in

ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Διαρκώς προκλητικός ο ΟΑΣΘ

ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης: Διαρκώς προκλητικός ο ΟΑΣΘ

Για “παγκόσμια πρωτοτυπία” κάνει λόγο σε ανακοίνωση του ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης σε ότι αφορά τον ΟΑΣΘ, το μονοπώλιο στον τομέα του και τα εξασφαλισμένα κέρδη από την αρχή κάθε έτους μέσα από μια ληστρική, για το δημόσιο, σύμβαση. “Την ίδια ώρα υπάρχει αδιαφάνεια σε ότι αφορά τα οικονομικά στοιχεία και απουσία οποιουδήποτε ελέγχου από το ελληνικό δημόσιο. Κατά συνέπεια, περισσεύει το θράσος της διοίκησης του ΟΑΣΘ, η οποία εκβιάζει τους πολίτες της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, υποστηρίζοντας ότι σε περίπτωση που δεν καταβληθούν οι σκανδαλώδεις κρατικές επιχορηγήσεις θα διακόψει την μετακίνηση του επιβατικού κοινού,” αναφέρει η ανακοίνωση.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Θεσσαλονίκης υποστηρίζει πως η ευθύνη για τη συνεχιζόμενη αυτή κατάσταση, ανήκει στις μέχρι τώρα κυβερνήσεις της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ, που συντηρούν το απαράδεκτο καθεστώς ομηρίας των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, καθώς και το σύνολο των φορολογουμένων πολιτών ενώ σημειώνει πως αποτελεί πρόκληση το γεγονός ότι την ώρα που οι μέτοχοι του ΟΑΣΘ εισέπραξαν, μεσούσης της κρίσης, πάνω από 80.000.000 εκατομμύρια ευρώ και τα ετήσια μερίσματα των μετόχων αυξάνονται διαρκώς, η διοίκηση του Οργανισμού να αρνείται πεισματικά να δώσει στοιχεία για την οικονομική δραστηριότητα του ΟΑΣΘ.

“Παρά το γεγονός ότι οι συγκοινωνίες αποτελούν δημόσιο αγαθό και το δικαίωμα όλων στην απρόσκοπτη μετακίνηση είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο, το αίτημα για δωρεάν χρήση των λεωφορείων ΟΑΣΘ από τους ανέργους – ιδιαίτερα την περίοδο της κρίσης- αντιμετωπίστηκε με εξοντωτικά πρόστιμα από την πλευρά της διοίκησης του ΟΑΣΘ. Η οποία, μόνο μπροστά στη δημόσια κατακραυγή και την κινηματική δράση των πολιτών αναγκάστηκε να διαγράψει, μέρος των προστίμων με την επίδειξη εκ μέρους του επιβάτη της κάρτας ανεργίας. Την ίδια ώρα, ωστόσο, τα κρούσματα βίαιης συμπεριφοράς από μέρους των ελεγκτών απέναντι σε επιβάτες αυξάνονται,” αναφέρει η ανακοίνωση

“Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ανεχθεί τους εκβιασμούς του ΟΑΣΘ και θα αγωνισθεί για την δημιουργία ενός δημόσιου υπό κοινωνικό έλεγχο οργανισμού δημόσιων συγκοινωνιών που θα καλύπτει με επάρκεια τις ανάγκες φθηνής και ασφαλής μετακίνησης όλων των πολιτών,” καταλήγει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επαναφορά των μισθών στο επίπεδο του Ιουλίου 2012 ζητούν οι ένστολοι

Κατά της βίας δηλώνει ο Μπρέιβικ στην τρίτη επέτειο του μακελειού που προκάλεσε