Μετά τις πρόσφατες αυξήσεις, στο αντίτιμο των εισιτηρίων και τις αλλαγές, σε δρομολόγια, που ανακοίνωσε ο Ο.Α.Σ.Θ., το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών διεξάγει έρευνα, για να καταγράψει τις απόψεις των επιβατών.
Η έρευνα θα διεξαχθεί, μέσω διαδικτύου (ιστοσελίδα ΚΕ.Π.ΚΑ., λογαριασμό ΚΕ.Π.ΚΑ. στο facebook και στο twitter κ.λπ.), μέσω τηλεφωνικών επικοινωνιών, με διανομή ερωτηματολογίων, σε μαζικούς χώρους (εργασίας, συλλόγους κ.λπ.) και με συμπλήρωση των ερωτηματολογίων, από τους καταναλωτές, που επισκέπτονται τα γραφεία του ΚΕ.Π.ΚΑ. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν, με δελτία τύπου και συνεντεύξεις.
Στην έρευνα, η οποία θα διεξάγεται έως τις 7 Δεκεμβρίου, μπορούν να συμμετέχουν όλοι.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.