in ,

Κινητοποίηση των εκπαιδευτικών την Παρασκευή με αίτημα την μονιμοποίηση των νεοδιόριστων

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της ΝΔ με προφορικές εντολές και δηλώσεις, έδωσε οδηγία στις διευθύνσεις να μην υπογράφουν ως οφείλουν τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020 θέτοντας ως προϋπόθεση την εφαρμογή της ατομικής τους αξιολόγησης. Ακόμη ζήτησε να ανακαλέσουν τις μονιμοποιήσεις όσες Διευθύνσεις τις έχουν πραγματοποιήσει.

Αυτό καταγγέλλουν οι ΕΛΜΕ και οι ΣΕΠΕ της Θεσσαλονίκης διοργανώνοντας κινητοποιήσεις την Παρασκευή στο ΥΜΑΘ στις 2μ.μ.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ε’ ΕΛΜΕ: «η στόχευση της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της ΝΔ είναι φανερότατη: χρησιμοποιούν την ανάγκη μονιμοποίησης των νεοδιόριστων για να αποδεχτεί η νέα βάρδια εκπαιδευτικών την αξιολόγηση στο σύνολό της  (ατομική και αξιολόγηση της σχολικής μονάδας) και να εκβιάσουν το εκπαιδευτικό κίνημα που την αντιπαλεύει».

«Οι νεοδιόριστοι του 2020, 2021 και 2022 είναι μόνιμες και μόνιμοι! Δε θα επιτρέψουμε να γίνουν οι νέοι/ες συναδέλφισσες/οι όμηροι ενός ωμού εκβιασμού που στόχο έχει να περάσει η ατομική αξιολόγηση. Όλοι αυτοί οι συνάδελφοι έχουν δουλέψει ως συμβασιούχοι με μειωμένα δικαιώματα σε κάθε άκρη της Ελλάδας. Υποχρεώθηκαν ως αναπληρωτές με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου να συγκεντρώνουν αενάως πρόσθετα πτυχία και μόρια που ποτέ δεν είναι επαρκή, που έχουν δει, όπως και όλοι οι εκπαιδευτικοί και εργαζόμενοι, το συνολικό εισόδημα να  μειώνεται δραματικά και τον μισθό να μην φτάνει για να βγει ο μήνας, που τόσα χρόνια δουλεύουν χωρίς καμία υποστήριξη».

Σύμφωνα με τις ΕΛΜΕ η κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ με τον νόμο 4823/21 «έχτισε» ένα ακόμη φραγμό που πρέπει οι νεοδιόριστες/οι να τον ξεπεράσουν για να ξεφύγουν από την ανασφάλεια του δόκιμου.« Έθεσαν ως τιμωρία για όσες/όσους αξιολογηθούν ως ανεπαρκείς, την παραμονή τους στη δόκιμη περίοδο. Στο σχολείο της αξιολόγησης γίνονται καθεστώς ο ανταγωνισμός, η ανθρωποφαγία, η κατηγοριοποίηση και το χτύπημα του δημόσιου σχολείου, η διάλυση κάθε δημοκρατικής λειτουργίας, η υποταγή και η χειραγώγηση, η προσαρμογή σε όλα τα αντικεπαιδευτικά σχέδια κυβέρνησης, ΕΕ, ΟΟΣΑ».

Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των νεοδιόριστων συναδέλφων και συναδελφισσών στην ακώλυτη μονιμοποίησή τους! Δίνουμε όλες μας τις δυνάμεις για να σταματήσουμε για μια ακόμα φορά την αξιολόγηση. Τίποτα δε χαρίστηκε, με τους αγώνες μας κερδίζονται όλα!

Οι εκπαιδευτικοί καλούν στην κινητοποίηση που οργανώνεται πανελλαδικά από ΟΛΜΕ, ΔΟΕ στο Υπουργείο Παιδείας και από τις ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ την Παρασκευή 13/1 στις 2.00 μμ στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης διεκδικώντας ένα σχολείο δημοκρατικό, με ισότητα και αλληλεγγύη, ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο με δίχρονη προσχολική αγωγή κι εκπαίδευση, σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, χωρίς ανταγωνισμούς, αξιολογήσεις και κατηγοριοποίηση, που θα υπερασπίζεται τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Απαιτούν:

  • Άμεση ακώλυτη μονιμοποίηση των 4.500 εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και όλων των νεοδιόριστων του 2020, 2021, 2022 στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η διαδικασία να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια.
  • Καμία σύνδεση των διαδικασιών μονιμοποίησης των εκπαιδευτικών με την αξιολόγηση.
  • Να καταργηθεί η δόκιμη περίοδος. Ο/Η εκπαιδευτικός να θεωρείται μόνιμος/η με όλα τα αντίστοιχα δικαιώματα με τον διορισμό του.
  • Επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα και απαλλαγμένη από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, οργανωμένη από τα πανεπιστήμια.
  • Κατάργηση των ν.4692 και 4823 της αξιολόγησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, της απαξίωσης και διάλυσης του δημοσίου χαρακτήρα του Σχολείου.
  • Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας στο δημόσιο σχολείο.
  • Κατάργηση του νόμου 4589/19 (προσοντολόγιο). Όχι στον γραπτό ΑΣΕΠ, συνέντευξη και κάθε είδους φίλτρου για το δικαίωμα στην εργασία.
  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση εργασίας.
  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.
  • Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες σε όλα τα σχολεία.
  • Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ολοταχώς προς την ιδιωτικοποίηση: Άλλες δύο γραμμές του ΟΑΣΘ περνάνε στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ

Υπό κατάληψη η Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης του ΚΘΒΕ: «Δεν κάνουμε βήμα πίσω στον αγώνα μας»