Σύσκεψη Μπουτάρη- Μαγκριώτη για λεωφορειολωρίδες και στάθμευση

 

Στη δικαιοδοσία του Δήμου Θεσσαλονίκης πέρασαν πλέον με νομοθετικές ρυθμίσεις  που ενέκρινε η Βουλή δύο επιπλέον αρμοδιότητες : η κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης κάτω από κοινόχρηστους χώρους, καθώς επίσης ο σχεδιασμός και η κατασκευή των λεωφορειολωρίδων.
 
Τις λεπτομέρειες μετά την ψήφιση των σχετικών νομοθετικών ρυθμίσεων, συζήτησαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης με τον υφυπουργό Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Μαγκριώτη σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στο Δημαρχείο. 
 
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης στην οποία ήταν παρόντες επίσης ο Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, Ανδρέας Κουράκης, ο Διευθυντής του Αττικό Μετρό Θεσσαλονίκης, Γιώργος Κωνσταντινίδης και υπηρεσιακοί παράγοντες του Δήμου Θεσσαλονίκης και του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης, σημείωσε ότι η αρμοδιότητα του σχεδιασμού κατασκευής λεωφορειολωρίδων, καθώς επίσης η δυνατότητα που διεκδικούσε ο Δήμος Θεσσαλονίκης να σχεδιάζει και να κατασκευάζει σταθμούς μετεπιβίβασης, όπως και σταθμούς στάθμευσης για το Μετρό Θεσσαλονίκης, αποτελούν πλέον νομοθετήματα. 
 
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης δεν απέκλεισε να κινούνται στις λεωφορειολωρίδες συγκεκριμένες ώρες και κατόπιν συμφωνίας και άλλα οχήματα εξυπηρέτησης του κοινού όπως τα ταξί, επισημαίνοντας ότι σε πολλές πόλεις του κόσμου τα ταξί κινούνται στις λεωφορειολωρίδες και σημείωσε ότι σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε από τον εκπρόσωπο της «Αττικό Μετρό» Θεσσαλονίκης, το εργοτάξιο της εταιρίας λειτουργεί κανονικά καθώς δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα στην υγεία των εργαζομένων σχετικά με την ύπαρξη υδραργύρου. 
 
Στη συνάντηση συζητήθηκε επίσης η ανάθεση στο Δήμο Θεσσαλονίκης της μελέτης και κατασκευής τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων που πρόκειται να κατασκευασθούν, καθώς επίσης και η αρμοδιότητα για τη συντήρηση των λεωφορειόδρομων που βρίσκονται εντός των ορίων του. Το κόστος κατασκευής των νέων λεωφορειολωρίδων ανέρχεται σε 550.000 ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί εξ ολοκλήρου από κοινοτικά προγράμματα. 
 
«Φιλοδοξία μας είναι να αποκτήσουμε πολλές λεωφορειολωρίδες στην πόλη. Η Θεσσαλονίκη έχει άμεση ανάγκη από τα μέσα μαζικής μεταφοράς και η δημιουργία λωρίδων για την αποκλειστική κίνηση των λεωφορείων είναι απολύτως απαραίτητη. Στόχος μας είναι, ακόμη κι αν η στάση μας θεωρηθεί εχθρική προς το ΙΧ, να διευκολύνουμε τη μετακίνηση των πολιτών. Και αυτό θα το πετύχουμε κατασκευάζοντας λεωφορειολωρίδες, ποδηλατοδρόμους και πεζοδρόμους» σημείωσε ο Γιάννης Μπουτάρης. 
 
Σύντομα ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα μπορεί να προχωρήσει στη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης, εκτίμησε ο Αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού Πολεοδομίας και Δικτύων Ανδρέα Κουράκης. 
 
Σχετικά με την υλοποίηση του έργου των νέων λεωφορειολωρίδων, ο Αντιδήμαρχος Ανδρέας Κουράκης εκτίμησε ότι καλώς εχόντων των πραγμάτων θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2012 και σημείωσε ότι ήδη οι υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης εκπονούν την περιοριστική μελέτη σε συνεργασία με τον ΣΑΣΘ. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Το ΕΚΘ καταδικάζει τις βιαιότητες των λεωφορειούχων του ΚΤΕΛ Ν. Χαλκιδικής

Για τις εξελίξεις στο μεταναστευτικό, της Sonila Metushi