in ,

«Ελλάδα 2.0»: Μαθήτρια με αναπηρία αναγκάζεται να συμμετέχει σε διαδικτυακό τμήμα επειδή της είναι αδύνατη η πρόσβαση στο σχολείο

Τη φετινή σχολική χρονιά μαθήτριά μας της Α τάξης από Γυμνάσιο του Δήμου Λαγκαδά έχει ενταχθεί σε διαδικτυακό τμήμα καθώς έχει πιστοποιηθεί με αναπηρία 80% και είναι αδύνατο να έχει πρόσβαση στο δεύτερο όροφο του κτιρίου, όπου βρίσκονται όλες οι αίθουσες διδασκαλίας, και να συμμετέχει στη δια ζώσης διδασκαλία όπως οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου.

Η Ε’ ΕΛΜΕ σε ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Οφείλουμε στη μαθήτριά μας, μετά από τις απίστευτες περιπέτειες που είχε με την υγεία της, να δώσουμε αυτό που δικαιούται και επιθυμεί, να βρίσκεται στο φυσικό της χώρο μαζί με τους φίλους και τους συμμαθητές της. Τα άτομα με αναπηρία έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους να συμμετέχουν στη σχολική και κοινωνική ζωή, καμία διάκριση σε βάρος τους δεν είναι ανεκτή και καμία δικαιολογία δεν μπορεί να τους τα στερήσει.

Ο Δήμαρχος Λαγκαδά είναι ενήμερος από τον Οκτώβριο του 2021, όταν ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου τον επισκέφτηκε και τον ενημέρωσε για το θέμα αυτό. Περιμένουμε από τη Σχολική Επιτροπή Β/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Λαγκαδά, τον Δήμαρχο Λαγκαδά, τη Διεύθυνση εκπαίδευσης Δυτικής Θεσ/νίκης να επιδείξουν την αυτονόητη ευαισθησία ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες και την καινούργια χρονιά η μαθήτριά μας να μπορεί να παρακολουθεί τα μαθήματά της στο χώρο του σχολείου όπως και οι υπόλοιποι μαθητές.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ τις επόμενες μέρες από κοινού με το σύλλογο διδασκόντων και το σύλλογο γονέων θα προχωρήσει σε παραστάσεις στους αρμόδιους φορείς».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Τεράστιες ουρές στη λέσχη του ΑΠΘ -«Άθλια η κατάσταση» σημειώνουν οι φοιτητές

ΟΑΕΔ: Από μηχανισμός στήριξης….μηχανισμός τιμωρίας των ανέργων