in

Το φωταγωγημένο Οικουμενικό τους θυσιαστήριο. Του Απόστολου Λυκεσά

Το φωταγωγημένο Οικουμενικό τους θυσιαστήριο. Του Απόστολου Λυκεσά

Ξεκίνησαν πριν τρεις εβδομάδες με χαλαρά σχόλια και τώρα πατάνε γκάζι. Θέλουν τον σχηματισμό Οικουμενικής κυβέρνησης διότι η παρούσα παρά τις φιλότιμες προσπάθειες δεν κάμπτεται. Το πήραν απόφαση να αρχίσουν την επίθεση  όταν ο έλληνας πρωθυπουργός επέστρεψε από το Βερολίνο με μια επιτυχία την οποία κατάπιαν κρατώντας την μύτη τους ακόμη και οι πιο ξινισμένοι πολιτικοί αντίπαλοι. Βλέπετε η πολυαναμενόμενη ταπείνωση δεν ήρθε. Επιστρέφοντας όμως ο Αλέξης Τσίπρας, βρήκε τα πολιτικά προβλήματα εκεί που τα άφησε, διότι τα προβλήματα και οι εκπρόσωποί τους στο εσωτερικό έχουν την ιδιότητα να επιδεικνύονται ως λογικές λύσεις της ασθένειας που πέντε χρόνια τώρα παρενδύεται ως συσκευασία του φάρμακου.

Έχοντας σπάσει τα μούτρα τους και κυρίως τις ζωές εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων σε όλα τα επίπεδα άσκησης της εφαρμοσμένης πολιτικής τα προηγούμενα πολιτικά σκεύη και συσκευασίες συντρίφθηκαν στις τελευταίες εκλογές. Παρά ταύτα τα θραύσματά τους, σαν θανατηφόρα σράπνελ, στριφογυρίζουν αλαφιασμένα στον αέρα και είναι μη σε πετύχουν όπως στις Σκουριές ή όταν εκπροσωπούν στα μουλωχτά στα δικαστήρια -και αλλού δυστυχώς- το ελληνικό δημόσιο και επιχειρηματολογούν ότι αυτό το δημόσιο έχει τόση σχέση με τον ελληνικό λαό όση ο φάντης και το ρετσινόλαδο. Περίτρανη απόδειξη η εκπροσώπηση του δημοσίου στο ΣτΕ για τον αμφισβητούμενο συμβιβασμό της κυβέρνησης Σαμαρά Βενιζέλου με τη Σήμενς. Ο δικηγόρος που εκπροσώπησε το δημόσιο είχε την ίδια άποψη με την εταιρεία, ότι το δημόσιο είναι απλώς μια εταιρεία που διαφωνεί με μια άλλη εταιρεία και τι τον νοιάζει τον μπαρμπα Μήτσο από το Χαλάνδρι ο οποίος δεν χρειάζεται δα να χολοσκά αν του φέσωσαν τον λαμπτήρα του μπάνιου του όσο κοστίζει η φωταγώγηση της Πύλης του Βραδεμβούργου για ένα χρόνο.

Κι έτσι, τα μαλάκια που δραπέτευσαν από τις σπασμένες πολιτικές συσκευασίες μπήκαν σε άλλα κελύφη για να συνεχίσουν το απατηλό έργο τους ενόσω συνεχίζουν παράλληλα να επιδεικνύουν την προπαγανδιστική τους δεξιοτεχνία.

Τις  μέρες που διανύουμε λοιπόν, σείοντας για άλλη μια φορά την σοβαρότητα των στιγμών ως φόβητρο,  έχουν βαλθεί με μια ομοβροντία σχολίων –με τα οποία, πριν πουν αυτό που θέλουν πάντα προβάλλουν πρώτα την… σοβαρότητά και ορθοφροσύνη τους-, λένε εν ολίγοις, «κοτζάμ Ποτάμι σου φτιάξαμε, τύφλα να ‘χει ο Παρανάς, κι εσύ αρνείσαι να μπεις ή να δεχθείς το ζωογόνο ρεύμα του;». Κι αν δεν σου φτάνει αυτός ο παραπόταμος, τότε υπάρχει και εναλλακτική ενός Αμαζόνιου, μια Οικουμενικής κυβέρνησης η οποία θα σε πάει κατευθείαν στις εκβολές. Εννοείται τις δικές τους εκβολές, κι εξάλλου, άλλους θα φάνε τα πιράνχας.
Αυτό που θέλουν και για την ώρα το ψιθυρίζουν στο εσωτερικό και το κραυγάζουν στο εξωτερικό όπως χθες οι Φαινάσιαλ Τάιμς, είναι μια Οικουμενική η οποία –αυτό εξυπονοείται- δεν θα διεκδικήσει κάτι παραπάνω, ακόμη και από αυτό που επιθυμεί ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά θα καταφέρει αυτό που δεν μπορούσε χωρίς αντιδράσεις να ολοκληρώσει η χορεία εσωτερικού και εξωτερικού των νεοφιλελεύθερων. Τις περιλάλητες μεταρρυθμίσεις: ξεπούλημα της δημόσια περιουσίας, ξεπάτωμα εργασιακών σχέσεων, ξέσκισμα δικαιωμάτων και ταπείνωση των φτωχών κοινωνικών στρωμάτων μέχρι να μετατραπούν σε άμορφο σωρό δούλων όσο οι πλούσιοι θα γίνονται ακόμη πιο πλούσιοι διότι αν δεν υπάρχουν πάμπλουτοι δεν μπορεί να σταθεί η κοινωνία, αφού αυτοί…. δίνουν δουλειά στους φτωχούς. Κι έτσι όσο περισσότερο πλουταίνουν τόσο γεύονται τα καλά και αγαθά οι άνεργοι.

Η σκέψη ότι οι φτωχοί παράγουν τον πλούτο των πλουσίων είναι μια μιαρή μαρξιστικού τύπου σκέψη αφού οι πλούσιοι και οι εταιρείες τους κάνουν πέτρα την καρδιά τους, δεν θέλουν με τίποτα τον πλούτο, τρέχουν στις εξομολογήσεις άπαξ της εβδομάδας, βγάζουν τα λεφτά τους στα εξωτερικό βάζοντας σε κίνδυνο την υπόληψή τους, αλλά στο τέλος αναγκάζονται να κάνουν επενδύσεις μόνο και μόνο για να δώσουν δουλειά στην στρατιά των δύστυχων ανέργων.

Τόση καλοσύνη, μεγαθυμία, ταπεινοφροσύνη και αλτρουισμό δεν έχουμε ξαναματαδεί. Εκτός των άλλων ενδέχεται να μας πουν στο τέλος ότι τους χρωστάμε και χάρη που καταδέχονται να μας θυσιάσουν οπότε πρέπει να πληρώσουμε προκαταβολικά και την φωταγώγηση του θυσιαστηρίου.

* Ο δημοσιογράφος του ρ/σ “Στο Κόκκινο 93,4” Απόστολος Λυκεσάς αρθρογραφεί καθημερινά στο alterthess.gr. Ακούστε ζωντανά στο “Κόκκινο 93,4” την εκπομπή “Ορθά- Κοφτά” με τον Απόστολο Λυκεσά Δευτέρα- Παρασκευή 11:00-12:00. Επικοινωνία με τον Απόστολο Λυκεσά στο [email protected].

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

“Εξημερώνοντας” τον Τσίπρα. Του Γιώργου Κυρίτση

Ο Καρακούσης κι ο Πρετεντέρης στους “Financial Times”. Του Γιώργου Ανανδρανιστάκη