Αν αυτό που πιστεύεις έχει την δύναμη να απαντά, λυσιτελώς, στα αδιέξοδα που ορίζονται από την φυσική σου υπόσταση, τότε, είσαι ένα βήμα από το να αποδεχθείς πως αυτό φτάνει και για να γίνουν πράξεις όσα επιθυμείς. Αν πορεύεσαι με τέτοια πιστεύω τότε γίνονται και θαύματα. Τα θαύματα, ορίζουν και περιγράφουν έναν χώρο πέρα από το επιστητό, αδιάφορο μεν για τις σωματικές ιδιότητες και ικανότητες, που μπορούν όμως να πραγματοποιούνται ως προέκταση μιας βούλησης η οποία ξεμπερδεύει με τα αδιέξοδα, χρησιμοποιώντας το πασπαρτού της ανάθεσης σε θραύσματα ύλης, που διαθέτουν την ικανότητα να φέρουν αενάως ή το αμφίστομο σπαθί του Μιχαήλ ή το αιώνιο στίγμα του καταραμένου και της αμαρτίας.
Εκκινώντας από το δεύτερο, η αντιμετώπιση της αμαρτίας μπορεί να λάβει θεατρική διάσταση η οποία καθόλου δεν ακυρώνει τον εξαγνισμό από το μίασμα. Γι αυτό το 1772 καταδικάστηκε σε θάνατο δια αποκεφαλισμού ο Μαρκήσιος ντε Σαντ για το αμάρτημα του σοδομισμού αλλά επειδή είχε διαφύγει από την χώρα το πρόβλημα λύθηκε με τον απαγχονισμό ενός ομοιόματός του στην κεντρική πλατεία της Εξ αν Προβάνς. Ο Ρακίνας για να διασκεδάσει ιδεοληψίες της εποχής του έγραψε τους Διάδικους μια δικαστική υπόθεση καταδίκης μιας σκύλας για κλοπή. Κατά τον μεσαίωνα το Κακό μηχανευόταν διάφορα κόλπα όπως να μπαίνει σε γουρούνια, κάμπιες, χελιδόνια, κοκόρια ακόμη και μήλα. Οι κυδωνιές ήταν απρόσβλητες, το μεταφέρω μετά λόγου γνώσεως, καταναλώστε υπεύθυνα.
Το Κακό όσο και να γελάς με τις σκανταλιές του πρέπει να έχει τον κατάλληλο αντίπαλο, δεν παίζουν με αυτά τα ζητήματα. Ανέκαθεν οι άνθρωποι πίστευαν ότι το Καλό, εκπροσωπούνταν από τους Καλούς Ανθρώπους οι οποίοι, αν και υπάγονταν στους γενικούς νόμους της φυσικής, πιο απλά πέθαιναν, παρά ταύτα, τούτο το Καλό παρέμενε ακέραιο στα υπολλείματά τους μετά την δράση των σκουληκιών. Οπότε, μετά την απαραίτητη αγιοποίησή τους, τα λείψανά τους κρατούσαν στο ακέραιο τον θώρακα της Καλοσύνης τον οποίο ευχαρίστως δάνειζαν σε όποιον αναγνώριζε τις δυνατότητες τους και βρισκόταν σε ανάγκη. Έγιναν και κάτι απαράδεκτα βέβαια με εμπόριο λειψάνων για τους εύπιστους αλλά ισοφαρίστηκε σε επίπεδο εντυπώσεων, από την κλοπή λειψάνων από τους αγιογδύτες.
Έτσι, και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μιχελογιαννάκης, πιστεύει ότι τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας, αλλά και λείψανα άλλων Αγίων, διαθέτουν ιδιότητες ιατρικές και ως απόδειξη φέρνει τον εαυτό του, αφού έχει αντικρύσει ιδίοις όμμασιν την «θετική συμβολή των λειψάνων». Ίσως να την συνταγογραφεί κιόλας και, εφόσον κάτι τέτοιο είναι αποτελεσματικό, τότε θα γλυτώσουμε μια κι έξω από τις φαρμακευτικές δαπάνες, τα «τρωκτικά» των νοσοκομείων και τα δεινά του εθνικού συστήματος υγείας, το ποίο πλέον δεν θα χρειαζόμαστε. (Μ’ αυτό θα συμφωνούσε και ο Άδωνης, τον οποίο θα συνατήσουμε και παρακάτω). Ίσως γι αυτό, ίσως για να διαπιστώσει ή να επικυρώσει αυτές τις ιδιότητες και ο υπουργός υγείας, κ. Κουρουπλής, θα συνοδεύσει την περιφορά των λειψάνων της Αγίας σε κεντρικό νοσοκομείο των Αθηνών. Ο κ. Μιχελογιαννάκης υποστηρίζει μάλιστα ότι δεν πρέπει να προχωρήσει η καύση των νεκρών διότι αυτό θα δημιουργήσει προβλήματα κατά την Δευτέρα Παρουσία. Κάποιοι έσπευσαν να λοιδωρήσουν την άποψη αυτή, ωστόσο, ο βουλευτής δεν είναι μόνος του, του παραστέκονται από το παρελθόν ο Θωμάς Ακινάτης και ο Πέτρος ο Λομβαρδός. Όποιοι τολμούν και δύνανται ας τους αντιπαρατεθούν.
