Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναδείχθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ο Φερνάντο Αλόνσο τερμάτισε δεύτερος, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό. Νικητής στη Βραζιλία ο Τζένσον Μπάτον.
Το Χέπενχαϊμ των 25.000 κατοίκων διαθέτει πλέον έναν τρις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή! Τον νεότερο οδηγό που κατακτά τρεις τίτλους. Βλέπετε ο 25χρονος Σεμπάστιαν Φέτελ βγήκε νικητής στη μάχη του τίτλου στο Grand Prix Βραζιλίας.
Τα τερτίπια του καιρού προκάλεσαν πανικό στο Σάο Πάουλο και έφεραν το χάος στο Ιντερλάγκος. Στο τέλος ο Φέτελ τερμάτισε έκτος με τον έτερο διεκδικητή του τίτλου, τον Φερνάντο Αλόνσο να περιορίζεται στη δεύτερη θέση.
Αυτή η εξέλιξη δεν έδινε τον τίτλο στον σπουδαίο Ισπανό. Ο Φέτελ με τη “χτυπημένη” RB8 συνέχιζε μέσα στη βροχή. Η μοναδική ελπίδα του Αλόνσο ήταν η πρώτη νίκη του μετά το καλοκαίρι.
Όσο κι αν… προσευχήθηκαν οι φίλοι της Ferrari, ο Τζένσον Μπάτον δεν έκανε λάθος. Κράτησε την πρώτη θέση στους τελευταίους δραματικούς γύρους και έδωσε την τρίτη φετινή νίκη του στη McLaren.
Το μοναδικό παρήγορο για τη Ferrari είναι πως πήρε τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών χάρη στο 2-3 με τους Αλόνσο και Φελίπε Μάσα, αφού ο τελευταίος αγώνας του Λιούις Χάμιλτον στη McLaren ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη κι ενώ διεκδικούσε τη νίκη από τον εκπληκτικό Νίκο Χούλκενμπεργκ (Force India).
Το Ιντερλάγκος υπόσχεται και μοιράζει δράμα
Με τη βροχή να απειλεί να φέρει τα πάνω κάτω στα πλάνα των ομάδων, δόθηκε η εκκίνηση στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
Ο Φέτελ στην τέταρτη θέση και ο Αλόνσο στην έβδομη. Όταν έσβησαν τα φώτα ο Αλόνσο είχε ήδη κερδίσει δύο θέσεις, ενώ ο Φέτελ καθυστέρησε να αντιδράσει, εγκλωβίστηκε πίσω από τον Κίμι Ράικονεν (Lotus) και χτύπησε τον Μπρούνο Σένα (Williams), προκαλώντας ζημιά στο πάτωμα της Red Bull. Στον 2ο γύρο του αγώνα ο Αλόνσο ήταν τέταρτος και ο Φέτελ 22ος και τελευταίος!
Στους έξι επόμενους γύρους ο Φέτελ έφτασε μέχρι την έβδομη θέση. Εν τω μεταξύ ο Αλόνσο σιγούρεψε την τρίτη θέση, περνώντας τον Μάσα και τον Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull), όμως ένα λάθος άνοιξε την πόρτα στον επίμονο Χούλκενμπεργκ.
Με το πέρασμα των γύρων ξεκίνησε να βρέχει πιο δυνατά και όλοι οι οδηγοί πέρασαν σιγά σιγά στα πιτ. Μόνο ο Μπάτον και ο Χούλκενμπεργκ έμειναν με τα ελαστικά με τα οποία είχαν ξεκινήσει τον αγώνα. Στον 19ο γύρο ο Χούλκενμπεργκ πέρασε μπροστά από τον Μπάτον.
Με τη βροχή να σταματάει οι οδηγοί ξαναβούτηξαν στα πιτ. Αυτή ήταν η ευκαιρία της Force India να πάρει την πρώτη νίκη της. Ωστόσο το κλαταρισμένο ελαστικό του Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Οι διαφορές εκμηδενίστηκαν!
Με την επανεκκίνηση του αγώνα ο Χάμιλτον προσπέρασε τον Μπάτον. Στον 39ο γύρο ο Χούλκενμπεργκ γλίστρησε, ο Χάμιλτον τέθηκε επικεφαλής, ωστόσο ο Γερμανός δεν ήταν διατεθειμένος να εγκαταλείψει. Πέντε γύρους αργότερα γλίστρησε και έβγαλε εκτός αγώνα τον Χάμιλτον. Ο Χούλκενμπεργκ συνέχισε, αν και τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα πιτ και τερμάτισε πέμπτος.
Το συγκεκριμένο ατύχημα έγινε υπό βροχή. Πλέον είχε περάσει ο Μάσα στη δεύτερη θέση με τον Αλόνσο να ακολουθεί. Οι δύο Ferrari άλλαξαν θέσεις, όμως ο Αλόνσο δεν μπορούσε να πιάσει τον Μπάτον. Ο Φέτελ τερμάτισε έκτος και με διαφορά τριών βαθμών πήρε στο σπίτι του το πρωτάθλημα.
Το αντίο του Σουμάχερ
Πολλά τα λάθη του Γουέμπερ, όμως ο Αυστραλός επωφελήθηκε από όσα συνέβησαν και πήρε την τέταρτη θέση μπροστά από τον Χούλκενμπεργκ και τον Φέτελ.
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ολοκλήρωσε την καριέρα του με μια έβδομη θέση. Η τελευταία ανάμνηση από τον Γερμανό πολυπρωταθλητή είναι εξαιρετική: Μια καθαρή μάχη σώμα με σώμα με τον Κίμι Ράικονεν (Lotus) κι ας την έχασε και το γεγονός πως άφησε τον Φέτελ να τον περάσει για να μην αναμειχθεί στο παιχνίδι του τίτλου.
Τη δεκάδα έκλεισαν ο Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso), o Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber) και ο Ράικονεν, ο οποίος έχασε όχι μόνο την αγωνιστική γραμμή, αλλά και την πίστα σε ένα σημείο του αγώνα!
Πηγή: sport24