Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσων του Υπουργείου για το θέμα Δ3 «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας»

 

Ασύμβατη χαρακτηρίζει η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας την υπόθεση που δόθηκε στο θέμα Δ3 στο μάθημα  «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄) τονίζοντας ωστόσο ότι  δεν επηρεάζει την επίλυση του θέματος. 

Ειδικότερα, σε ανακοίνωσή της η Επιτροπή αναφέρει: «Στο θέμα Δ3 του μαθήματος “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας” των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος. Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων με οδηγία της προς τα βαθμολογικά κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».

Νωρίτερα η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία χαρακτήρισε λάθος  το Θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (Ομάδα Β΄), που διεξήχθησαν τη Δευτέρα 20 Μαΐου.

Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σε ανακοίνωσή της καλούσε το υπουργείο Παιδείας να λάβει τα κατάλληλα μέτρα και να δώσει οδηγίες για τον τρόπο βαθμολόγησης των γραπτών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΣΥΡΙΖΑ:Να σταματήσουν οι διώξεις κατά του αντιρρησία συνείδησης Νίκου Καρανίκα

Διάσκεψη Προέδρων: Αυστηρή εφαρμογή του Κανονισμού λειτουργίας της Βουλής