in

Και μετρό και αρχαία και δήμαρχος από την Αριστερά

Το πρωί του περασμένου Σαββάτου ο μνημονικός υπουργός Σταύρος Καλαφάτης θυμήθηκε ότι ο Αντώνης Σαμαράς τον επιστράτευσε για υποψήφιο δήμαρχο Θεσσαλονίκης και με δήλωση του καταλόγισε «βαρύτατες» ευθύνες στον Γιάννη Μπουτάρη σε ότι αφορά την, μεγάλη, καθυστέρηση στις εργασίες για τη βασική γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Όπως σαφέστατα υπονοεί ο μνημονιακός υπουργός αυτές οι ευθύνες έχουν να κάνουν με τη στάση που κρατά ο δήμος Θεσσαλονίκης σε σχέση με τις αρχαιότητες του υπό κατασκευή σταθμού στη Βενιζέλου, ότι δηλαδή ο δήμος, σε ένα βαθμό λέμε εμείς, ανταποκρίθηκε στο αίτημα της πόλης τα αρχαία να μείνουν στη θέση τους και δεν συντάχθηκε πίσω από τον απίθανο γενικό γραμματέα Δημόσιων Έργων, Θεσσαλονικιό εργολάβο Σ. Σιμόπουλο, ο οποίος έθεσε το δίλημμα «ή μετρό ή αρχαία» προτείνοντας την απόσπαση των αρχαιοτήτων και την αποθήκευση τους σε κάποιο εγκαταλειμμένο στρατόπεδο.

Πριν από τις δηλώσεις Καλαφάτη είχε προηγηθεί ένα ακόμα, γνωστό και χιλιοπαιγμένο, επεισόδιο… σύγκρουσης της κατασκευάστριας κοινοπραξίας του Μετρό με την επιβλέπουσα Αττικό Μετρό, με την πρώτη να ζητάει κάπου 500 εκατομμύρια, νταβατζηλίκι λέμε εμείς, και τη δεύτερη να υπερασπίζεται το σύνολο του κακού, από κάθε άποψη, σχεδιασμού που η ίδια έκανε. Μετά από τις δηλώσεις Καλαφάτη… κινητοποιήθηκε το επιτελείο του δημάρχου Θεσσαλονίκης. Σε πρώτη φάση με δήλωση του σήκωσε το γάντι και με το γνωστό «στυλ Μπουτάρη» υποστήριξε πως ο δήμος δεν έχει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση του έργου. Σε δεύτερη φάση όμως, και αυτό έχει ενδιαφέρον λέμε εμείς, σε γραπτή δήλωση δήθεν του δημάρχου, δήθεν γιατί δεν υπάρχει περίπτωση ο Μπουτάρης ούτε και να έγραψε ούτε και να συμφωνεί με το συγκεκριμένοι κείμενο, ο… Μπουτάρης επιτέθηκε ανοιχτά κατά της κυβέρνησης – ακόμα και για το «φιάσκο» της υποθαλάσσιας οδικής αρτηρίας! – και συγκεκριμένα κατά του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, ο οποίος εδώ και μήνες πετάει… χαρταετό για το Μετρό Θεσσαλονίκης.

Τι λέμε εμείς: Ο μνημονιακός υπουργός Σταύρος Καλαφάτης, χωρίς πρόγραμμα και διάθεση για να κατέβει στις εκλογές για το δήμο Θεσσαλονίκης, προσπαθεί να αναβιώσει μία κόντρα από το παρελθόν, με τη Δεξιά της Θεσσαλονίκης να τα δίνει όλα για το Μετρό (όπως στην περίπτωση με την… τρύπα του Κούβελα) και τους δήθεν προοδευτικούς της πόλης να κάνουν ότι μπορούν ώστε να ακυρώσουν το έργο για να κάνουν… τραμ και τελεφερίκ. Προφανώς πρόκειται για έναν αστείο καυγά για ένα πολύ σοβαρό θέμα το οποίο το χειρίζονται εντελώς γελοία πρόσωπα. Οπότε, και μετρό και αρχαία και δήμαρχος από την Αριστερά στη Θεσσαλονίκη για να αλλάξουν όλα.

Ο alterthess ιανός

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ. Του Χρήστου Λάσκου

Μια μουσική βραδιά αφιερωμένη στη μνήμη του Πάνου Τζαβέλλα