Η κυβέρνηση επανέφερε ως “υπουργική”, στο νομοσχέδιο Ίδρυση Παρατηρητηρίου Άνοιας, Βελτίωση Περί Γεννητικής φροντίδας και Ρυθμίσεις Θεμάτων Υπουργείου Υγείας, την τροπολογία που είχαν καταθέσει οι βουλευτές Θεσσαλονίκης της ΝΔ και την οποία μόλις προχθές δεν είχε αποδεχτεί στην Βουλή ο υπουργός κ. Χρυσοχοϊδης.
Με την συγκεκριμένη τροπολογία, τακτοποιούνται άτοκα οι ληξιπρόθεσμες οφειλές του οργανισμού, οι οποίες, για το διάστημα 01/01/2012 έως 31/07/2014, ξεπερνούν τα 40 εκατομμύρια ευρώ, διαγράφονται οι προσαυξήσεις και αίρονται οι ποινικές διώξεις κατά της διοίκησης του ΟΑΣΘ.
«Την ίδια στιγμή που χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις δεν καλύπτονται από την πρόσφατη ρύθμιση των 100 δόσεων, η μνημονιακή συγκυβέρνηση ζητάει να χορηγείται ασφαλιστική ενημερότητα, κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, στον ΟΑΣΘ και μάλιστα σε βάθος τριετίας, μέχρι το τέλος του 2017, αν καταβάλει απλώς μηνιαία το 2,75% των οφειλών στο ΙΚΑ» σημειώνει σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης.
Επίσης, την περίοδο 01/01/2012 έως 30/06/2014, ο ΟΑΣΘ διένειμε μερίσματα στους μετόχους του συνολικού ύψους 42 εκατομμυρίων ευρώ περίπου. Δηλαδή, η διοίκηση του ΟΑΣΘ επέλεξε να καταβάλλει μερίσματα στους μετόχους και ούτε ένα ευρώ στα ασφαλιστικά ταμεία.
«Την στιγμή που τα ασφαλιστικά ταμεία απειλούνται με κατάρρευση από το βάρος των πολιτικών επιλογών της μνημονιακής συγκυβέρνησης, ο ΟΑΣΘ δεν δεσμεύεται ούτε στο ελάχιστο, ότι δεν θα καταβάλλει μερίσματα στους μετόχους του, πριν από την οριστική εξόφληση των καθυστερούμενων ασφαλιστικών εισφορών. Έτσι, για μια ακόμη φορά πιβεβαιώνεται η θέση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι η μοναδική λύση για την πόλη της Θεσσαλονίκης είναι η δημιουργία ενός ενιαίου δημόσιου φορέα αστικών συγκοινωνιών» καταλήγει το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ στην Θεσσαλονίκη.
Την ίδια ώρα χιλιάδες πολίτες της Θεσσαλονίκης καθημερινά στοιβάζονται στα λιγοστά δρομολόγια λεωφορείων του ιδιωτικού αυτού οργανισμού, με το εισιτήριο να έχει αυξηθεί και την παροχή υπηρεσιών να έχει πέσει στα πατώματα.
Τα μέσα μαζικής μεταφοράς δεν είναι απλά ένα ακόμα «θέμα» για κουβέντα στο καφενείο. Η επαρκής, ασφαλής και αξιοπρεπής μεταφορά των πολιτών, ανεξάρτητα από το εισόδημα τους, είναι πρωτίστως ζήτημα δημοκρατίας. Είναι λοιπόν πιο αναγκαίο από ποτέ να παύσει αυτό το φαύλο σύστημα του ΟΑΣΘ στην Θεσσαλονίκη.
Photo Credit: SOOC
