in

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Οι νέες ταινίες της εβδομάδας

Ο κριτικός κινηματογράφου Στράτος Κερσανίδης γράφει κάθε εβδομάδα για το alterthess τις νέες ταινίες που κάνουν  πρεμιέρα στις κινηματογραφίκές αίθουσες.

Αυτή την εβδομάδα προβάλλονται στην Αθήνα οι παρακάτω ταινίες

Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ

Σκηνοθεσία: Γιώργου Τσεμπερόπουλου
Πρωταγωνιστούν: Mανώλη Μαυροματάκη, Μαρία Ζορμπά, Γιώργο Γάλλο, Αντώνη Καρυστινό, Θανάση Παπαγεωργίου, Αριάδνη Καβαλιέρου

 

Ο Κώστας Στασινός, είναι ένας 48χρονος γεωπόνος, ο οποίος από τα φοιτητικά του χρόνια παρέμεινε ένας προοδευτικός ιδεολόγος. Ζει με τη γυναίκα του, Ράνια και τα δυο του παιδιά, τον 17χρονο Ανδρέα και τη 14χρονη Λουίζα. Όμως ένα περιστατικό θα αλλάξει τη ζωή τους και τις μεταξύ τους σχέσεις. Μια νύχτα εισβάλλουν ληστές στο σπίτι τους, δένουν και φιμώνουν τους άνδρες της οικογένειας, τους ληστεύουν και ένας από αυτούς βιάζει τη Λουίζα. Καταγγέλλουν το περιστατικό στην αστυνομία αλλά αποκρύπτουν το βιασμό για να μη δημιουργήσουν ψυχολογικά προβλήματα στη Λουίζα. Όμως ένας γείτονας επισκέπτεται μια μέρα τον Κώστα και τον παροτρύνει να πάρει το νόμο στα χέρια του. Είναι ένας πρώην στρατιωτικός, ο οποίος είχε πέσει κι αυτός θύμα ληστείας. Πιστεύει στην αυτοδικία, μισεί τους ξένους και το μότο του είναι “για έναν καθαρό κόσμο”. Ο Κώστας παίρνει εκδίκηση αλλά στη συνέχεια αναγκάζεται να φύγει με την οικογένειά του στο χωριό, επειδή το είδε η γυναίκα του θύματός του.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος στην ταινία του “Ο εχθρός μου” αφηγείται μια άγρια ιστορία εκδίκησης και αυτοδικίας. Με ένα στέρεα δομημένο σενάριο του Γιάννη Τσίρου, μέσα στο οποίο εντάσσονται οι εξίσου  γερά δομημένοι χαρακτήρες, ο Τσεμπερόπουλος σκηνοθετεί δυναμικά και με νεύρο. Κινηματογραφεί τις “εκτός των τειχών” γειτονιές της Αθήνας και τους ανθρώπους που ζουν εκεί. Η καθημερινή πραγματικότητα της πρωτεύουσας παρουσιάζεται στεγνή κι απόλυτη, όπως ακριβής είναι, εντελώς ρεαλιστικά. Και κοντά σε αυτό βλέπουμε και τις συμπεριφορές των ανθρώπων που μένουν δίπλα μας και συνήθως αγνοούμε ακόμη και την ύπαρξή τους.

Ο σκηνοθέτης “βλέπει” την πόλη και τους ανθρώπους, βλέπει τα προβλήματα αλλά κάνει κι ακόμη και ένα βήμα. Κοιτάζει “μέσα από την κλειδαρότρυπα”, πίσω από τις κλειστές πόρτες, όχι ηδονοβλεπτικά, αλλά προσπαθώντας να προσεγγίσει τους ανθρώπους και το πως έχει επηρεαστεί η ζωή τους μετά από ένα τραγικό γεγονός. Οι οικογενειακές σχέσεις, μετά το βιασμό αλλά και μετά την πράξη αυτοδικίας, μοιάζουν να ισορροπούν σε τεντωμένο σχοινί. Ο σκηνοθέτης λέει την ιστορία του αλλά εξετάζει και τις ανθρώπινες αντιδράσεις, την ψυχολογική κατάσταση των ηρώων του. Το ίδιο κάνει και στο φινάλε, όταν ο Στασινός συναντιέται πρόσωπο με πρόσωπο με τη γυναίκα του θύματός του και στις εκφράσεις της διακρίνουμε την εσωτερική της πάλη.

