Το 30χρονο πλεον ΕΝΤΕΥΚΤΗΡΙΟ έχει τον δικό του τρόπο, λίγο πριν την Λογοτεχνική του Σκηνή του Δεκεμβρίου, να κυκλοφορεί εξαιρετικά ανανεωμένο, με αυστηρά επιλεγμένη ύλη και ένα έργο Θεσσαλονικιού δημιουργού του ταλαντούχου Δήμου Τσορμπατζόγλου στο εξώφυλλό του.
Ο επίμονος κηπουρός της λογοτεχνίας μας, ο Γιώργος Κορδομενίδης έκανε πάλι ένα μικρό θαύμα, ανακαλύπτοντας κείμενα γνωστών αλλά και ανέκδοτων λογοτεχνών δημιουργώντας πρόσφορες συνθήκες για όσους αναζητούν την λογοτεχνική τους ενημέρωση για μια ανάγνωση χωρίς τελειωμό και ταυτόχρονα να προετοιμάσει την όρεξη μας για αυτό που θα ακολουθήσει στην πόλη στις αρχές του Δεκέμβρη.
To πρώτο βροχερό Σαββατοκύριακο, ταιριάζει στην Θεσσαλονίκη, όπως της ταιριάζει και το Εντευκτήριο. Σελίδες με κείμενα του Μάνου Ελευθερίου, του Δημήτρη Μίγγα, του Κυριάκου Γιαλένιου, του Νίκου Αδαμ Βουδούρη, του Γιώργου Χ.Θεοχάρη, του Στάθη Κοψαχείλη, του Ηλία Κουτσούκου, του Ιάκωβου Ανυφαντάκη, του Χρήστου Βούπουρα, του Χρηστου Κυθριώτη, του Σπύρου Αραβανή, της Δήμητρας Κολλιάκου, του Βασίλη Καράδαη, Ιφιγένειας Σιαφάκα, του Μύρωνα Παβένου και πολλών άλλων.
Ο Ηρακλής Παπαιωάννου του Μουσείου Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης σχολιάζει τα «Αθέατα όρια» του Πέτρου Ευσταθιάδη στο εικαστικό ένθετο Camera Obscura και φυσικά οι βιβλιοκριτικές και οι παρουσιάσεις νέων βιβλίων. Κρατώ την μετάφραση της αγαπημένης φίλης που ζει στη Σαγκάη κι ένα από τα ιδρυτικά μέλη της «Ποίησης Γυνής» της Ράνιας Καταβούτα για πρώτη φορά στα ελληνικά του Λου Σιουν όπως και την ποιητική απόδοση στα ελληνικά από τον Χρίστο Γ. Παπαδόπουλο των ποιημάτων του Μοχάμπατ Αμπας από την συλλογή του «Η φωνή του Πρόσφυγα».
30 χρόνια Εντευκτήριο, κι όμως είναι σαν να είναι η πρώτη του μέρα, με αληθινό κέφι για την λογοτεχνία και τολμηρές επιλογές για όλους τους τύπους αναγνωστών.