Η εξαιρετική έκθεση φωτογραφίας με τίτλο «Misery» που παρουσιάστηκε στην Κωνσταντινούπολη και στην Ξάνθη, ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη και θα φιλοξενηθεί στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο.
Με φωτογραφίες του Γιώργου Βασιλειάδη και κείμενα του υποψήφιου διδάκτορα φιλοσοφίας Ιορδάνη Κουμασίδη, ξεκίνησε το βράδυ της Δευτέρας 17 Φεβρουαρίου και θα παραμείνει στη Θεσσαλονίκη μέχρι τις 5 Μαρτίου.
Εντεταγμένη στις εικαστικές δράσεις «Image stories» της Φιλοπρόοδης Ένωσης Ξάνθης, η έκθεση (συγκεκριμένα τα δέκα από σαράντα έργα της ενότητας) πρωτοταξίδεψε στη γκαλερί «Pinelo» της Πόλης και απέσπασε τα ευμενή σχόλια όλων. Μάλιστα, είχε διοργανωθεί εκδρομή από τη Φ.Ε.Ξ. με πολύ μεγάλη συμμετοχή Ξανθιωτών.
«Είναι δύσκολο να μιλήσει κανείς για τη συναρμογή λόγου και εικόνας, λέξεων και φωτογραφίας εν προκειμένω, αφού αυτή η συνάντηση φιλοδοξεί να περιγράψει περίπου τα πάντα», σημείωνε τότε ο Ιορδάνης Κουμασίδης, προσθέτοντας ότι «εικόνα και λόγος αποτελούν γλώσσες», τονίζοντας ότι «η έκθεση αυτή δεν είναι ένα ακόμη θέαμα» και λέγοντας: «Η φωτογραφία αποτελεί προσπάθεια αναβίωσης της τέχνης ως προσέγγισης του ωραίου και της ανθρώπινης και φυσικής δημιουργίας. Στη συγκεκριμένη έκθεση ο άνθρωπος υπονοείται κι έτσι μπορεί να γίνει γνήσιο προϊόν τέχνης και αισθητικής».
Ακολούθησε η παρουσίασή της στο Λαογραφικό και Ιστορικό Μουσείο της Ξάνθης. Μιλώντας για τον συγκεκριμένο κύκλο έργων του, ο Γιώργος Βασιλειάδης λέει: «Το συγκεκριμένο θέμα ξεκίνησε το 2009, θέλοντας να δείξω την αντίθεση ανάμεσα στο αστικό τοπίο και στη φύση, δίνοντας την ένταση του πρώτου και την ηρεμία της δεύτερης. Ωστόσο στη συνέχεια το κάθε θέμα ανεξαρτητοποιήθηκε, αφού μπαίνοντας σε εγκαταλελειμμένα αστικά μέρη, το έργο άρχισε να γίνεται από μόνο του και να προσλαμβάνει έναν ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. Να αναφέρεται καθαρά στην εγκατάλειψη από τον άνθρωπο και στη δημιουργία της απελπισίας. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί στην Ξάνθη, στο Πόρτο Λάγος (όπου προσπάθησα να αποτυπώσω την ηρεμία του φυσικού τοπίου αλλά και την αντίθεση μ’ ένα κομμάτι αστικού τοπίου που εμφανίζεται εκεί με τις αποθήκες) και στη Θεσσαλονίκη». Όσο για την πορεία αυτής της φωτογραφικής ενότητας, δηλώνει: «Οι φωτογραφίες πήγαν σ’ ένα διαγωνισμό στην Ιταλία τα 2009, πέρασαν στην Αγγλία και άρχισαν να κάνουν διαδρομή οδηγώντας μας αυτές και όχι εμείς. Παράλληλα ερχόταν και η κρίση, με αποτέλεσμα οι φωτογραφίες να ταυτιστούν από το 2010 και μετά με την επικρατούσα κατάσταση. Αυτό ήταν ό,τι πιο τρομακτικό, καλύτερα να μη γινόταν…». Και καταλήγει λέγοντας: «Ο κόσμος θα βγάλει τα δικά του συμπεράσματα. Εγώ περνάω ένα μήνυμα που είναι σαφές, αλλά αυτό που έχω διαπιστώσει μετά από τις εκθέσεις, είναι ότι καθένας αντιλαμβάνεται αυτό το μήνυμα διαφορετικά. Έτσι κάθε έργο αποκτά τη δική του υπόσταση κι αυτή είναι η ομορφιά του».
Ο Γιώργος Βασιλειάδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε μαθηματικά στο πανεπιστήμιο Αιγαίου και εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σπούδασε επίσης ιστορία τέχνης, σχέδιο και ζωγραφική στη σχολή του Γιώργου Ψαράκη (Θεσσαλονίκη) και φωτογραφία στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης. Έχει ατομικές και ομαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα, Ιταλία, Αγγλία και Τουρκία, έχει λάβει τιμητικές διακρίσεις (Renaissance Photography Award στις Mall Galleries του Λονδίνου και Chianciano International Award του Museo d’ Arte στη Siena). Έργα του υπάρχουν στην Galliardy Gallery του Λονδίνου και στην Pinelo Gallery της Κωνσταντινούπολης, ενώ πρόσφατα συμπεριλήφθηκε στον αμερικανικό κατάλογο της World Wide Art Books για το έτος 2011. Σήμερα ζει και εργάζεται στην Ξάνθη.