Μια άγρια ιστορία στη σύγχρονη Αθήνα. Μια ιστορία από εκείνες που συμβαίνουν και απασχολούν τα ΜΜΕ μόνον ως αποτέλεσμα αλλά ποτέ ως αιτία. Και ακόμη περισσότερο,  αγνοούν τις προσωπικές ανθρώπινες τραγωδίες που κρύβουν.

Εξαιρετικός, εκφράζοντας όλες τις εσωτερικές μεταπτώσεις του χαρακτήρα που ερμηνεύει, είναι ο Μανώλης Μαυροματάκης. 

Ιδού μια ελληνική ταινία η οποία τολμά να αναμετρηθεί με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Χωρίς εμμονές, συναισθηματισμούς και αγκυλώσεις, αλλά με ειλικρίνεια και καθαρή ματιά.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος δεν είναι χτεσινός στον ελληνικό κινηματογράφο. Με τον “Εχθρό μου” προσφέρει μια από τις πιο σημαντικές ελληνικές ταινίες των τελευταίων χρόνων, οπωσδήποτε -κατά την ταπεινή μου άποψη- την καλύτερη ελληνική ταινία της σεζόν.

Τολμηρός, διεισδυτικός, συνεπής “Ο εχθρός μου”, όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από ξένες ταινίες με παρόμοια θέματα., αλλά ίσως να είναι και πολύ καλύτερή τους.

 

 

Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΝΤΕΛ

LA VIE D’ ADELE

Σκηνοθεσία: Αμπντελατίφ Κεσίς

Πρωταγωνιστούν: Αντέλ Εξαρχόπουλος, Λέα Σεϊντού

Διάρκεια 117′

 

Η 17χρονη Αντέλ, μαθήτρια λυκείου, ονειρεύεται να γίνει δασκάλα. Εξερευνώντας τα πρώτα της ερωτικά σκιρτήματα και αφού η σχέση με ένα συμμαθητή της δεν την ινακοποιεί, γνωρίζεται με Εμά, φοιτήτρια στη σχολή Καλών Τεχνών. Ανάμεσά τους δημιουργείται μια παθιασμένη ερωτική σχέση, μια σχέση αγάπης και αφοσίωσης που καταλήγει στη συμβίωση.

«Η ζωή της Αντέλ» (La vie d’ Adele) του Αμπντελατίφ Κεσίς είναι μια ταινία η οποία δεν προσφέρεται για περιορισμένων οριζόντων συντηρητικούς θεατές. Είναι μια ταινία τολμηρή αλλά γεμάτη αλήθεια και τρυφερότητα. Ο σκηνοθέτης επιμένει στα κοντινά πλάνα με κάμερα στο χέρι. Οι διάλογοι είναι εξαιρετικοί και τα συναισθήματα κατακλύζουν το θεατή. Η κινηματογράφηση των τολμηρών ερωτικών σκηνών αγγίζουν τα όρια της τελειότητας συνθέτοντας ένα μοναδικής ομορφιάς έργο τέχνης. Κι αυτό που είναι εντυπωσιακό πως μοιάζουν –και είναι- απόλυτα φυσικές. Οι δύο πρωταγωνίστριες, η Αντέλ Εξαρχόπουλος (Αντέλ) και η Λεά Σεϊντού (Εμά) είναι χάρμα ειδέσθαι, όχι μόνον εμφανισιακά αλλά κυρίως ερμηνευτικά. Μια μεγάλη ταινία που αγγίζει τα όρια του αριστουργήματος.

