Εικοσιτετράωρη απεργία σε όλα τα λιμάνια της χώρας έχει κηρύξει για σήμερα, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) ενάντια στην εκποίηση των δημόσιων υποδομών και την παραχώρηση των λιμανιών σε ιδιώτες.
Παράλληλα σήμερα η Διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, παρουσιάζει στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής την πρόσκληση ενδιαφέροντος για την παραχώρηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών (67%) του ΟΛΠ σε ιδιώτες.
Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν το πρωί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Κλαυθμώνος και στη συνέχεια πορεία προς τη Βουλή.
Η ΟΜΥΛΕ σε ανακοίνωσή της τονίζει πως συνεχίζει τις δυναμικές κινητοποιήσεις, σημειώνοντας παράλληλα πως «Η Κυβέρνηση συνεχίζει, παρά την μεγάλη αντίδραση των συνδικάτων, των κοινωνικών φορέων, της Τοπικής και Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, την προσπάθεια εκποίησης των ΟΛΠ, ΟΛΘ και των άλλων Λιμανιών. Χρησιμοποιεί το ΤΑΙΠΕΔ για να αποσιωπήσει τις πολιτικές ευθύνες που επωμίζεται από το έγκλημα που επιχειρεί σε βάρος της εθνικής οικονομίας, της αναπτυξιακής προοπτικής και του κοινωνικού ρόλου που επιτελούν τα Λιμάνια».
«Με διαδικασίες μεθόδευσης, πρώτα με τον λεγόμενο «φιλικό διακανονισμό» καταργούν το «εγγυημένο τίμημα» που προβλέπεται από την παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ στην COSCO και τώρα παραχωρούν το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο του ΟΛΠ. Επιχειρούν με πραξικοπηματικές διαδικασίες να νομιμοποιήσουν το ξεπούλημα από την Βουλή. Καταθέτουν κείμενα προκήρυξης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, τα οποία αποσύρουν και στην συνέχεια τα επαναφέρουν. Μεθοδεύουν δήθεν απόφαση της Βουλής και την βαπτίζουν ενημέρωση», τονίζει επιπλέον.
«Διοχετεύουν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ διάφορες προτάσεις στα ΜΜΕ για να αποπροσανατολίσουν από την ουσία της υπόθεσης που είναι ότι ξεπουλάνε τον ΟΛΠ και εν συνεχεία τον ΟΛΘ και τα άλλα Λιμάνια», προσθέτει.
Να σημειωθεί πως σήμερα στις 11:00 ο υπουργός Ναυτιλίας Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης αναμένεται να έχει συνάντηση με μέλη της διοίκησης της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ). Στο επίκεντρο της συνάντησης θα βρεθούν το θέμα με τον Οίκο Ναύτου, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας στην ακτοπλοϊα και το ζήτημα της ανεργίας των ναυτικών.
