in

Λεωφορεία για τον φτωχό κόσμο

Το περασμένο καλοκαίρι στη Βραζιλία ο κόσμος ξεσηκώθηκε με αφορμή μια αύξηση στην τιμή στα εισιτήρια των λεωφορείων. Τα αίτια ήταν η φτώχεια, η ακρίβεια στα βασικά αγαθά και κατά συνέπεια η αύξηση της ανισότητας. Κόσμος βγήκε στους δρόμους και τα έκανε λαμπόγυαλο ενώ στην κυβέρνηση βρίσκεται ένας αριστερός (έστω κεντροαριστερός) συνασπισμός κομμάτων.

Αν έρθουμε στα δικά μας βλέπουμε ότι η περίπτωση του ΟΑΣΘ, της μοναδικής συγκοινωνίας που χει η πόλη της Θεσσαλονίκης, όχι μόνο είναι μεγάλη κοροϊδία ως κρατικοδίαιτο ιδιωτικό μονοπώλιο αλλά η φόρμουλα που ακολουθείται ιδιωτικοποιεί ένα δημόσιο αγαθό. Οι ελληνικές κυβερνήσεις έχουν την ευθύνη να στερούν από τους φτωχούς Θεσσαλονικείς το αγαθό της δημόσιας συγκοινωνίας. Για να πας από το Κορδελιό στο Κέντρο χρειάζεσαι δύο λεωφορεία άρα  0,90×2=1,80ευρώ πήγαινε-έλα την ημέρα, άρα περίπου 36ευρώ το μήνα κι ενώ μπορεί να πληρώνεσαι με κανα τετρακοσάρι από τον φιλεύσπλαχνο εργοδότη!

Τα λεφτά δεν πηγαίνουν στο κράτος, πηγαίνουν στους μετόχους. Με άλλα λόγια βάζουν το χέρι στην τσέπη σου και στα παίρνουν, σε ξεζουμίζουν. Άρα τι περιμένεις εσύ ο φτωχός από μια αριστερή, φιλολαϊκή κυβέρνηση; Να πει ότι αυτοί που δεν μπορούν να πληρώσουν (άνεργοι, φοιτητές, χαμηλά εισοδήματα) θα παίρνουν το λεωφορείο δωρεάν. Γιατί είναι υποχρέωση της πολιτείας να παρέχει συγκοινωνίες στον φτωχό κόσμο. Να βρει τρόπο και να το κάνει λοιπόν.

Ινστ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Κόμματα, κοινωνικές τάξεις και συμμαχίες

Ποδοσφαιρικός αγώνας σε ένδειξη αλληλεγγύης στο κίνημα ενάντια στο χρυσό