 

Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΟΥΝΑ

LA VENUS A LA FOURRURE

Σκηνοθέτης: Ρομάν Πολάνσκι

Πρωταγωνιστούν: Εμμανουέλ Σενιέ, Ματιέ Αμαλρικ

 

Ο Λεοπόλντ φον Ζάχερ-Μαζόχ, συνέδεσε το όνομά του με αυτό που λέμε «μαζοχισμός». Το βιβλίο που έγραψε το 1870, «Η Αφροδίτη με τη γούνα» (La Venus a la fourrure) ενέπνευσε τον μεγάλο Ρομάν Πολάνσκι να γυρίσει μια ταινία με τον ίδιο τίτλο, βασισμένη στο θεατρικό έργο του Ντέιβιντ Άιβς.

Ένας θεατρικός σκηνοθέτης στο Παρίσι, ο Τομάς, ανεβάζει ένα θεατρικό έργο-διασκευή του βιβλίου του Μαζόχ. Μια φιλόδοξη ηθοποιός, η Βάντα, έρχεται για οντισιόν καθυστερημένη, αλλά η επιμονή της αναγκάζει τον Τομάς να την δει. Και τότε ανακαλύπτει μια ιδανική πρωταγωνίστρια για το έργο του. Ενώ αρχικά η κοπέλα μοιάζει εντελώς ατάλαντη κλαι ακαλλιέργητη, στη συνέχεια διαπιστώνουμε πως όχι μόνο γνωρίζει πολύ καλά το έργο αλλά έχει και άποψη για το ανέβασμα του. Αυτό που ακολουθεί είναι μια σκληρή «μάχη» ανάμεσά τους. Η αιώνια πάλη των δύο φύλων εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας. Ο Τομάς αρχικά έχει τον έλεγχο αλλά αργά και σταθερά η Βάντα καταφέρνει να τον γοητεύσει και να τον κάνει υποχείριό της.

Μια μεγάλη ταινία που δείχνει πως ο Πολάνσκι όσο περνούν τα χρόνια γίνεται όλο και καλύτερος. Ο μάγος των κλειστών χώρων, καταφέρνει να μετατρέψει ένα θεστρικό έργο σε ατόφιο κινηματογράφο. Όπως και στην προηγούμενη ταινία του «Ο θεός της σφαγής» (2011) αλλά και στο «Θάνατος κι η κόρη» (1994) αλλά και παλιότερα με το «Μαχαίρι στο νερό» (1962), ο ευφυής σκηνοθέτης δε φοβάται να αναμετρηθεί με τα λίγα τετραγωνικά. Θαρρείς και καταφέρνει να μεταμορφώσει το χώρο, να τον απλώσει, να τον μετατρέψει σε ένα τεράστιο γήπεδο. Με την κάμερα να κυνηγά τους πρωταγωνιστές από κάθε δυνατή γωνία λήψης, με τα κεντραρίσματα στα πρόσωπα και τις κινήσεις, με ερμηνείες που σπάνε κόκαλα αλλά και με διαλόγους κοφτερούς σα λεπίδα, ο Πολάνσκι δημιουργεί ένα ψυχολογικό θρίλερ με θύτες και θύματα.

Μια ταινία που σφύζει από ερωτισμό, με τη σεξουαλική διαστροφή να υπονοείται αλλά ποτέ να μην κάνει την εμφάνισή της, ο σκηνοθέτης αναμιγνύει με μαστοριά την πραγματικότητα με το θέατρο, τη ζωή με τη φαντασίωση, σε μια ταινία απόλυτης σινεφιλίας και θεατροφιλίας, σε ένα καλλιτεχνικό δημιούργημα υψηλότατου επιπέδου. Αριστούργημα!

 

 

ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΤΗΣ

LE MALE ET HA’ HALAL (αγγλ. FILL THE VOID)

Σκηνοθεσία:  Ράμα Μπέρσταϊν.

Πρωταγωνιστούν:  Χαντάς Ααρών, Γιφτάκ Κλάιν, Ιρίτ Σελέγκ,  Χάιμ Σαρίρ, Ράτζα Ισραέλι, Χίλα Μοράν, Μελέχ Τα.

