in ,

Θ. Καμπαγιάννης: Ψίχουλα θα δώσει η Αττική Οδός με την πρόταση Μητσοτάκη – Έχουν βγάλει 3 δισ. κέρδη

Με ανάρτησή του ο δικηγόρος Θανάσης Καμπαγιάννης καυτηριάζει την πρόταση Μητσοτάκη για αποζημιώσεις 2.000 ανά εγκλωβισμένο όχημα στην Αττική Οδό, επισημαίνοντας ότι πρακτικά εξασφαλίζει πολύ χαμηλό κόστος στην διαχειρίστρια εταιρεία που εκμεταλλεύεται την κεντρική αρτηρία επί 15 χρόνια.

«Αν είχα βγάλει 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε 15 χρόνια και είχα υποχρέωση να κρατάω έναν δρόμο 70 χιλιομέτρων ανοιχτό, μετά από τέτοιο φιάσκο κι εγώ θα συμφωνούσα να δώσω 7 εκατομμύρια και να κλείσει η υπόθεση…

Με δεδομένο ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι σήμερα το πρωί εξακολουθούσαν να είναι εγκλωβισμένα 1200 οχήματα στην Αττική Οδό, “το ένα τρίτο”, όπως είπε, μπορεί κανεις να υπολογίσει την τάξη μεγέθους της αποζημίωσης που θα κληθεί να πληρώσει η εταιρεία: 3600 * 2000 ευρώ (με εντολή Μητσοτάκη!) = 7 εκατομμύρια ευρώ περίπου.

Τα κέρδη της Αττικης Οδού (ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (65,75%), όμιλος ΑΒΑΞ Α.Ε. (34,21%) και γαλλική EGIS PROJECTS (0,04%)):

“Αθροιστικά, σε αυτή τη δεκαπενταετή περίοδο, τα έσοδα από τα διόδια της Αττικής Οδού ανήλθαν στα 2,93 δισ. ευρώ, δηλαδή κατά μέσο όρο 195 εκατ. ευρώ τον χρόνο… Όμως, τα κέρδη που καταγράφονται στους ισολογισμούς της Αττικής Οδού δεν δίνουν παρά μόνο ένα μέρος της συνολικής εικόνας του οφέλους που έχουν αποκομίσει οι μέτοχοί της, από μια αρχική επένδυση ύψους 1,25 δισ. ευρώ, την οποία κάλυψαν κατά 15% με ίδια κεφάλαια, ενώ το υπόλοιπο χρηματοδοτήθηκε με δανεισμό και κρατική συμμετοχή”.

Η έννοια της λογοδοσίας επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη…», καταλήγει η ανάρτηση.

Leave a Reply

One Ping

  1. Pingback:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Πρεμιέρα της ταινίας «Χρυσή Αυγή. Υπόθεση όλων μας. Ποια αντίσταση;» στην Αθήνα

Η εξέλιξη της επιδημίας COVID-19 στα πανεπιστήμια και ο αυξημένος συγχρωτισμός ως βασικός προσδιοριστής του κινδύνου μόλυνσης