in

Προσωπικά στοιχεία σε διαφημίσεις της Google

Προσωπικά στοιχεία σε διαφημίσεις της Google

Η Google προχώρησε σε μία αλλαγή στους όρους χρήσης των υπηρεσιών της, που της επιτρέπει να χρησιμοποιήσει το όνομα, τη φωτογραφία και τα σχόλια ενός χρήστη για ένα προϊόν σε διαφημίσεις.

Η νέα πολιτική ονομάζεται «Shared Endorsements» και βασίζεται στις αγορές, τα views, τα +1, τα σχόλια και τις αξιολογήσεις που αφήνει ο χρήστης στο YouTube, το Google+, το Google Play και άλλες υπηρεσίες της Google.

Πιο αναλυτικά, αν ο χρήστης δώσει, για παράδειγμα, ένα +1 (το αντίστοιχο του Like στο Facebook) σε ένα προϊόν και κάποιος άλλος ψάξει στο Google για το συγκεκριμένο προϊόν, θα δει να εμφανίζεται κάτω από το σύνδεσμο η εικόνα προφίλ του χρήστη που έκανε την αξιολόγηση, το όνομά του, το σχόλιο που έκανε για το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και με πόσα αστεράκια το βαθμολόγησε.

Ωστόσο, υπάρχουν και περιορισμοί. Η Google ανακοίνωσε ότι τα στοιχεία θα είναι ορατά μόνο από άτομα που έχει επιλέξει ο χρήστης να μοιράζεται αυτό το περιεχόμενο, ενώ δεν θα εμφανίζονται τα στοιχεία ατόμων κάτω των 18 ετών.

Η αλλαγή θα εφαρμοστεί από τις 11 Νοεμβρίου. Αν, ωστόσο, ο χρήστης δεν επιθυμεί να συμπεριληφθεί στις διαφημίσεις της Google, μπορεί να απενεργοποιήσει αυτή τη δυνατότητα μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του.

Η Google, στην προσπάθειά της να ενημερώσει τους χρήστες για την αλλαγή, έχει βάλει σχετική παραπομπή στην αρχική της σελίδα. Είναι, όμως, σίγουρο ότι θα υπάρξουν έντονες αντιδράσεις από τους χρήστες, καθώς σχεδόν οτιδήποτε κάνουμε στο Διαδίκτυο εμπλέκεται με τη Google.

 

Πηγή: The Independent/enet.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

«Λίγα ψίχουλα κατανόησης τους γυρεύουν» Του Τάσου Παππά

Ένας «big brother» για τους εκπαιδευτικούς- Ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θ.Κοτσιφάκης στο alterthess: Μόνος στόχος τους ο φόβος