 

Η 18χρονη Σίρα, μέλος μιας χασιδικής οικογένειας στο Τελ Αβίβ, ετοιμάζεται να παντρευτεί έναν άνδρα που δε γνωρίζει. ¨όμως ενώ γίνονται οι ετοιμασίες του γάμου, η 28χρονη αδελφή της Εσθέρ πεθαίνει. Σύμφωνα με την παράδοση, ο χήρος σύζυγος της αδελφής της, ο Γιοχάι πρέπει να παντρευτεί τη μικρότερη αδελφή της, δηλαδή τη Σίρα.

Η σκηνοθέτιδα Ράμα Μπέρτστάιν αποτυπώνει με έναν αποστασιοποιημένο, σχεδόν ντοκιμαντερίστικο τρόπο, τη ζωή και τα έθιμα της ορθόδοξης (και φανατικής) εβραϊκής κοινωνίας. Μια ταινία που μας φέρνει κοντά σε μια διαφορετική κουλτούρα με τη σκηνοθετική ματιά της Μπερστάιν, η οποία αποφεύγει να πάρει θέση, απλά ο τρόπος που καταγράφει μια πραγματικότητα είναι συγκλονιστικός μέσα στην απλότητά του.

 

Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ

THE EMPEROR

Σκηνοθεσία: Πίτερ Γουέμπερ

Πρωταγωνιστούν: Τόμι Λι Τζόουνς, Μάθιου Φοξ, Καόρι Μομόι, Ερίκο Χατσούνε, Τοσιγιούκι Νισίντα

 

Μετά τη ρίψη των ατομικών βομβών στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι η Ιαπωμία συνθηκολόγησε. Ο αμερικανός στρατηγός Μακ Άρθουρ, αναθέτει στον ομόλογό του Μπόνερ Φέλερς, να εξερευνήσει εάν ο αυτοκράτορας Χιροχίτλο –ιδιαίτερα αγαπητός στον ιαπωνικό λαό- πρέπει να δικαστεί για εγκλήματα πολέμου. Ενώ ερευνά την υπόθεση, αναζητά μια κοπέλα, την οποία γνώρισε ως σπουδάστρια στις ΗΠΑ και για χάρη της είχε επισκεφθεί την Ιαπωνία πριν τον πόλεμο.

Η ταινία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, έχει μια πλοκή αλλά πέραν κάποιων ενδιαφερόντων σκηνών κινείται στα όρια μιας απλά, ευχάριστης παρακολούθησης.

 

ΕΓΩ ΚΙ ΕΣΥ

IO E TE

Σκηνοθεσία: Μπερνάρντο Μπερτολούτσι

Πρωταγωνιστούν: Τέα Φάλκο, Τζάκοπο Όλμο Αντινόρι, Σόνια Μπεργκαμάσκο, Βερόνικα Λαζάρ, Τομάζο Ράνιο, Πίπο Ντελμπόνο, Ροντόλφο Κορσάτο

 

Ο εσωστρεφής 14χρονο; Λορέντζο, προσποιούμενος ότι θα πάει εκδρομή κρύθβεταιο στο υπόγειο του σπιτιού του. Όταν η ετεροθαλής αδελφή του Ολίοβια, τον ανακαλύπτει και αποφασίζει να μείνει μαζί του, όλα αλλάζουν και τα δυο παιδιά μέσα από συγκρούσεις θα κάνουν ένα βήμα προς την ωρίμανση.

Ο 73χρονοςε και καθηλωμένος εδώ και χρόνια σε αναπηρικό καροτσάκι Μπερνάντο Μπερτολούτσι,. Δε φαίνεται να έχει χάσει τη φρεσκάδα και τη νεανική του ματιά. Με ήρωες που αναβλύζουν νιότη και ζωντάνια και με μια σκηνοθεσία ανάλαφρη και διεισδυτική, ο μεγάλος ιταλός σκηνοθέτης μεταφέρει με επιτυχία στον κινηματογράφο το ομ΄’οτιτλο βιβλίο του Νικολό Αμανίτι. 

