ΕΣΕΕ:Δεν προκύπτει αύξηση του τζίρου από την πρώτη Κυριακή με ανοιχτά τα καταστήματα

ΕΣΕΕ:Δεν προκύπτει αύξηση του τζίρου από την πρώτη Κυριακή με ανοιχτά τα καταστήματα

«Πολύς κόσμος κάνει βόλτα στην αγορά σήμερα με ανοικτά τα εμπορικά καταστήματα, αλλά λίγοι είναι αυτοί που κάνουν αγορές» σχολίασε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου Βασίλης Κορκίδης την Κυριακή υποστηρίζοντας πάντως ότι με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία «δεν προκύπτει αύξηση του τζίρου».. 

Ο Β.Κορκίδης ζήτησε να μην γενικευτεί το μέτρο των Κυριακών με ανοιχτά καταστήματα, αλλά να γίνουν στοχευμένες προσαρμογές όπως για παράδειγμα στο κέντρο της Αθήνας ή σε τουριστικές περιοχές, ενώ σημείωσε ότι η σημερινή Κυριακή θα αποτελέσει τεστ για το μέτρο, αφού συνεκτιμηθούν ο τζίρος, η προσέλευση των καταναλωτών και το κόστος για τους εμπόρους.

«Τα στοιχεία της ΕΣΕΕ» σύμφωνα με τον κ. Κροκίδη , «δείχνουν ότι οι εξαιρετικές καιρικές συνθήκες βοήθησαν πολύ στην επισκεψιμότητα του κέντρου των πόλεων και τις αγορές συγκεκριμένων περιοχών. Στις περισσότερες αγορές οι πωλήσεις της Κυριακής ήταν περιορισμένες και χαμηλότερες των πρώτων δύο ημερών των ενδιάμεσων εκπτώσεων. Ως σημαντικό κέρδος της ημέρας θα μπορούσα να χαρακτηρίσω μόνο το γεγονός ότι μετά από πολύ καιρό είδαμε πολλές οικογένειες να επισκέπτονται την αγορά και τα μαγαζιά όλοι μαζί». «Από τη πληροφόρηση που έχω για τη προαιρετική λειτουργία της πρώτης Κυριακής είναι ότι η εμπορική κίνηση των καταστημάτων ήταν αυξημένη μόνο στο κέντρο της Αθήνας της Θεσσαλονίκης, του Πειραιά και της Γλυφάδας. Σε γενικές πάντως γραμμές τα κυριακάτικα αποτελέσματα δεν επιβεβαίωσαν τις προσδοκίες των καταστηματαρχών, σε αντίθεση με το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, που η κίνηση ήταν αυξημένη κατά περίπου 30% σε σύγκριση με την Παρασκευή, πρώτη ημέρα των “μίνι” φθινοπωρινών εκπτώσεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο ¨”από την έναρξη των ενδιάμεσων εκπτώσεων η αγορά αντιμετώπισε δύο προβλήματα”. “Το πρώτο αφορά στην τετραπλή τιμή την οποία υποχρεώνονται τα καταστήματα να έχουν στις προθήκες τους, αφού απαιτείται η τιμή προ ΦΠΑ και η τιμή μετά ΦΠΑ τόσο στην αρχική όσο και στην μετά έκπτωση τελική αξία του προϊόντος. Κάτι τέτοιο δημιουργεί σύγχυση στον καταναλωτή και απέχει πολύ από την πρόταση που είχαμε καταθέσει για “μία τιμή- χαμηλή τιμή”. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι στα περισσότερα. καταστήματα διενεργούνται εκπτώσεις “δύο ταχυτήτων” με ένα μικρό και ένα μεγάλο ποσοστό έκπτωσης για νέες χειμερινές και παλιές φθινοπωρινές παραλαβές εμπορευμάτων αντίστοιχα” σημείωσε .

Η ΕΣΕΕ, ανέφερε, πραγματοποιεί έρευνα για να διαπιστωθεί ποιο θα είναι το τελικό όφελος από τη σημερινή λειτουργία των καταστημάτων και από τα μέχρι τώρα στοιχεία δεν προκύπτει αύξηση του τζίρου. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δίωξη σε βαθμό κακουργήματος για την υπόθεση του ταμείου των ναυτικών

Την Κυριακή έχει μπάλα, όχι ψώνια