Οδηγός δικαιωμάτων για τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία από την ΕΚΠΟΙΖΩ

Οδηγός δικαιωμάτων για τις κρατήσεις σε ξενοδοχεία από την ΕΚΠΟΙΖΩ

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε δικαιώματα, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ σχετικά με τα δικαιώματα των καταναλωτών κατά τη διαμονή τους σε κάποιο κατάλυμα στις διακοπές.

Το ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει:

 να διαθέτουν όλες τις διαφημιζόμενες και συμφωνηθείσες παροχές (κλιματισμό, πισίνα, γυμναστήριο, internet κλπ).

 να επιβεβαιώνουν γραπτά εντός τριών (3) ημερών την αποδοχή ή όχι της κράτησης.

 να έχουν αναρτημένο τιμοκατάλογο σε κάθε δωμάτιο.

Εάν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα ο ξενοδόχος οφείλει:

 να εξασφαλίσει τη διαμονή σας σε άλλο ξενοδοχείο ίδιας ή ανώτερης κατηγορίας, καταβάλλοντας τα έξοδα μεταφοράς σας αυτό το ξενοδοχείο και την όποια διαφορά  υπάρχει στην τιμή.

Κρατήσεις

Προκαταβολή

Όταν κάνετε μια κράτηση, το ξενοδοχείο δικαιούται να σας ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.

Ακύρωση

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας: Σας επιστρέφεται το 100% των χρημάτων, εάν κάνετε την ακύρωση τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας

Εάν δεν κάνετε την ακύρωσή σας μέχρι 21 ημέρες πριν από τη διαμονή σας, οφείλετε να καταβάλετε μέχρι το 50% του συνολικού κόστους της κράτησή σας, ανάλογα με την πολιτική του ξενοδοχείου.

Σε περίπτωση που θέλετε να μείνετε λιγότερες ημέρες από τις ημέρες της αρχικής σας κράτησης, θα πρέπει να έχετε ενημερώσει τον ξενοδόχο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν και δεν θα έχετε καμία επιβάρυνση.

Εάν δεν ενημερώσετε έγκαιρα (21 ημέρες πριν), ο ξενοδόχος δικαιούται να σας ζητήσει αποζημίωση έως το 50% της συμφωνίας. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Απάντηση Κομισιόν στον Παπαδημούλη για τις πολιτικές απορρύθμισης της αγοράς εργασίας στην Ελλάδα

Άρχισε τη λειτουργία της η τράπεζα των BRICS