 

Σ’ΑΓΑΠΩ

HOW I LIVE NOW

Σκηνοθεσία: Κέβιν Μακντόναλντ

Πρωταγωνιστούν: Σίρσα Ρόναν, Τομ Χόλαντ, Τζορτζ ΜακΚέι, Χάρλι Μπερντ, Άννα Τσάνσελορ

 

H Ντέιζι είναι δεκαπέντε ετών, ζει στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον πατέρα της ο οποίος αποφασίζει, παρά τη θέλησή της, να τη στείλει να μείνει με τα ξαδέρφια στη βρετανική εξοχή παρά τη θέλησή της.

Εκεί γνωρίζει τον Εντ και μεταξύ του αναπτύσσεται ένα ειδύλλιο. Όμως τότε ξεσπά 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος και χωρίζουν χωρίς να το θέλουν. Η Ντέιζι πρέπει τώρα να αγωνιστεί για αυτούς που αγαπά και για την επιβίωσή της.

Μια ταινία ενδιαφέρουσα μέσα σε ένα καταθλιπτικό φόντο. Αισιόδοξη και λυρική παρά τη σκληρότητά της.

 

FREE BIRDS

Σκηνοθεσία: Τζίμ Χέιγουορντ

Με τις φωνές: Όουεν Γουίλσον, Γούντι Χάρελσον, Έιμι Πόουλερ, Τζορτζ τακέι

 

Ο Τζέικ και ο Ρέιτζι είναι δυο γαλοπούλες που κινδυνεύουν να καταλήξουν στο τραπέζι για την Ημέρα των Ευχαριστιών. Κλέβοντας μια μηχανή του χρόνου ταξιδεύουν στο 17ο αιώνα για να ανακαλύψουν το πότε ξεκίνησε αυτήν η «βάρβαρη» παράδοση, να αλλάξουν την Ιστορία και να σωθούν. Κινούμενα σχέδια. 

 

ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ

BATTLE OF THE YEA

Σκηνοθεσία: Μπένσον Λι

Παίζουν: Τζος Χόλογουεϊ, Λαζ Αλόνσο, Τζος Πεκ, Κέιτι Λότζ, Κρίς Μπράουν

Παγκόσμιο πρωτάθλημα μπρέικντάνσινγκ. Ένας πρώην προπονητής μπάσκετ ανμαλαμβάνει να προπονήσει την ομάδα τυων ΗΠΑ για να κερδίσει μετά από πολ΄΄α χρό ναι τον τίτλο. Ταινία κάτω του μετρίου.

 

Ο ΑΔΑΜΑΣΤΟΣ:ΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΦΟΙΝΙΚΑ

Σκηνοθεσία: Θάνος Κερμίτσης

Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Ρουμπούλιας, Θάνος Κερμίτσης, Μελέτης Γεωργιάδης,. Κωνσταντίνα Γεωργαντά, Άρης Καπλανίδης, Γεωργία Γιαννακούδη

 

Περιπέτεια φαντασία με φόντο τη χώρα του Έλεμπρος όπου κυβερνά η Αυτοκρατορία του Δρακοφοίνικα. Αφόρρητος ερασιτεχνισμός σε μια ταινία που δεν έχει λόγο ύπαρξης. Λυπάμαι που το γράφω.

 

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ

ΒΑΚΟΥΡΑ (2310 233665): αίθουσα 1: Εγώ κι εσύ (19:00 – 20.45 – 22.30), αίθουσα 2: Το τέλειο χτύπημα (18.30 – 20.45), Νέα και όμορφη (22.30)

ΚΟΛΟΣΣΑΙΟΝ (2310 834996): Βρέχει κεφτέδες 2 (μεταγλωττισμένη/ Παρασκευή, Σάββατο και Δευτέρα: 16:15), Free Birds (μεταγλωττισμένη: 17.45), Νυχτερινό τρένο για τη Λισαβόνα (19.15), Όλα χάθηκαν (21.00), Δον Ζουάν (22.30)

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΝ (2310 261727): Miss Violance (19.00 – 21.00 – 23.00)

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ – ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (2310 508398): Αίθουσα «Τάκης Κανελλόπουλος»: Κινηματογραφικό αφιέρωμα της Διεθνούς Αμνηστίας        

ΟΛΥΜΠΙΟΝ (2310 378404): αίθουσα «Ολύμπιον»: Η ζωή της Αντέλ (18.00 – 21.15), αίθουσα «Παύλος Ζάννας»: Η Αφροδίτη με τη γούνα (19.00 – 21.00 – 23.00)

