Απεργία συμβασιούχων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής

Συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής, διαμαρτυρόμενοι για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων, όπως και τη μη μονιμοποίησή τους. Με ανακοίνωσή τουςαπευθύνονται στους γονείς των μικρών μαθητών και δηλώνουν ότι δίνουν έναν αγώνα τόσο για την υπεράσπιση των διακιωμάτων τους, όσο και για την υπεράσπιση του δήμοσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.
Διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση:

«Αγαπητοί γονείς,

Eδώ και χρόνια ως εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής βιώνουμε μία σκληρή επαγγελματική ομηρία κι έναν απίστευτο εμπαιγμό. Εδώ και 10 χρόνια εργαζόμαστε μόνο ως αναπληρωτές (συμβασιούχοι) χωρίς να ισχύσει για τον κλάδο μας τρόπος διορισμού είτε με την προϋπηρεσία (30μηνο κ.τ.λ.) είτε με τον διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.. Πριν ένα χρόνο μάλιστα καταργήθηκε η δυνατότητα διορισμού βάσει προϋπηρεσίας και η μοναδική προοπτική μονιμοποίησης δίνεται μέσα από τη διενέργεια διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. Έκτοτε το Υπουργείο Παιδείας έχει αρκετές φορές ανακοινώσει τη διενέργεια διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους κλάδους μας αλλά η μία αναβολή έρχεται μετά την άλλη με σημερινή κατάληξη το πάγωμα της διαδικασίας και οποιουδήποτε διορισμού εκπαιδευτικού!

Παράλληλα με την εργασιακή μας ομηρία γίνεται σκληρή επίθεση στη Δημόσια Εκπαίδευση με τη συνεχή υποχρηματοδότηση, την αύξηση μαθητών ανά τμήμα και τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις σχολείων.

Βάσει των παραπάνω προβλημάτων οι Σύλλογοι Αποφοίτων Ειδικής Αγωγής αποφασίσαμε να απεργήσουμε στις 18-19 Μαΐου με την κάλυψη της συνδικαλιστικής μας Ομοσπονδίας, της ΔΟΕ.
Αν και γνωρίζουμε ότι τα παιδιά και οι γονείς τους δεν φταίνε σε τίποτα, δεν έχουμε άλλο δρόμο παρά την απεργία. Θέλουμε να ακούσουν οι υπεύθυνοι την απουσία μας από την τάξη αλλά και την παρουσία μας στους διαδρόμους του Υπουργείου Παιδείας. Θέλουμε και τη δική σας υπομονή και στήριξη. Ζητάμε τα αυτονόητα.

Απεργούμε επειδή:

▪ δεν υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός από το Υπουργείο για την εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να εργαζόμαστε σε διαφορετική δομή Ειδικής Αγωγής. οι προσλήψεις των αναπληρωτών να μη γίνονται από την έναρξη της σχολικής χρονιάς και χιλιάδες μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μην έχουν δάσκαλο ή νηπιαγωγό από την πρώτη μέρα. Συχνά το αποτέλεσμα αυτού του ελλιπούς σχεδιασμού είναι εσείς οι γονείς -τη στιγμή που κάθε σπίτι έχει έναν απολυμένο και οικονομικές δυσκολίες – να εξαναγκάζεστε να πληρώνετε από την τσέπη σας αν θέλετε κάτι καλύτερο για τα παιδιά σας. Αυτό είναι σκέτος εμπαιγμός για εσάς τους γονείς και τα παιδιά σας αλλά και για εμάς τους δασκάλους και νηπιαγωγούς. Ζητούμε λοιπόν σταθερή και αξιοπρεπή εργασία και μαζικούς διορισμούς. Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ επηρεάζει τη ψυχολογία και τις επιδόσεις τόσο τις δικές μας, όσο και των μαθητών μας, των δικών σας παιδιών, που τόσο πολύ έχουν ανάγκη από ένα σταθερό εκπαιδευτικό περιβάλλον,

▪ βιώνουμε καθημερινά την υποχρηματοδότηση της Παιδείας, της Ειδικής Αγωγής, με την ελλιπή στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής (υπεραριθμία σε τάξεις Ειδικών και Γενικών Σχολείων και σε Τμήματα Ένταξης, “αργοπορημένη” Παράλληλη Στήριξη, Ειδικά Σχολεία χωρίς ειδικότητες κ.α.) και την έλλειψη ή και απουσία παιδαγωγικού υλικού,

▪ η Παράλληλη Στήριξη, ως μορφή Συνεκπαίδευσης, στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων στηρίζεται στο προσωρινό ευρωπαϊκό πρόγραμμα Ε.Σ.Π.Α. και στελεχώνεται από συναδέλφους της γενικής αγωγής χωρίς καμία εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Ζητούμε να σταματήσουν οι πειραματισμοί, να σταματήσει το Ε.Σ.Π.Α. να αντικαθιστά την Υποχρέωση του Κράτους, τη χρηματοδότηση της Παιδείας από τον τακτικό κρατικό προϋπολογισμό. Πιστεύουμε ακόμα ότι πρέπει να καθοριστεί οργανική θέση εκπαιδευτικού Ειδικής Αγωγής και συναφών ειδικοτήτων (κοινωνικός λειτουργός, ψυχολόγος, βοηθητικό προσωπικό κτλ.) σε κάθε Γενικό Σχολείο, να αναπτυχθούν Τμήματα Ένταξης και προγράμματα Παράλληλης Στήριξης χρηματοδοτημένα από τον κρατικό προϋπολογισμό, ως υποχρέωση του Κράτους.

▪ η αναμονή στα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. (κέντρα διάγνωσης-υποστήριξης) για έκδοση διαγνώσεων των μαθητών κρατά μήνες και η ουσιαστική υποστήριξη των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, των μαθητών και των γονέων είτε δεν αρκεί, είτε είναι ανύπαρκτη. Γι’ αυτό ζητούμε την αύξηση του αριθμού των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. και προσλήψεις προσωπικού για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στην έκδοση διαγνώσεων και να υποστηριχθούν πραγματικά οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Φοιτητικές εκλογές 2011- Όλα τα αποτελέσματα στο alterthess.gr Συνεχής ενημέρωση Αναλυτικά

To Alterthess συνέρχεται και συνεταιρίζεται