Διευρύνονται οι αντιδράσεις στην σχεδιαζόμενη υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο, τον γνωστό flyover για τη Θεσσαλονίκης. Μετά τις διαμαρτυρίας κατοίκων στην Πυλαία για την κοπή των δέντρων την Τρίτη το βράδυ στην Τούμπα, μετά από πρωτοβουλία της δημοτικής παράταξης Η Πόλη Ανάποδα, δεκάδες πολίτες από 10 συλλόγους, πρωτοβουλίες κατοίκων, περιβαλλοντικές συλλογικότητες και αυτοδιοικητικά σχήματα, συναντήθηκαν, συζήτησαν και συμφώνησαν να συντονίσουν την δράση τους απέναντι στο φαραωνικό αυτό έργο.
Ο Κώστας Νικολάου, εκ μέρους της Πόλης Ανάποδα, περιέγραψε τις δραματικές επιπτώσεις που θα έχει ο νέος δρόμος στο περιβάλλον της πόλης, αλλά και στις κυκλοφοριακές συνθήκες, τόσο κατά την κατασκευή, όσο και κατά τη λειτουργία του.
Σύμφωνα με τα μέλη του σχήματος, ακόμα κι αν η πόλη ανεχτεί την πολυετή ταλαιπωρία και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ο flyover δεν θα λύσει το κυκλοφοριακό, αλλά θα αναπαράγει τις αιτίες του προβλήματος, δηλαδή τη μονοσήμαντη κυριαρχία του ΙΧ και, κατά συνέπεια, την απόλυτη χρεοκοπία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
Ο Θανάσης Μαρίνης, μέλος της συλλογικής εκπροσώπησης του σχήματος, πρότεινε οι δημόσιοι πόροι που δεσμεύονται για το έργο να ανακατευθυνθούν στην αναβάθμιση των δημόσιων μέσων μεταφοράς, αλλάζοντας ριζικά τις συνθήκες μετακίνησης στην πόλη.
Οι συλλογικότητες που συμμετείχαν συμφώνησαν τελικά στην έκδοση κοινής ανακοίνωσης με κεντρικό αίτημα να μην κατασκευαστεί ο Flyover και να δοθούν χρήματα για μέσα μαζικής μεταφοράς, ενώ το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουν σε κοινές παρεμβάσεις και ψηφίσματα.