ΦΑΡΓΚΑΝΗ (2310 960063): Απαγορευμένο ποδήλατο (19.00), Στο κενό της (20.45 – 22.30/ Δευτέρα: καμία προβολή) 

 

ΠΟΛΥΣΙΝΕΜΑ

 

ODEON ΠΛΑΤΕΙΑ (2310 290290/ Κρατήσεις: 801 11 60000/ on-line: www.i-ticket.gr): Αίθουσα 1: Gravity (σε 3D: 18.00 – 20.00 – 22.00/ Σάββατο και Κυριακή: 16.00 – 18.00 – 20.00 – 22.00), Αίθουσα 2: Εγώ ο απαισιότατος 2 (μεταγλωττισμένη: 18.30/ Σάββατο και Κυριακή: 16.20 – 18.30), Σχέδιο απόδρασης (20.30 – 23.00), Αίθουσα 3: Free Birds (σε 3D/ μεταγλωττισμένη: 18.10/ Σάββατο και Κυριακή: 16.10 – 18.10), Στη μάχη του χορού (σε 3D: 20.10), Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 2 (22.30), Αίθουσα 4: Free Birds (μεταγλωττισμένη: 19.10/ Σάββατο και Κυριακή: 17.10 – 19.10), Captain Phillips (21.30), Αίθουσα 5: Εγώ ο απαισιότατος 2 (σε 3D/ μεταγλωττισμένη/ Σάββατο και Κυριακή: 16.30), Ο εχθρός μου (18.40 – 21.00 – 23.20), Αίθουσα 6: Βρέχει κεφτέδες 2 (μεταγλωττισμένη: 19.40/ Σάββατο και Κυριακή: 17.30 – 19.40), Prisoners (22.20), Αίθουσα 7: Gravity (19.10 – 21.10 – 23.10/ Σάββατο και Κυριακή: 17.00 – 19.10 – 21.10 – 23.10), Αίθουσα 8: Σ’ αγαπώ (18.30 – 20.50 – 23.00)

 

STER ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (801 801 7837/ από κινητό: 210 237 1000): Αίθουσα 1: Free Birds (μεταγλωττισμένη/ Σάββατο: 14.50 – 16.50/ Κυριακή: 12.50 – 14.50 – 16.50), Στη μάχη του χορού (σε 3D: 18.50), Gravity (σε 3D: 21.00 – 23.00), Αίθουσα 2: Εγώ ο απαισιότατος 2 (μεταγλωττισμένη: 17.10 – 19.10/ Σάββατο και Κυριακή: 12.30 – 15.10 – 17.10 – 19.10), Captain Phillips (21.10/ Παρασκευή και Σάββατο: 21.10 – 00.10), Αίθουσα 3: Gravity (17.20 – 19.20/ Σάββατο και Κυριακή: 13.20 – 15.20 – 17.20 – 19.20), Riddick (21.20 – 23.50), Αίθουσα 4: Αεροπλάνα (μεταγλωττισμένη: 18.20/ Σάββατο και Κυριακή: 12.20 – 14.20 – 16.20 – 18.20), Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 2 (20.30 – 22.45), Αίθουσα 5: Prisoners (19.10 – 22.10/ Σάββατο και Κυριακή: 13.10 – 16.10 – 19.10 – 22.10), Αίθουσα 6: Βρέχει κεφτέδες 2 (μεταγλωττισμένη: 18.40 – 20.40/ Σάββατο και Κυριακή: 12.40 – 14.40 – 16.40 – 18.40 – 20.40), Αίθουσα 7: Βρέχει κεφτέδες 2 (μεταγλωττισμένη: 17.40 – 19.40/ Σάββατο και Κυριακή: 13.40 – 15.40 – 17.40 – 19.40), Σχέδιο απόδρασης (21.45/ Παρασκευή και Σάββατο: 21.45 – 00.20), Αίθουσα 8: Στρουμφάκια 2 (μεταγλωττισμένη: 18.00/ Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 14.00 – 16.00 – 18.00), Όλα χάθηκαν (20.10 – 22.20), Αίθουσα 9: Σ’ αγαπώ (18.10 – 20.20 – 22.30/ Σάββατο και Κυριακή: 13.50 – 16.00 – 18.10 – 20.20 – 22.30), Αίθουσα 10: Free Birds (μεταγλωττισμένη: 17.30 – 19.30/ Σάββατο και Κυριακή: 13.30 – 15.30 – 17.30 – 19.30), Gravity (21.30 – 23.30), Αίθουσα 11: Free Birds (σε 3D/ μεταγλωττισμένη: 17.00/ Σάββατο και Κυριακή: 13.00 – 15.00 – 17.00), Η ζωή της Αντέλ (18.45), Gravity (σε 3D: 22.00 – 00.00)

