Οι οροθετικές (εκδιδόμενες) στην πυρά

Η φασιστικοποίηση της κοινωνίας καλά κρατεί. Δεν αναφέρομαι στην άνοδο της Χρυσής Αυγής, μιας εγκληματικής οργάνωσης νεοναζί, που φυσικά αποτελεί από μόνη της, μια επικίνδυνη κατάσταση.  Αναφέρομαι κυρίως στη μετατόπιση της πολιτικής ατζέντας προς μία ακροδεξιά ρητορική. Στην προσπάθεια να μεταλλαχθεί η οργή της κοινωνίας απέναντι στους εξουσιαστές σε φόβο απέναντι στους εξουσιαζόμενους, έτσι ώστε η διεκδίκηση της αξιοπρέπειας να δώσει τη θέση της  στον κανιβαλισμό. Αναφέρομαι, στην προσπάθεια τρομοκράτησης του πλήθους έτσι ώστε να κουρνιάσει στις φτερούγες των ανθρωποφάγων κορακιών.

Τα στρατόπεδα συγκέντρωσης δεν πρόλαβαν να ανοίξουν και ο κ. Χρυσοχοΐδης ανακάλυψε άλλη μια υγειονομική βόμβα την οποία υπόσχεται πως θα εξουδετερώσει, τις οροθετικές (εκδιδόμενες) γυναίκες. Αν θυμάστε καλά, στην αρχή, υπήρξε μία προσπάθεια να συμπλεχθεί το ζήτημα της διάδοσης του AIDS με τις αλλοδαπές εκδιδόμενες γυναίκες. Κι όμως τα νούμερα δεν έβγαιναν. Τα επιστημονικά στοιχεία δεν μπορούσαν να δικαιώσουν τον κ. Χρυσοχοΐδη. Γι’ αυτό, λοιπόν, ο εχθρός διευρύνθηκε. Στο στόχαστρο μπήκαν, όχι μόνο οι αλλοδαπές εκδιδόμενες, αλλά, όλες οι εκδιδόμενες. Και από τότε, μία ακόμα πρωτοφανής σε αγριότητα και έκταση επιχείρηση στήθηκε από το κράτος και τα Μ.Μ.Ε και συνεπικουρείται από αρκετούς «προθύμους», όπως τους γιατρούς του ΚΕΕΛΠΝΟ (νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου εποπτευόμενο και χρηματοδοτούμενο από το Υπουργείο Υγείας). Η πολιτική ατζέντα, λοιπόν, τρέχει συνεχώς πίσω στο χρόνο. Από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί κατρακυλάμε στις διώξεις των μαγισσών του Μεσαίωνα. Σύμφωνα με την Lady Stardust (1) «η Εκκλησία έδινε τον ορισμό των μαγισσών. Οι γιατροί τις εξέταζαν, τις βασάνιζαν και έβγαζαν το πόρισμα. Οι νομομαθείς απήγγειλαν τις κατηγορίες και επέβλεπαν τις νομικές διαδικασίες. Και οι κρατικοί υπάλληλοι οργάνωναν τις εκτελέσεις». Σήμερα, τη θέση της Εκκλησίας έχει αναλάβει το κράτος, τη θέση των νομομαθών, τα Μ.Μ.Ε. Κι όμως, όλη αυτή η εκστρατεία τρόμου απέναντι σε έναν ακόμα εσωτερικό εχθρό συνεχίζει να στηρίζεται πάνω στην έμφυλη εξουσία.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης καλεί κάθε Έλληνα (δυστυχώς και ελληνίδα) να πάρει μέρος σε αυτή την εκστρατεία. Να συνταχθεί με την μεριά του οικογενειάρχη, του πατέρα, του ανήλικου που κάνει τα πρώτα του βήματα στη σεξουαλική ζωή. Να στραφεί ενάντια σε αυτές που μολύνουν την υγιή κοινωνία. Κι όμως αυτή η κοινωνία έχει από καιρό μολυνθεί από τον ιό του σεξισμού. Εσκεμμένα και συνειδητά, ο κ. Χρυσοχοΐδης (δυστυχώς και μεγάλο μέρος της κοινωνίας) θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό ότι ο οικογενειάρχης επιλέγει τον αγοραίο έρωτα και μετά να επιστρέφει πίσω στον οίκο του, και να «πηδάει» τη γυναίκα του γιατί αυτός είναι ο άντρας. Θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό ότι ο πατέρας μπορεί να βιάζει μία εκδιδόμενη χωρίς προφυλακτικό, γιατί ικανοποιεί πιο πολύ τα σεξουαλικά του ένστικτα με αυτό τον τρόπο. Θεωρεί απόλυτα φυσιολογικό ότι ο ανήλικος μεγαλώνει με την αντίληψη ότι μπορεί να πληρώσει για να εξουσιάσει το σώμα μιας κοπέλας. Φυσικά, ο κ. Χρυσοχοΐδης (δυστυχώς και μεγάλο μέρος της κοινωνίας), αδιαφορεί για τη γυναίκα που έχει πέσει θύμα trafficking, τη γυναίκα που εξαναγκάζεται σε συνουσία χωρίς προφυλακτικό, χωρίς να μπορεί να αρνηθεί, τη γυναίκα που ουδέποτε μπόρεσε να επιλέξει τον τρόπο που θα εκφράσει τη σεξουαλικότητά της.

Αντίθετα, ο κ. Χρυσοχοΐδης αποτελεί απλώς τον ενορχηστρωτή μιας μεγαλειώδους δίωξης στην οποία συμμετέχει ο καθένας (και η καθεμία) από μας όταν ασκεί την εξουσία του στο άλλο φύλο και ανέχεται (αν δεν επικροτεί) τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών. Αποτελεί τον ενορχηστρωτή μιας επίθεσης στη γυναίκα για να προστατευθεί η οικογένεια, μετά την επίθεση στους αλλοδαπούς συνανθρώπους μας, εργαζόμενους και εργαζόμενες, για να προστατευθεί η πατρίδα. Το επόμενο του βήμα μένει να είναι «οι οροθετικές (εκδιδόμενες) στην πυρά», για να ταυτιστεί απόλυτα με το είδωλο  στον καθρέπτη του. Κι όμως αυτό το είδωλο πρέπει να το σπάσουμε όλοι και όλες μας. Κι ας καρφώσουμε τα γυαλιά στον κ. Χρυσοχοΐδη. Κανένα πρόβλημα.

Γ.Δ
[1]
Βλ.  Lady Stardust, Γυναίκες στην πυρά (Θεσσαλονίκη,
επιμέλεια και μετάφραση: Μωβ Καφενείο, 2010), σελ. 31

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Α. Τσίπρας: “Τώρα είναι η ώρα της Αριστεράς”

Πέθανε η Μαρίκα Μητσοτάκη