in ,

Ανοιχτή Πόλη: Μπουτάρης και Καλαφάτης μετρούν ψήφους με…το μετρό, που μετρά χρόνια, χρήμα και πληγές στην πόλη!

Ανοιχτή Πόλη: Μπουτάρης και Καλαφάτης μετρούν ψήφους με…το μετρό, που μετρά χρόνια, χρήμα και πληγές στην πόλη!

“Το μετρό Θεσσαλονίκης είναι εδώ και δεκαετίες το μεγαλύτερο ανέκδοτο στην ευρύτερη περιοχή: με «ζωή» τουλάχιστον 25ετή, με συνεχείς διακοπές από την ανάδοχη κοινοπραξία που οδηγούν σε νέα χατίρια οικονομικής φύσης, με την καταστροφή εν κρυπτώ της ιστορικής μνήμης και την εξόντωση των επιχειρηματιών που είχαν την ατυχία να γειτνιάζουν με τα εργοτάξια, το έργο αντί για ευλογία κατάντησε κατάρα”, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη “Θεσσαλονίκη- Ανοιτή Πόλη” μετά τις εξελίξεις στο θέμα του μετρό Θεσσαλονίκης.

“Στο ίδιο πλαίσιο ανακολουθίας με την κυβέρνηση και την ανάδοχη εταιρία αυτοτοποθετείται κι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, που ανακάλυψε αίφνης, δυο μήνες πριν από τις εκλογές, τις καθυστερήσεις και λοιπές αμαρτίες του έργου κατασκευής μετρό.

Η «αξιοπιστία» του κ. Μπουτάρη έχει καταγραφεί όταν:

– αδιαφόρησε πλήρως για τους καταστηματάρχες που πλήττονται από την αδράνεια των κατασκευαστών και τον πολύχρονο αποκλεισμό των επιχειρήσεων τους από τα νεκρά εργοτάξια,
– με συνεχείς αλλαγές στάσης στο θέμα της σωτηρίας και ανάδειξης των αρχαιολογικών ευρημάτων βοήθησε την κατασκευάστρια κοινοπραξία να εισπράξει κάποιες δεκάδες εκατομμύρια, παρά τις δεσμεύσεις που η σύμβαση της προβλέπει,
– ουδέποτε προσχώρησε στις προτάσεις φορέων αλλά και δημοτικών παρατάξεων όπως η «Θεσσαλονίκης – Ανοιχτή Πόλη» για τη συγκρότηση ενός μετώπου διεκδίκησης της αποπεράτωσης του έργου”, προστίθεται στη συνέχεια, ενώ όπως σημειώνεται: “η τελευταία προθεσμία για τη λειτουργία του μετρό που είχε δώσει το κόμμα του κ. Μπουτάρη, το ΠαΣοΚ, ήταν το 2008! Τώρα μιλούν για το 2020 και αν…”.

Η «Θεσσαλονίκη – Ανοιχτή Πόλη», όπως υπογραμμίζει, “απαιτεί από την κυβέρνηση και τα παρακολουθήματά της, τις ηγεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Δήμου Θεσσαλονίκης, να δημοσιοποιήσουν τις επαφές τους με την κατασκευάστρια κοινοπραξία και τις συμφωνίες μαζί της και να δηλώσουν στον λαό της Θεσσαλονίκης για πότε τοποθετούν την παράδοση του έργου και με ποιο τελικό κόστος”.

“Έστω και λίγο καιρό πριν από την αποκαθήλωσή τους, ας δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους”, καταλήγει στην ανακοίνωσή της η “Ανοιτή Πόλη”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Νομοσχέδιο με «ονοματεπώνυμα», της Άντας Ψαρρά

Κλειστά και σήμερα τα φαρμακεία