Στη μείωση των μερίδων φαγητού από 6.000 σε μόλις 2.900 την ημέρα καθώς και σε επιβολή ελέγχου της εισόδου στη Φοιτητική Λέσχη του ΑΠΘ προχώρησε ο εργολάβος που «τρέχει» τη λειτουργία της, όπως καταγγέλλουν οι εκλεγμένοι στους Φοιτητικούς Συλλόγους του ΑΠΘ με την Πανσπουδαστική.
Χαρακτηρίζουν απαράδεκτη την απόφαση, την ώρα που «χιλιάδες φοιτητές καθημερινά σιτίζονται στη λέσχη και τα οικονομικά προβλήματα στις οικογένειες των φοιτητών μεγαλώνουν μέρα με την μέρα με την ένταση της ακρίβειας, το δυσβάσταχτο κόστος σπουδών που όλο και μεγαλώνει».
Όπως σημειώνει η ανακοίνωση των φοιτητών/τριων, «όλα αυτά γίνονται ενώ όλο και περισσότεροι φοιτητές αναγκάζονται να δουλεύουν για να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους δέχονται νέα επίθεση».
«Αυτό είναι μάλλον το «σύγχρονο», «αναβαθμισμένο» πανεπιστήμιο για το οποίο κοκορεύεται η κυβέρνηση και η ΔΑΠ: Φοιτητική μέριμνα και σίτιση για λίγους και εκλεκτούς! Η επίθεση στα δικαιώματα και τις ανάγκες μας επιβεβαιώνεται ότι θα μεγαλώνει όσο αυτές συνεχίζουν να μπαίνουν στο «ζύγι» του κόστους – οφέλους, όσο το κριτήριο ακόμα και για τη σίτιση των φοιτητών θα είναι το κέρδος!», τονίζουν.
Τα μέλη των ΦΣ προχώρησαν σε μια πρώτη κινητοποίηση στην κάτω λέσχη του ΑΠΘ το μεσημέρι της Τρίτης, ενώ υπενθυμίζουν ότι «τα καταφέραμε και πέρσι μέσα από τους συλλόγους μας να μη προχωρήσει καμία μείωση μερίδων, να μην εφαρμοστεί η κάρτα σίτισης και ο έλεγχος ως «προθάλαμος» για το αντίτιμο και το ίδιο θα κάνουμε και φέτος! Μέσα από τους συλλόγους μας μπορούμε να καταφέρουμε για ακόμη μια φορά τα σχέδια τους να μην γίνουν πραγματικότητα.Στεκόμαστε στο πλευρό των εργαζόμενων της λέσχης στον αγώνα τους για σταθερή και μόνιμη δουλειά με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα!».
Οι εκλεγμένοι με την Πανσπουδαστική διεκδικούν:
-“Δωρεάν και αναβαθμισμένη σίτιση για όλους τους φοιτητές! Αύξηση των μερίδων του φαγητού.
-Έξω η εργολαβία από τη λέσχη! Κανένας έλεγχος που θα αξιοποιηθεί για επιβολή αντιτίμου στη σίτιση.
-Επαναπρόσληψη και μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα. Αύξηση του προσωπικού!”.