 

VILLAGE COSMOS (2310 499999): Αίθουσα 1: Στρουμφάκια 2 (μεταγλωττισμένη: 17.10/ Σάββατο και Κυριακή: 12.50 – 15.00 – 17.10), Ο εχθρός μου (19.20 – 21.30 – 23.40), Αίθουσα 2: Αεροπλάνα (μεταγλωττισμένη: 17.10/ Σάββατο: 13.10 – 15.10 – 17.10/ Κυριακή: 11.10 – 13.10 – 15.10 – 17.10), Σ’ αγαπώ (19.10 – 21.10 – 23.10), Αίθουσα 3: Βρέχει κεφτέδες 2 (μεταγλωττισμένη: 17.00/ Σάββατο: 13.00 – 15.00 – 17.00/ Κυριακή: 11.00 – 13.00 – 15.00 – 17.00), Gravity (19.00 – 21.00 – 23.00), Αίθουσα 4: Εγώ ο απαισιότατος 2 (μεταγλωττισμένη: 16.30/ Σάββατο: 12.30 – 14.30 – 16.30/ Κυριακή: 14.30/ Τρίτη: 16.00/ σε 3D/ Κυριακή: 16.30), Gravity (σε 3D: 18.30 – 20.30 – 22.30 – 00.30/ Τρίτη: 18.00 – 22.30 – 00.30), Αίθουσα 5: Free Birds (μεταγλωττισμένη/ Σάββατο: 13.00 – 14.50/ Κυριακή: 11.00 – 13.00 – 14.50), Στη μάχη του χορού (σε 3D: 17.30 – 19.45/ Τρίτη: 17.30), Ο αυτοκράτορας (22.00/ Τρίτη: 22.30), Παγιδευμένη ψυχή: Κεφάλαιο 2 (00.10/ Τρίτη: 00.40), Gravity (σε 3D/ Τρίτη: 20.30), Αίθουσα 6: Free Birds (μεταγλωττισμένη: 16.10 – 18.00/ Σάββατο και Κυριακή: 12.30 – 14.20 – 16.10 – 18.00), Gravity (19.50 – 21.50 – 23.50), Αίθουσα 7: Εγώ ο απαισιότατος 2 (μεταγλωττισμένη: 18.00/ Σάββατο: 13.30 – 16.00 – 18.00/ Κυριακή: 11.30 – 13.30 – 16.00 – 18.00/ Τετάρτη: 16.00 – 18.00), Σχέδιο απόδρασης (20.00 – 22.20 – 00.40), Αίθουσα 8: Free Birds (μεταγλωττισμένη: 17.30 – 19.20/ Σάββατο και Κυριακή: 12.00 – 13.50 – 15.40 – 17.30 – 19.20), Captain Phillips (21.20 – 00.00), Αίθουσα 9 (Comfort): Σ’ αγαπώ (21.10 – 23.10/ Σάββατο και Κυριακή: 19.10 – 21.10 – 23.10), Αίθουσα 10 (Comfort): Gravity (19.00 – 21.00 – 23.00)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ο απόλυτος εξευτελισμός του Δ. Χαντζόπουλου και των ΝΕΩΝ Του Γιώργου Ανανδρανιστάκη

Στείλτε email και κερδίστε εισιτήρια για την παράσταση «Σκάσε και Φίλα με»