in , ,

ΟΑΣΘ: Στέλνει πρόστιμα εκατοντάδων ευρώ στους πολίτες ενώ πληρώνει 150.000 ευρώ για διαφημίσεις στα ΜΜΕ

Πρόστιμα που σε ορισμένες περιπτώσεις αφορούν χιλιάδες ευρώ έχει στείλει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης από τον Δεκέμβριο του 2021 σε περισσότερους από 10.000 πολίτες, για πρόστιμα που είχαν βεβαιωθεί το 2016.

Την ώρα που είναι σε εξέλιξη μια ακόμη σκληρή οικονομική, κοινωνική και υγειονομική κρίση η γαλάζια διοίκηση Σκόδρα στον ΟΑΣΘ προχωρά σε ακόμα μια βαθιά αντικοινωνική πρακτική, που στόχο έχει να εμφανίσει αυξημένα έσοδα του Οργανισμού.

Μετά την δημιουργία καμπάνιας που χαρακτηρίζει «τζαμπατζίδες» τους νέους (δείτε σχετικά εδώ), ο ΟΑΣΘ προχώρησε σε αποστολή μέσω της εφορίας προστίμων αξίας 300 ευρώ για κάθε κλήση που δεν έχει πληρωθεί και αφορά το έτος 2016, χωρίς προηγουμένως να έχει υπάρξει κάποια σχετική ειδοποίηση από τον Οργανισμό, που να ζητά την πληρωμή του αρχικού προστίμου των 60 ευρώ.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευση της η εφημερίδα Μακεδονία, ορισμένοι πολίτες είχαν αφήσει απλήρωτα περισσότερα από ένα πρόστιμα, με αποτέλεσμα να έχουν πιστωθεί στην εφορία οφειλές χιλιάδων ευρώ. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, το επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να σταλούν μέσω της εφορίας και πρόστιμα των 300 ευρώ για το οικονομικό έτος του 2017. Σημειώνεται πως αν τα ποσά αυτά δεν πληρωθούν, τότε θα υπάρξουν προσαυξήσεις.

Προσπερνώντας τους λόγους και τις συνθήκες που μπορεί κάποιος πολίτης να μην πληρώσει εισιτήριο με αποτέλεσμα να του βεβαιωθεί πρόστιμο, δεν μπορούμε παρά να επισημάνουμε το γεγονός ότι ο δημόσιος οργανισμός αστικών συγκοινωνιών της πόλης λειτουργεί ως τον χείριστο τραπεζίτη, στέλνοντας ραβασάκια μέσω της εφορίας σε πολίτες που δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Ένας δημόσιος φορέας συγκοινωνιών που χρηματοδοτείται από τους πολίτες οφείλει να διαχειρίζεται με όρους κοινωνικής ευαισθησίας ανάλογα ζητήματα.

Καμπάνια διαφημίσεων αξίας 150.000 ευρώ

Την ίδια ώρα και ενώ είναι σε καθεστώς εκκαθάρισης, ο ΟΑΣΘ έχει τα χρήματα για να προχωρήσει σε δαπάνες 150.000 ευρώ (!) για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης διαφημίσεων σε μέσα μαζικής ενημέρωσης για το έτος 2022.

Με απόφαση του στις 17 Φεβρουαρίου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ Γιώργος Σκόδρας υπέγραψε την εν λόγω απόφαση. Αντί ο ΟΑΣΘ να προχωρά σε άσκηση κοινωνικών πολιτικών και σε αγορά λεωφορείων, προχωρά σε πληρωμή διαφημίσεων σε μέσα ενημέρωσης, που μόνο στόχο έχουν την δική του προβολή.

Δείτε την απόφαση:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μ. Κριθαρίδης: Να αποσυρθεί η SLAPP αγωγή κατά του Alterthess και της Στ. Πουλημένη

24ωρη γενική απεργία στις 6 Απριλίου αποφάσισαν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