in

«Αγαπητοί συνεργάτες…»: 25.253 ευρώ, συν ΦΠΑ, σε ρ/σ της Θεσσαλονίκης για την προβολή του προγράμματος «Ελλάδα Βουλγαρία 2007 – 2013»

«Αγαπητοί συνεργάτες…»: 25.253 ευρώ, συν ΦΠΑ, σε ρ/σ της Θεσσαλονίκης για την προβολή του προγράμματος «Ελλάδα Βουλγαρία 2007 – 2013»

 Οι Βρετανοί λένε πως δεν μπορείς να μάθεις νέα κόλπα σε ένα γέρικο σκύλο και κάπως έτσι, στην Ελλάδα που… λεφτά δεν υπάρχουν, η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία» μοιράζει 25.253 ευρώ, συν 5808 ευρώ ΦΠΑ, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης για να προβάλουν το πρόγραμμα «Ελλάδα – Βουλγαρία 2007 – 2013». Το… έργο «λεφτά υπάρχουν ώστε μέσα από τα ΜΜΕ να προβάλλονται ευρωπαϊκά προγράμματα που δεν χρειάζονται απολύτως καμία προβολή» έχει παιχτεί άπειρες φορές στο παρελθόν και εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως στο υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού κάποιοι επιμένουν στην επανάληψη του, μάλιστα με τα ίδια ακριβώς κριτήρια και τις προδιαγραφές της πλέον σκοτεινής περιόδου στις σχέσεις κυβερνήσεων και ΜΜΕ, όπου η κρατική διαφήμιση συντηρούσε, αλλά και έστηνε, «μαγαζιά» στο χώρο της ενημέρωσης.
 
Στην υπόθεση της Θεσσαλονίκης η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Στόχου «Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία» στις 29 Σεπτεμβρίου του 2015 προσκάλεσε τους «αγαπητούς της συνεργάτες», δύο ενημερωτικούς, έναν αθλητικό και πέντε μουσικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς, να μεταδώσουν στις συχνότητες τους το ηχητικό μήνυμα της που αφορά στη διαφημιστική προβολή του προγράμματος ευρωπαϊκής εδαφικής συνεργασίας «Ελλάδα – Βουλγαρία 2007 – 2013». Ένα πρόγραμμα γύρω από το οποίο, το τελευταίο διάστημα, υπάρχει έντονη κινητικότητα, με ημερίδες και εκδηλώσεις που έχουν αφήσει παγερά αδιάφορη την κοινή γνώμη καθώς κανένας, πέρα από τους άμεσα εμπλεκόμενους, δεν έχει καταλάβει ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της υπόθεσης.
 
Τα χρήματα μοιράζονται στους οκτώ ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης με «διαφορετικές προδιαγραφές», οι οποίες φαίνεται πως είναι γνωστές μόνο στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης, οπότε για τον ίδιο αριθμό «εμφανίσεων» του ηχητικού μηνύματος άλλα λεφτά παίρνει ο ένας σταθμός και άλλα ο άλλος, ενώ οι σταθμοί έχουν χωριστεί σε δύο κατηγορίες και για το ίδιο διάστημα «προσκαλούνται» να επαναλάβουν το ηχητικό μήνυμα άλλοι 175 φορές και άλλοι 210 φορές. Οι «διαφορετικές προδιαγραφές» ορίζονται από τις δημοσκοπικές/μετρήσεις ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών; Και αν ναι, ποιας περιόδου; Και αν, πάλι, ναι, οι φορείς του ελληνικού δημοσίου αποδέχονται την αξιοπιστία αυτών των δημοσκοπήσεων/μετρήσεων; Και αποδέχονται τις δημοσκοπικές/μετρήσεις ακροαματικότητας ως έχουν, ή ο κάθε φορέας, στην περίπτωση μας η Ειδική Υπηρεσία Διαχήρησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη, παρεμβαίνει με δικά του κριτήρια;  
 
Οι δαπάνες για την προβολή του προγράμματος, που δεν αφορούν μόνο τους οκτώ ραδιοφωνικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, αλλά και τηλεοράσεις, έντυπα και διαδικτυακά μέσα στην Ελλάδα και τη Βουλγαρία, θα καλυφθούν από πόρους της Τεχνικής Βοήθειας της Προγραμματικής Περιόδου 2007 – 2013 του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας «Ελλάδα – Βουλγαρία 2007 – 2013». Το ενδιαφέρον, και, σε αυτή την ιστορία δεν είναι το από πού προέρχονται τα λεφτά αλλά τα «πώς» και τα «γιατί» δημιουργήθηκαν σχέσεις «αγαπητής συνεργασίας» με συγκεκριμένα ΜΜΕ και προφανώς γιατί συνεχίζονται αυτές οι σχέσεις με την ανοχή και τις υπογραφές της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Πηγή: Στο Κόκκινο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αύξηση της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για την αντιμετώπιση του προσφυγικού

Λέσβος: Σύγκρουση σκάφους του Λιμενικού με λέμβο που μετέφερε πρόσφυγες