Συμβουλές για να τρώμε υγιεινά, νόστιμα και οικονομικά

Συμβουλές για να τρώμε υγιεινά, νόστιμα και οικονομικά

Γιατροσόφια, μυστικά μαγειρικής, εναλλακτικές συμβουλές γυμναστικής, διατροφής αλλά και περιποίησης συνθέτουν το παζλ της στήλης «Την υγειά μας να’ χουμε» που εγκαινιάζει το alterthess.

Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε μυστικά ομορφιάς και υγείας που μας αποκαλύπτουν μεγαλύτεροι σε ηλικία, συμβουλές διατροφής και γυμναστικής που μας προσφέρουν ειδικοί αλλά και όλα όσα μοιράζονται μαζί μας άνθρωποι που η βελτίωση της υγείας και κατ’ επέκταση της ποιότητας ζωής αποτελούν το βασικό τους μέλημα.

Συμβουλές για να τρώμε υγιεινά, νόστιμα και οικονομικά

Υπάρχουν τρόποι να τρώμε υγιεινά, νόστιμα και να ξοδεύουμε  αυτά που μας επιτρέπει η κρίση.

Πριν απ΄ όλα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι το φαγητό είναι ευχαρίστηση, αλλά όχι η μοναδική.

–    Όχι ψώνια σε μεγάλες ποσότητες. Τρως πολύ για να μην πετάξεις και το surplus τελειώνει στον κάδο. Αν πετάς πολλά σημαίνει ότι αγοράζεις πολλά.

–    Μην πας για ψώνια αν πεινάς. Σίγουρα θα πάρεις πράγματα που δεν σου είναι απαραίτητα. να ακολουθείς πάντα πιστά την λίστα που έχεις ετοιμάσει από το σπίτι

–    Πρώτη θέση πρέπει να έχουν φρούτα και λαχανικά που τα προτιμάμε στην εποχή τους.  Είναι πλούσια σε βιταμίνες άρα και σε αντιοξειδωτικά, κοστίζουν λιγότερο και είναι πιο νόστιμα..

–    Τα όσπρια το φαγητό των φτωχών είναι μια τροφή ιδιαίτερα πλούσια για τον οργανισμό. Πρωτεΐνες, φώσφορος, σίδηρος, κάλιο, βιταμίνες της ομάδας Β, ίνες περιέχονται στα όσπρια για αυτό είναι καλό να καταναλώνονται 2 φορές την εβδομάδα. Βάλτε μεράκι και θα βγουν υπέροχα πιάτα.

–    Δεν ξεχνάμε ότι τρώμε 2 φορές την εβδομάδα ψάρια και κύρια τα μπλε ψάρια (σαρδέλλες, γαύρο,σκουμπρί .Είναι φθηνά με μεγάλη διατροφική αξία, πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ωμέγα 3, ασβέστιο και φώσφορο. Είναι φτωχά ψάρια αλλά μόνο σε σχέση με την τιμή τους και μπορείς να κάνεις με λίγη φαντασία ακόμη και γκουρμέ συνταγές.

–    Κρέας αγοράζουμε 1-2 φορές την εβδομάδα και προτιμάμε το κοτόπουλο. Έχει λίγα λιπαρά, κοστίζει λίγο  και μαγειρεύεται με πολλούς τρόπους. Από την κλασική κοτόσουπα μέχρι μία εξωτική συνταγή.

–    Τα γλυκά μας τα φτιάχνουμε μόνοι μας . Μην υποτιμάμε τα πιο απλά όπως λουκουμάδες και χαλβά και το κλασσικό κέικ μαμπρέ της μαμάς..

–    Προτιμάμε και στηρίζουμε την προσπάθεια χωρίς μεσάζοντες, τα μαγαζιά της γειτονιά μας και τις λαϊκές αγορές.

–    Είμαστε στο δρόμο και αγωνιζόμαστε για να μπορούμε να περνάμε έστω και πολύ οικονομικά.

–    Βλέπουμε που και που έργα του Βotero και τρώμε όλο και λιγότερο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Loading…

0

Η δημοκρατία απέναντι στο φόβο. Του Πάμπλο Ιγκλέσιας

Κυκλοφορεί το νέο τεύχος της εφημερίδας “Χορτιάτης 570”