in

Στροφή Facebook κατά της ενημέρωσης

Στροφή Facebook κατά της ενημέρωσης

Προτίμηση στο περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και συγγενείς χρηστών και όχι από μέσα ενημέρωσης ή επιχειρήσεις δείχνουν οι σημαντικές αλλαγές που προωθεί ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ στο Facebook. Το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο άμεσο χρονικό διάστημα θα έχει αλλαγές στο news feed του.

Αυτό θα συμβεί τις επόμενες εβδομάδες όταν και αναμένεται να περιοριστεί γενικότερα η δημοφιλία των ειδήσεων, τα βίντεο και φωτογραφίες από εταιρείες και μέσα ενημέρωσης, ενώ ίσως μειωθεί και η διασπορά των ψευδών ειδήσεων (fake news) και της παραπληροφόρησης – κάτι για το οποίο το Facebook δέχεται όλο και πιο έντονη κριτική.

Ο 33χρονος επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το οποίο έχει πάνω από δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, δήλωσε ότι θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.

Πρακτικά, αυτό π.χ. σημαίνει ότι σύντομα οι χρήστες θα είναι πιθανότερο να δουν στο news feed κάτι προσωπικό που ανάρτησε ένας φίλος, παρά ένα «viral» βίντεο. Όπως παραδέχθηκε ο Ζούκερμπεργκ, αυτό επίσης σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.

«Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε ο ιδρυτής του Facebook, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Reuters.

Ο ίδιος πρόσθεσε ότι αισθάνεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι το Facebook ωφελεί την ευτυχία των ανθρώπων. «Με αυτές τις αλλαγές», τόνισε «περιμένω ότι θα μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνάνε στο Facebook, αλλά επίσης θα γίνει πιο πολύτιμος».

Στις αρχές του 2018 ο Ζούκερμπεργκ είχε δηλώσει ότι αυτή τη χρονιά θα «διορθώσει» το Facebook και αυτό είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. «Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που έχουν νόημα», έγραψε στη νέα ανάρτησή του. Έκανε επίσης γνωστό ότι θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές μέσα στους επόμενους μήνες.

«Πρόκειται ασφαλώς για μια σημαντική αλλαγή. Θα επηρεάσει πολύ τους εκδοτικούς οργανισμούς, καθώς θα βλέπουμε πλέον πολύ λιγότερες ειδήσεις τους να ξεπηδούν στο news feed μας», δήλωσε η Λάουρα Χάζαρντ Όουεν του Εργαστηρίου Δημοσιογραφίας Νίμαν του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Πρόσθεσε όμως ότι δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο σε τι είδους συζητήσεις θα δίνουν προτεραιότητα στο μέλλον οι τροποποιημένοι αλγόριθμοι του Facebook.

Πηγή: efsyn.gr ε πληροφορίες: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Στα χέρια των εργατών της ΒΙΟΜΕ παραμένει το εργοστάσιο-Ματαιώθηκε ο πλειστηριασμός του ακινήτου

WONDERSTRUCK του Todd Haynes