Αν μια αναλυτική τοποθέτηση σχετικά με το μέλλον και τις ιδιότητες των ανθρακικών ενώσεων δεν είναι δυνατό να πραγματευθεί αναλυτικά σε ένα άρθρο, σκεφτείτε τι συμβαίνει αν περάσουμε στον αόρατο κόσμο των ιδεών οι οποίες μπορούν να παραμένουν άφθαρτες στον αιώνα τον άπαντα, σαν το αταρίχευτο σκήνωμα του Βησσαρίωνα. Χθες το βράδυ, καμμιά διακοσαριά άτομα περιέφεραν τα λείψανα των ιδεών της κας Διαμαντοπούλου και του κου Αρβανιτόπουλου έξω από τη Βουλή, προκειμένου να εξορκίσουν τις ιδέες της νέας κυβέρνησης για την παιδεία. Στην μάζωξη συμμετείχαν με την φυσική τους παρουσία άνθρωποι που μέχρι πρότινος δεν περπατούσαν καν στα πεζοδρόμια, για να μην εξισωθούν με τους φτωχοδιάβολους που διαδηλώνουν πάνω σε αυτά. Ο Άδωνης, ακόμη και ο υιός Μητσοτάκης πήραν μέρος μαζί με καμμιά διακοσαριά -δεν τους έλεγες- γενναίους. Η περιφορά της λειψανοθήκης έγινε, προσώρας, επι ματαίω, διότι οι στρατιές των αριστερών δαιμόνων είχαν κυριεύσει το κοινοβούλιο και απέμειναν μερικοί μαχητές σε μεμονωμένους τηλεοπτικούς δέκτες, να σκίζουν τους ιερούς χιτώνες τους ότι ετούτοι οι δαίμονες έχουν κακό σκοπό, να κάμουν τα πειραματικά σχολεία «κολέγια των φτωχών». Ως γνωστόν, τα κολέγια είναι το Καλό που αναφέρω πιό πάνω και, οι φτωχοί, το Κακό που επίσης εξηγώ επαρκώς στις ανωτέρω παραγράφους. Αυτή είναι η ουσία της ιδεολογικής διαμάχης που συνεπήρε με θρησκευτική έξαψη τους μαχητές του Καλού. Πάει, χαθήκαμε, εξισώθηκαν οι φτωχοί με τους πλούσιους και θέλουν κολέγια. Σε λίγο θα γεννήσουν αυγά οι πετεινοί* και τρέχα να αντιμετωπίσεις τους τερατώδεις βασιλίσκους που θα εκκολαφθούν. Σαν να μην έφτανε αυτό, την ώρα που ο Πορτοσάλτε φωτογραφιζόταν κάτω από ένα πλάκατ συνλιτανευτή που έλεγε «Απόλυτη διαγραφή των αιώνιων φοιτητών», ή κάτι τέτοιο, ερχόταν η είδηση από τις ΗΠΑ, χώρα πρότυπο Καλού στην εκπαίδευση για τους λιτανευτές, που έλεγε ότι ένας γέρος 94 ετών από το Μόργκαντάουν πήρε πτυχίο Μηχανικής από το «West Virginia University» μετά από 76 χρόνια αφού είχε εγγραφεί το 1939, ο μπαγάσας. Τα κάνει κάτι τέτοια θαύματα ο εξαποδώ.
Δεν γνωρίζω αν μετά την χθεσινή αποτυχία της λιτανείας αυτής ο Άδωνης εισηγηθεί να περιφέρουμε τα λείψανα της Αγίας Βαρβάρας στο υπουργείο παιδείας και τι θα έλεγε περί αυτού ο κ. Βερέμης.
*Τα στοιχεία για την Δευτέρα Παρουσία, την δυνατότητα του διαόλου να μπαίνει σε μήλα και πετεινάρια αντλήθηκαν από την μελέτη του Darren Oldrige «Παράξενες ιστορίες του Μεσαίωνα» που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Αλεξάνδρεια».
* Ο δημοσιογράφος του ρ/σ “Στο Κόκκινο 93,4” Απόστολος Λυκεσάς αρθρογραφεί καθημερινά στο alterthess.gr. Ακούστε ζωντανά στο “Κόκκινο 93,4” την εκπομπή “Ορθά- Κοφτά” με τον Απόστολο Λυκεσά Δευτέρα- Παρασκευή 11:00-12:00. Επικοινωνία με τον Απόστολο Λυκεσά στο [email protected].
