Ένας ηθοποιός, στη δύση της καριέρας του, αισθάνεται ασφυκτικά την ανάγκη να κριθεί στο ρόλο του Άμλετ, λίγο πριν ο ίδιος κριθεί οριστικά για τον προσωπικό του βίο και τη θεατρική του πολιτεία. Όσο δαιδαλώδες το κείμενο, τόσο αδιέξοδος ο ρόλος. To be or not to be/To acτ or not to act. Πώς να προφέρεις την πιο αναγνωρίσιμη – και βιωμένη – θεατρική κουβέντα; Πώς να ζυγιασθείς με το ρόλο, στο μπόι του οποίου ζητάει να μετρηθεί κάθε ηθοποιός; Πώς να εκδικηθείς το φάντασμα του πολέμαρχου πατέρα, ένα φάντασμα που σε καλεί να πολεμήσεις πριν απ’ όλα με τα ίδια σου τα φαντάσματα; Πώς να αναμετρηθείς με τις απρόσωπες εξουσίες του κόσμου, όπως ο Άμλετ με το θείο του; Πώς να συνομιλήσεις με την προσωπική εξουσία του καθρέφτη, όπως ο Άμλετ με την τρέλα; Έχει γραφεί ότι το βαθύτερο νόημα του Άμλετ είναι ότι «καμιά χρήση του κόσμου δεν είναι καλή». Άραγε, υπάρχει καλή χρήση του Άμλετ;
Αυτή την Κυριακή στη Θεσσαλονίκη, για μια και μόνο παράσταση, το Θέατρο Φλέμιγκ (Μισραχή 15, τηλ. 2310-812000) παρουσιάζει το έργο της Καρίνας Ιωαννίδου Άμλετ or not Άμλετ. Το έργο παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Μήττα, σκηνικά και κοστούμια Γεωργίας Παπαθεοδώρου, μουσική Γιώργου Φήταμ. Βοηθός σκηνοθέτη: Πόπη Κουτροπούλου. Τον κεντρικό ρόλο ερμηνεύει ο Γρηγόρης Μήττας, ηθοποιός, σκηνοθέτης και ιδρυτής του Θεάτρου Φλέμιγκ, ενώ σε πολλούς και διαφορετικούς ρόλους εμφανίζονται οι: Πόπη Κουτροπούλου και Απόστολος Παπαργυρίου.
Μία και μοναδική παράσταση αυτή την Κυριακή (17 Απριλίου)
*ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ
ΣΤΟ ΤΗΛ.: (2310) 812.000