213 κλειστά σχολικά τμήματα σήμερα: Τι εμποδίζει τελικά την απρόσκοπτη πρόσβαση στην μόρφωση;

«Στη βάση των μέχρι τώρα στοιχείων, τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού. Και όλα αυτά, ενώ τα κρούσματα στην κοινωνία είναι αυξημένα. Αυτή είναι η κατάσταση σήμερα στα σχολεία μας»

Αυτά δήλωνε πριν λίγες μέρες η υπουργός παιδείας Ν. Κεραμέως, αφότου είχε φροντίσει να μας ενημερώσει πως οι καταλήψεις παρεμποδίζουν την απρόσκοπτη πρόσβαση των μαθητών στη μόρφωση. Οι καταλήψεις κόπασαν, αλλά η πρόσβαση στη μόρφωση μάλλον είχε εμπόδια να υπερπηδήσει και δε θα αναφερθούμε στα κενά σε καθηγητές ή για τους μαθητές που δεν έχουν αίθουσες να κάνουν μάθημα.

Αρκεί να σημειώσουμε πως σήμερα 213 τμήματα είναι κλειστά λόγω κρουσμάτων ενώ χαρακτηριστική είναι η περίπτωση σχολείου του Δήμου Νεάπολης-Συκεών με 14 μαθητές να βρίσκονται θετικοί στον ιό. Την ίδια στιγμή ερωτήματα προκαλεί το ότι στην Κοζάνη που υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί στην κοινωνική και οικονομική ζωή της πόλης λόγω της απότομης αύξησης των κρουσμάτων, τα σχολεία παραμένουν ανοιχτά σαν να βρίσκονται σε κάποια διαφορετική περιοχή.

Είναι αρκετά πράγματα που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε στην πολιτική που εφαρμόζεται γύρω από την εξέλιξη της πανδημίας, αλλά και ειδικότερα από την υπουργό παιδείας.

Περιμένουμε, ευχόμαστε χωρίς δυσάρεστα αποτελέσματα, να δούμε στα πόσα κλειστά σχολικά τμήματα αλλά και στις πόσες ελλείψεις δασκάλων και καθηγητών που οδηγούν στην απώλεια διδακτικών ωρών, η κ. Υπουργός θα καταλάβει πως δεν ήταν τελικά οι καταλήψεις αυτές που περιόριζαν την πρόσβαση στην μόρφωση.

Αλλά το υπουργείο της και οι, όπως κι αν το πάρει κανείς, αντιπαιδαγωγικές πολιτικές που εφαρμόζει, εξαντλούνται στην τιμωρία όσων μαθητών/ μαθητριών κάνουν καταλήψεις ή τολμούν να διαδηλώσον.