Κατάληψη των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης

Κατάληψη στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής και οι πέντε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης μαζί με εκπροσώπους γονέων και μαθητών αντιδρώντας στην κατάργηση ολιγομελών τμημάτων σε ΕΠΑΛ και Ομάδες προσανατολισμού στα ΓΕΛ της Περιφέρειας.

Παράλληλα οι ΕΛΜΕ αποφάσισαν να κηρύξουν τρίωρη στάση εργασίας  για την Παρασκευή 11πμ.-2μμ. στον πρωινό κύκλο, 2-5μμ. για τον απογευματινό και 6-8μμ  για τον νυχτερινό, καλώντας όλους τους εκπαιδευτικούς (όχι μόνο των θιγόμενων σχολείων), τους μαθητές και τους γονείς στην κινητοποίηση.

Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς απαιτούν τη δικαίωση των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας για τη λειτουργία όλων των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων σε ΕΠΑΛ και Ομ. Προσανατολισμού των ΓΕΛ.

«Έγινε φανερό από τη  έντονη συζήτηση που έγινε με τον περιφερειακό διευθυντή Κ. Μακεδονίας ότι η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πιστή στην πολιτική των περικοπών της κυβέρνησης, δεν προτίθεται να ικανοποιήσει τα αιτήματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Οι ΕΛΜΕ προχώρησαν μετά από τις αρνητικές απαντήσεις  σε κατάληψη λίγων ωρών της Περ. Διεύθυνσης. Μετά από απαίτηση των ΕΛΜΕ ο περ. διευθυντής επικοινώνησε με το υπουργείο και ανακοινώθηκε  μετά από ώρα το αποτέλεσμα του εμπαιγμού: μόλις 3 τμήματα των ΕΠΑΛ από τα 37 και μόλις 1 από τα δεκάδες των ΓΕΛ εγκρίθηκαν για το νομό Θεσσαλονίκης!!!» τονίζουν.

Οι ΕΛΜΕ καλούν  την ΟΛΜΕ να «αναλάβει τις ευθύνες της και να προχωρήσει άμεσα σε αγωνιστικές πρωτοβουλίες, ώστε με πανελλαδικές κινητοποιήσεις όλος ο κλάδος και ο κόσμος της εκπαίδευσης με αποφασιστικότητα να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να υποχωρήσει και να επιβάλλουν έτσι τη λειτουργία όλων των τμημάτων, γιατί αυτό επιβάλλει η υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών».  Ζητούν ακόμη από την  ΟΛΜΕ συμπληρωματική στάση εργασίας 8πμ-11πμ και απεργία-αποχή από τις διαδικασία διαγραφής από το σύστημα ηλεκτρονικής εγγραφής των μαθητών των τμημάτων αυτών.