Την απόφαση της κυβέρνησης να διαλύσει τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και να τις ιδιωτικοποιήσει στο σύνολο τους φαίνεται πως επιβεβαιώνει η απουσία του ΟΑΣΘ από το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης που περιλαμβάνει άρθρο για προσλήψεις στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
Η «δυσκολία» που προκύπτει σε σχέση με τις προσλήψεις στον ΟΑΣΘ αφορά το γεγονός ότι ο Οργανισμός παραμένει για έκτη συνεχόμενη χρονιά υπό εκκαθάριση, μη μπορώντας να κάνει με ευκολία προσλήψεις. Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι διαβεβαίωναν όμως ότι θα βρεθεί νομική φόρμουλα για να γίνουν οι προσλήψεις.
Οι τελευταίες προσλήψεις στον ΟΑΣΘ έγιναν το 2012 και έκτοτε εκατοντάδες εργαζόμενοι έχουν βγει στη σύνταξη. Στον ΟΑΣΘ εργάζονται περίπου 850 οδηγοί, ενώ υπολογίζεται ότι απαιτούνται τουλάχιστον 1.250.
Μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ και ο ΟΣΕΘ έχουν παραχωρήσει δεκάδες γραμμές λεωφορείων στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, ιδιωτικοποιώντας έτσι δια της πλαγίας τις αστικές μεταφορές. Όλο αυτό το διάστημα οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ φώναζαν για το γεγονός ότι οι οδηγοί και οι τεχνίτες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ανάγκες των πολιτών για μετακινήσεις.
Σε πρόσφατη συνάντηση του με δημοσιογράφους ο «γαλάζιος» πρόεδρος του ΟΑΣΘ Κώστας Ταγγίρης τόνιζε τη σιγουριά του για προσλήψεις οδηγών και τεχνικών, ωστόσο η κυβέρνηση ήρθε να τον διαψεύσει.
Έντονη είναι η αντίδραση του Συνδικάτου του ΟΑΣΘ αλλά και κομμάτων της αντιπολίτευσης στην αθέτηση αυτής της δημόσιας δέσμευσης της κυβέρνησης. Όπως δηλώνει ο πρόεδρος του Συνδικάτου Γιάννης Δήμκας, για άλλη μια φορά οι ανάγκες των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης έρχονται σε δεύτερη μοίρα και μένουν εκτός σχεδιασμού.
Την ίδια ώρα, οι επιβάτες των αστικών λεωφορείων της πόλης συνεχίζουν να περιμένουν αρκετά στις στάσεις λεωφορείων της πόλης, για να μπουν σε ακόμη ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο.