in , , ,

«Θερμή υποδοχή» εκατοντάδων εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών σε Κεραμέως-Μητσοτάκη

φωτό από το ΠΡΙΝ

Το πρωί της Δευτέρας 28 Ιουνίου εκατοντάδες εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές πραγματοποίησαν μαζική κινητοποίηση έξω από το Στρογγυλό Σχολείο στον Αγ. Δημήτριο Αττικής, εκεί όπου ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νίκη Κεραμέως, λίγο αργότερα θα παρουσίαζαν το νέο κυβερνητικό νομοσχέδιο για την Παιδεία.

Ο πρωθυπουργός μπορεί να μην μπήκε στον κόπο να συνομιλήσει με τους διαδηλωτές, αλλά φρόντισε να τους χαιρετήσει πίσω από το τζάμι καθώς οι ίδιοι του απαντούσαν με τον δικό τους τρόπο…

Σήμερα στις 13.00 εκπαιδευτικοί θα συγκεαντρωθούν έξω από το Υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα και στο Άγαλμα Βενιζέλου στη Θεσσαλονίκη.

Ο Ζ’ Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσσαλονίκης σε ανακοίνωσή του σημειώνει:

«Το πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα εισάγει μια σκληρότατη εκδοχή ατομικής αξιολόγησης του εκπαιδευτικού, με τετράβαθμη κλίμακα που περιλαμβάνει τους χαρακτηρισμούς «μη ικανοποιητικός-ικανοποιητικός-πολύ καλός-εξαιρετικός» και οι οποίοι θα αποδίδονται μετά την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού μέσα κι έξω από την τάξη από τον διευθυντή του σχολείου και τον σχολικό σύμβουλο. Ταυτόχρονα επανέρχεται ο θεσμός του σχολικού συμβούλου και αυξάνεται μάλιστα ο αριθμός τους από 500 σε 800 ενώ και η θητεία των διευθυντών σχολείων θα είναι 4ετής. Ενισχύοντας μάλιστα ακόμη περισσότερο τον ρόλο των διευθυντών και απαξιώνοντας τον Σύλλογο Διδασκόντων (και την όποια δημοκρατία στο σχολείο…) δημιουργεί μια “αυλή” γύρω τους αποτελούμενη από τους «μέντορες» και τους «ενδοσχολικούς συντονιστές», οι οποίοι θα ορίζονται από τον διευθυντή του σχολείου για την “υποβοήθηση του εκπαιδευτικού έργου” και θα μοριοδοτούνται γι αυτό κατά τις κρίσεις των στελεχών. Στα πλαίσια της «σχολικής αυτονομίας» επίσης προβλέπεται η θεσμοθέτηση του «πολλαπλού βιβλίου», προωθώντας στην ουσία την κατάργηση της δωρεάν παροχής σχολικών βιβλίων ενώ διευκολύνεται η εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων από κάθε σχολείο (και η διαφοροποίηση). Ένα σύνολο δηλαδή από νέες αντιδραστικές τομές στην εκπαίδευση, με βάση τις επιταγές της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και της Παγκόσμιας Τράπεζας, που διαμορφώνουν ένα σχολείο αυταρχικό και βαθιά ελεγχόμενο από το κράτος και ταυτόχρονα ευέλικτο κι υποταγμένο στις ανάγκες της αγοράς. Καθόλου άσχετο βέβαια το ότι την ίδια στιγμή η κυβέρνηση προσπαθεί να βάλει στο γύψο τα σωματεία και το εκπαιδευτικό κίνημα με την εφαρμογή του νόμου Χατζηδάκη».

φωτό από το ΠΡΙΝ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Από το δικαίωμα στην εκπαίδευση στην «Αυτονομία» των σχολείων

Είμαστε, υπάρχουμε, βγαίνουμε στον δρόμο // 5ο αυτοοργανωμένο Thessaloniki Pride, πιο μαζικό από ποτέ