

Ο πύρινος λόγος του συγγραφέα χαράσσεται στο σώμα της ηθοποιού που πασχίζει και δονείται να τον επικοινωνήσει στον θεατή καταργώντας τη θεατρική σύμβαση. Η Τρωαδίτισσα ανάγεται σε ιεραπόστολο, κατακτά την αυθυπαρξία, περιφρονεί τα δεσμά της παλιάς ηθικής, καταργεί την εποχή των περιορισμών, των σεξουαλικών αγκυλώσεων, της συστολής και απαιτεί από όλους εμάς να δεχθούμε το δώρο που μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε στον εαυτό μας.

Σε ένα σκηνικό τοπίο γεμάτο από τα συντρίμμια μιας εποχής που πέρασε, η Κασσάνδρα πατάει επάνω στα ερείπια της «πριν» εποχής φέρνοντας τους θεατές αντιμέτωπους με το παρόν και προσκαλώντας τους να υπερβούν τα όρια και να ανακαλύψουν από που αρχίζει το ανθρώπινο σώμα.

«Χάσαμε τη ζωή μας για το τίποτα. Χαρείτε όμως»

Συντελεστές:
Κείμενο: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Στέλιος Βραχνής

Μουσική εγκατάσταση: Άρης Παραπούρας
Σχεδιασμός φωτισμών: Σωτήρης Ρουμελιώτης
Σκηνική εγκατάσταση: Δέσποινα Κανελάκη, Στέλιος Βραχνής
Κίνηση: Μέλπω Βασιλικού
Βοηθός σκηνοθέτη: Χαρά Σβάνου
Δραματολόγος: Κωνσταντίνος Αβράμης
Φωτογραφίες: Απόστολος Λινάρδος
Γραφιστικός σχεδιασμός: Δέσποινα Κανελάκη
Οργάνωση παραγωγής: Χαρά Σβάνου, Κατερίνα Κασελίμη
Επικοινωνία: Εταιρεία Θεάτρου Πρόταση
Παραγωγή: Εταιρεία Θεάτρου Πρόταση
Διοργάνωση: Ανοιχτή Θεατρική Σκηνή της Πόλης 2022 / Δήμος Θεσσαλονίκης

Ερμηνεύει η ηθοποιός Μαίρη Λιόλιου
και ο μουσικός Άρης Παραπούρας

Πληροφορίες:

Χώρος: Θέατρο Άνετον, Παρασκευοπούλου 42, Θεσσαλονίκη 546 40

Πρεμιέρα: Τρίτη 10 Μαΐου, στις 21:30

Παραστάσεις: Τετάρτη 11 Μαΐου (διπλή παράσταση) στις 19:00 και στις 21:30 , Πέμπτη 12 Μαΐου στις 21:30

Τιμές εισιτηρίων: 12€ κανονικό, γενική είσοδος | 10€ φοιτητών, ανέργων, ΑΜΕΑ, πολυτέκνων

Εισιτήρια:  https://www.viva.gr/tickets/theater/eyaggelismos-tis-kassandras/

Πληροφορίες – Κρατήσεις: 6970623600, 6949150750

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ρατσιστική επίθεση κατά Πακιστανού στον Κόκκινο Μύλο καταγγέλλει η ΚΕΕΡΦΑ

Ο Μάης της Θεσσαλονίκης (1936)