«Ζημιογόνο και μη εκτελέσιμο» χαρακτηρίζουν το Μετρό Θεσσαλονίκης στελέχη της κατασκευάστριας κοινοπραξίας, επισημαίνοντας ότι χωρίς πρόσθετη χρηματοδότηση, το φιλόδοξο συγκοινωνιακό έργο θα οδηγηθεί σε οριστικό τέλμα.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Χρήστος Τσίτουρας, μιλώντας χθες σε ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης με αποκλειστικό θέμα την κατασκευή του μετρό, απέδωσε τις καθυστερήσεις σε μια σειρά από προβλήματα, με κυριότερο -όπως είπε- την οικονομική κρίση και την πλήρη αδυναμία της αναδόχου κοινοπραξίας να χρηματοδοτήσει το έργο με ίδιους πόρους. Εφερε ως παράδειγμα τη σήραγγα της Μάγχης, που πραγματοποιήθηκε με τον διπλάσιο προϋπολογισμό και σχεδόν τον διπλάσιο χρόνο, ενώ υπογράμμισε πως το μετρό Θεσσαλονίκης ήταν και είναι η πρώτη προτεραιότητα για την «Αττικό Μετρό».
Το μετρό της Θεσσαλονίκης μπορεί να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2016 με αρχές του 2017, υπό την προϋπόθεση ότι θα λυθούν τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει ο ανάδοχος, ότι θα του δοθούν έγκαιρα όλοι οι χώροι των εργοταξίων και θα υπάρξει φιλικός διακανονισμός με την «Αττικό Μετρό Α.Ε.» για την ικανοποίηση ορισμένων από τα εύλογα αιτήματα της κοινοπραξίας, ανέφερε από την πλευρά του ο γενικός γραμματέας Δημοσίων Εργων Στρ. Σιμόπουλος. Οπως είπε, δεν μπορεί να δεσμευτεί σήμερα για τον χρόνο παράδοσης και κάνει λάθος όποιος υπό τις παρούσες συνθήκες μιλά για χρονοδιαγράμματα.