Πολλοί περίμεναν πως μετά τη δολοφονία του Παύλου όλοι όσοι τόσο καιρό άπλωναν τη θεωρία των δύο άκρων κάπως να μάζευαν τις αηδίες τους. Πράγματι τις πρώτες μέρες κάτι έγινε, κάπως ένιωσαν το λάθος τους, ίσως και να σκεφτήκαν πως έχουν μία ευθύνη για τη δολοφονία του Παύλου, μπορεί κάποιοι να μην κοιμήθηκαν καλά και να τους κυνηγούσαν σκέψεις για το πώς διέπραξαν αυτό το έγκλημα, το έγκλημα της ταύτισης της οργής και των αγώνων του λαού με την παρακρατική και δολοφονική δράση των νεοναζί της Χρυσής Αυγής.
Όμως όλα τα θαύματα διαρκούν για λίγο. Έτσι εδώ και μέρες τον γύρισαν τον αμανέ πάλι στα γνωστά, ότι δηλαδή οι μούντζες, σε πολιτικούς που πήραν άθλιες αποφάσεις, είναι το ίδιο πράγματα με το σακάτεμα μεταναστών που γυρνούν ξημερώματα από τη δουλειά στα σπίτια τους. Ότι το γιαούρτωμα ενός πάμπλουτου υπουργού, που υπογράφει και υποστηρίζει τη μείωση του κατώτερου μισθού, είναι το ίδιο πράγμα με το ξεκοίλιασμα ενός αντιφασίστα. Ότι τα τάγματα εφόδου της Χρυσής Αυγής που παρελαύνουν στο Μελιγαλά είναι το ίδιο πράγμα με τους κατοίκους της Βορειοανατολικής Χαλκιδικής και με τους αλληλέγγυους τους που διαδηλώνουν στο βουνό για να μην καταστραφεί ο τόπος και το μέλλον.
Αλλά το θέμα μας δεν έχει να κάνει με θαύματα, αλλά με το Μπόμπολα και με τα λεφτά που βάζει σε διάφορα ταμεία, κομμάτων, πολιτικών και βάλε ό,τι άλλο εσύ θες. Το πρόβλημα των… θεωρητικών των δύο άκρων δεν είναι ότι κινδυνεύει η δημοκρατία από την άνοδο της ακραίας Αριστεράς και της ακραίας Δεξιάς. Στα παπάρια τους η δημοκρατία, έδειξαν άλλωστε πόσο ενδιαφέρονται όταν ο Τρελαντώνης της ΠΟΛΑΝ έριξε «μαύρο» στην ΕΡΤ, το θέμα είναι να πέφτει το χρήμα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Το θέμα είναι να τα πιάνουν από τον όποιο Μπόμπολα, μόνο που στη δική μας περίπτωση, στον ηρωικό αγώνα της Χαλκιδικής, μιλάμε για συγκεκριμένο Μπόμπολα.
Να είσαι δυνατός, να είσαι δυνατή, θα αντέξουμε και θα τους ανατρέψουμε.
Ο alterthess ιανός